|
کدخبر: 59078

سرنوشت موتورسیکلت‌ها و خودروهای فرسوده بدون کارت سوخت چه می‌شود؟

مالکان موتورسیکلت‌های با سن بالای ۱۰ سال و اتومبیل‌های با سن بالای ۲۵ سال، طبق قانون نمی‌توانند به علت سن بالای وسیله نقلیه و یا به عبارتی فرسوده بودن آن، کارت سوخت دریافت کنند.

گسترش نیوز- طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، قرار است از ۲۰ مردادماه، استفاده از کارت سوخت شخصی الزامی شود و عرضه بنزین در جایگاه‌های سراسر کشور از این تاریخ صرفاً با ارائه کارت هوشمند سوخت خودرو، امکان‌پذیر خواهد بود.

sokht.jpeg

در این خصوص کسانی که متقاضی کارت سوخت المثنی و یا اتصال کارت بانکی به کارت سوخت شده‌اند، قرار است تا قبل از تاریخ ۲۰ مردادماه، کارت سوخت جدید خود را دریافت کنند.

در این بین، مالکان موتورسیکلت‌های با سن بالای ۱۰ سال و اتومبیل‌های با سن بالای ۲۵ سال، طبق قانون نمی‌توانند به علت سن بالای وسیله نقلیه و یا به عبارتی فرسوده بودن آن، کارت سوخت دریافت کنند.

پیگیری‌های خبرنگار از مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خصوص سرنوشت موتورسیکلت‌ها و خودروهای فرسوده بدون کارت سوخت، حاکی از این است که قرار است پیش از تاریخ ۲۰ مردادماه امسال، یک اطلاعیه مختص این افراد به صورت رسمی از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی صادر شود و در خصوص نحوه سوخت‌گیری مالکان موتورسیکلت‌های با سن بالای ۱۰ سال و اتومبیل‌های با سن بالای ۲۵ سال اطلاع رسانی شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر