|
کدخبر: 60961

بخشودگی سود و جرائم تسهیلات بانک مسکن

براساس ماده ۲ تبصره ۳۵ اصلاح قانون بودجه سال ۹۵ کسانی که تسهیلات سررسید شده تا سال ۹۵ دارند و سقف تسهیلات آنها تا ۱۰۰ میلیون تومان است، می‌توانند با پرداخت اصل تسهیلات، از بخشودگی سود و جرائم برخوردار شوند.

گسترش‌نیوز: رئیس اداره مطالبات بانک مسکن استان کرمان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این اقدام از آذرماه سال ۹۷ اجرایی شده و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

محمدرضا بازیار با بیان اینکه در این زمینه ۲ هزار و ۲۵۷ فقره در بانک مسکن در استان کرمان جذب شده است گفت: پیش‌بینی می‌شود از بعد شهریورماه ماده ۲ تبصره ۳۵ تمدید نشود بنابراین شهروندان برای استفاده از این تبصره زودتر اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای بخشودگی سود و جرائم تسهیلات بانک مسکن چهار اولویت در نظر گرفته شده که به ترتیب شامل حوادث غیرمترقبه و روستایی، کسانی که اقدام قانونی علیه آنها شده، کسانی که حکم آنها صادر شده و زندانی هستند و آسیب دیدگان زلزله بم می‌شود.

رئیس اداره پیگیری مطالبات بانک مسکن استان کرمان با بیان اینکه اینکه در رابطه با این تبصره باید اطلاع رسانی شود تصریح کرد: علاوه بر اطلاع رسانی ها، روزانه از طریق شعب بانک مسکن در سطح استان با ۱۰۰ نفر از بدهکاران برای وصول مطالبات تماس گرفته می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها