|
کدخبر: 69696

قتل هولناک زن خائن و مرد غریبه در اتاق عروس

برادر شوهر خشمگین عروس خانواده و یک مرد غریبه را با سلاح وینچستر به طرز هولناکی به قتل رساند و روز خونینی را در منطقه شطیط آبادان رقم زد.

گسترش نیوز- دیروز وقوع یک قتل فجیع در منطقه جرم خیز شطیط آبادان به کلانتری ۱۸ ذولفقاری گزارش شد.

motahamghatll.jpg

پس از حضور ماموران پلیس در محل بازپرس ویژه قتل همراه تیمی از ماموران تشخیص هویت در محل حاضر شدند تا بررسی‌های خود را انجام دهند. وضعیت صحنه قتل به این شکل بود که زن و مرد جوانی با سلاح وینچستر به طرز هولناکی از پای درآمده بودند.

بررسی‌های نخستین مشخص کرد که ۲ قربانی هیچ نسبتی بایکدیگر ندارند و از آنجایی که زن به قتل رسیده شوهردار است، سناریوی یک جنایت ناموسی نخستین فرضیه‌ای بود که کارآگاهان جنایی آبادان آن را مورد بررسی قرار دادند. اقدامات فنی ماموران ادامه داشت تا اینکه هویت قاتل مشخص شد.

شاهدان محمد ۲۸ ساله برادر شوهر زن کشته شده را دیده بودند که پس از شلیک چند گلوله با سلاح وینچستر از خانه برادرش سرارسیمه پا به فرار می‌گذارد.

در ادامه ماموران برای دستگیری قاتل دست به کار شدند و توانستند وی را که هیچ تلاشی برای فرار نکرده بود را دستگیر کنند.

قاتل در اعتراف نخست گفت: صبح زود به دریا رفته و بعد انجام کارهایم در حال بازگشت به خانه مان بودم که همسر برادرم را دیدم یک مرد جوان را با خود به خانه برد. آن لحظه خون به مغزم نرسید و تصمیم قتل مهسا و آن مرد غریبه را گرفتم. از خانه خودمان سلاح وینچستر را برداشته و به سمت خانه برادرم رفتم. هنگامی که در را باز کردم آنها را در وضعیت خوبی ندیدم و پس از کمی جدال لفظی به سمت هردوی آنها شلیک کردم و از آنجا متواری شدم.

اعتراف قاتل هنوز به طور کامل مورد بررسی قرار نگرفته و ابعاد دیگری از پرونده قتل زن و مرد ۳۰ ساله باید مورد بررسی قرار بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

  • ناشناس ارسالی در

    اگر از پدر ومادر ان که با چشم خود دیده چ ند نفر بنام با محمد بودن بنام جمشید منصو ری وصابر نصاری ومهدی نصاری وحسین نصاری ب اهم اشتراک در قتال این دختر بودن وهیچ ا حمیتی در باره ایشان اجرا نشده است انها ر ا برای بازجوی بگشید تا از انها بفهمید جر یان چه شده است

    • ناشناس ارسالی در

      باانها باز جوی کنید وااز انها بپرسید چه شده با قاتل بودن

  • ناشناس ارسالی در

    ذالفقاری مهر ۴ پلاک ۹ منزل خودم

    • ناشناس ارسالی در

      من روی پنج نفر شکایت کنم که نامشن بالا ا وردم

  • ناشناس ارسالی در

    من پدر دختره که به قاتل رساندن اینها ۵ نفر بودن به نام جمیشید منصوری وصابر نصاری ومهدی نصاری وحسین نصاری با حامد پوسهیم

  • ناشناس ارسالی در

    شکایت های زیادی روی این پنج کردیم وهیج نتیجی نگرفتیم نمیدانیم ماکیریم وبه حرفم گوش کند ما انها با قاتل بودن واز انها شاکی هستیم واز شماممنون هستیم با ما همکاری کنید خدا ا حق است ...‌ متشکریم از شما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها