|
کدخبر: 54966

استاندار اصفهان خبر داد؛

تصویب پنج پیشنهاد ارزی برای رونق تولید

استاندار اصفهان گفت: پنج پیشنهاد ارزی مختلف در جلسه امروز شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مطرح و به اتفاق آرا به تصویب رسید تا راه برای رونق تولید بیش از پیش هموار شود.

گسترش‌نیوز: عباس رضایی در جلسه امروز شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، اظهارکرد: این جلسات یکی از مهم‌ترین جلساتی است که به صورت ماهیانه برگزار می‌شود تا در جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اجرایی کردن سیاست‌های دولت تدبیر و امید حرکت کنیم.

وی ادامه داد: در این جلسات، مصوباتی که قبلاً کارشناسی شده مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد که امروز نیز به مسائل مربوط به واحدهای اقتصادی که محصولات خود را صادر کرده و هنوز ارز آنها وارد کشور نشده پرداختیم

استاندار اصفهان تصریح کرد: بر همین اساس واحدهای نظارتی و مالیاتی با توجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور، تصمیمات لازم و راهکارهای مناسب تری را برای این فعالان اقتصادی کشور اتخاذ کردند تا بتوانند به فعالیت خود همچنان ادامه دهند.

وی اضافه کرد: پیشنهادات ارزی مختلفی نیز در شورای گفت‌وگوی امروز مطرح و به اتفاق آرا به تصویب رسید تا راه برای رونق تولید بیش از پیش هموار شود.

رضایی خاطرنشان کرد: در این جلسه یازده کاندیدای جدید بخش خصوصی نیز معرفی شدند که هشت نفر از بین آنها در بخش‌های مختلف اقتصاد، صنعت، معدن، کشاورزی، بازرگانی و...فعالیت دارند، انتخاب می‌شوند تا تمامی دیدگاه‌های متعدد در جلسات آینده شورای گفت‌وگو مورد نظر قرار گیرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها