|
کدخبر: 41279

افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی معرفی توانمندیهای قنادان ایران

نخستین نمایشگاه تخصصی معرفی توانمندی‎های قنادان ایران با حضور قاسم نوده‎فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران، علی فاضلی و حسین درودیان اعضای هئیت رئیسه اتاق اصناف تهران، عباس قبادی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمع کثیری از روسای اتحادیه‌های صنفی روز دوشنبه مورخ ۱۹ آذر ۹۷ در سالن نمایشگاهی هتل المپیک تهران بر گزار شد.

گسترش‌نیوز: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‎های تولیدکنندگان در عرصه ماشین‎آلات، مواد اولیه، محصولات قنادی و شیرینی و شکلات برگزار شد.

shirini1.jpg

رئیس اتحادیه قنادی، شیرینی فروش و کافه قنادی تهران در این رابطه بیان کرد: اتحادیه قنادی، شیرینی فروش و کافه قنادی مفتخر است که برای نخستین بار مبادرت به برگزاری چنین نمایشگاهی نموده و خرسندیم که با استقبال بی‎نظیر از سوی شرکت‎کنندگان روبه‎رو هستیم.

وی افزود: امید داریم که این نمایشگاه بتواند میزان استقبال بالای مردمی را به همراه داشته باشد تا شور و انگیزه را در وجود شرکت‏کنندگان مضاعف نماید.

در جریان مراسم افتتاحیه این نمایشگاه محمد نصرتی از فروشندگان بنام صنف و صاحب قنادی شیرین منش اظهارکرد: در این صنف سابقه هفتاد ساله دارم و در چهارده نمایشگاه شرکت کرده‏ام، شیرینی هایی بسیاری را به اروپا و استرالیا صادر می‌کنیم که در ماه رمضان، شب یلدا و عید نوروز استفاده بسیار دارد. وی از افرادی که تمایل به ورود به این صنف دارند خواست تا با مطالعه و تخصص وارد شوند.

علی یادگاری صاحب برند یادگاری در ساخت دستگاههای تولید انواع کیک، رولت و شیرینی، دارای دکترای مکانیک از جامعه مخترعین کشور و تحصیلکرده ماشین ابزار، حدود ۲۵ سال سابقه داشته و در کشورهای مختلف در نمایشگاه‎های متعددی شرکت جسته در مورد دستگاه ساخت شیرینی گفت: دستگاه مورد نظر پخت انواع کیک ها، رولت و شیرینی‌های خشک را از زمان اولیه تا ورود به فر انجام می‌دهد.

یادگاری از صادرات دستگاههایش به بیش از سی کشور جهان خبر داد و گفت: تاکنون در نمایشگاه‌های پروسوئیت، آی- اس-ام، آلمان، ترکیه، ازبکستان، عراق، سوریه حضور داشته ایم؛ ولی متاسفانه وجود مشتریان زیاد به دلایل و شرایط روابط بین‌المللی موجود و نبود LC بانکی با کشورهای هدف نتوانسته‌ایم در صادرات موفق باشیم، لذا از آنجایی که ماشین‏آلات موجب ایجاد شغل پایدار و بیشترین ارزش افزوده در محصولات نهایی می‌شود و تنها صنعتی است که بالاترین ارزش افزوده را برای کشور می‌تواند داشته باشد از مسئولان محترم استدعا دارم در رسیدن به هدف صادرات که همانا استقلال کشور است کمک نمایند.

باقی‎زاده مدیر فروش شرکت تولیدی گلنان پوراتس(ایرانی- بلژیکی) مواد اولیه در ساخت انواع نان، شیرینی و شکلات با بیش از ۱۳۰ قلم مواد در تولیدات صنفی و صنعتی گفت: هدف از شرکت در نمایشگاه، شناساندن هرچه بیشتر مواد طبیعی مورد استفاده در انواع شیرینی و کیک به بازدیدکنندگان است.

وی از صادرات این مواد به کشورهای کویت، افغانستان و عراق خبر داد.

منبع: اتاق اصناف تهران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها