|
کدخبر: 49102

دستگیری ۲ سارق باطری خودرو در پایتخت

رئیس کلانتری خلیج‌فارس از دستگیری ۲ سارق باتری خودرو‌های سواری با ۳۰ فقره سرقت باتری خبر داد.

گسترش نیوز، سرهنگ حبیب آقائی رئیس کلانتری خلیج‌فارس گفت: در هفته اخیر وقوع سرقت تعدادی باتری خودرو‌های سواری از خودرو‌های پارک شده در بزرگراه فتح به کلانتری اعلام شد که کلیه مالباختگان اظهار می‌داشتند که چند ساعت خودروی خودرو را در بزرگراه پارک و پس از مراجعه متوجه سرقت باتری خودرو‌ها شده‌اند.

dozd-dastgir.jpg

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران عملیات کلانتری مسئولیت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را بر عهده گرفتند، ادامه داد: در تحقیقات میدانی مشخص شد که راننده خودروی یک دستگاه ون در ساعت‌های مختلف روز، خودروی خود را در نزدیکی یکی از خودرو‌های پارک شده برای مدت کوتاهی متوقف و سرنشین خودروی ون، از خودرو پیاده و در کمتر از چند ثانیه درب کاپوت خودرو‌ها را باز و پس از سرقت باتری‌های خودرو، بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ آقائی با اشاره به افزایش گشت‌های انتظامی و شناسایی مالک خودرو، گفت: در پایش‌های اطلاعاتی به‌دست آمده که راننده خودرو ۳۷ ساله بوده و در جنوب غرب تهران ساکن است.

وی عنوان کرد: تیمی از ماموران کلانتری با هماهنگی مقام قضائی هر ۲ متهم را در حالی که با خودروشان در حال انتخاب خودرو برای سرقت بودند، دستگیر و هر ۲ متهم در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی، اعتراف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو متهمان یک دستگاه باتری مسروقه کشف و متهمان پس از انتقال به کلانتری به ۳۰ فقره سرقت باتری خودرو با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها