|
کدخبر: 210653

سقوط عجیب خودروی تیبا به کانال آب!

رئیس مرکزفرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از سقوط سواری تیبا از مسیر بزرگراه امام علی (ع) بداخل کانال آب این محدوده بعلت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه خبر داد .

سرهنگ  "مجید رنجبر "  در خصوص این خبر اظهار داشت:  ساعت ۱۵:۲۰ بعد از ظهر دیروز، رانندگان عبوری و عابرین و مسافرینی که در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) قبل از معدن  در حال تردد بودند ناگهان با صحنه عجیب  سقوط آزاد یک دستگاه سواری تیبا  از این مسیر به داخل کانال آب بودند و این صحنه را از نزدیک تماشا کردند .

وی عنوان کرد: راننده این خودرو که در این  مسیر در حال حرکت بوده پس از آنکه کنترل وسیله نقلیه از دست وی خارج می شود با گاردریل های  محافظ کناری بشدت برخورد کرده و آنها را از جای می کند و خود نیز بداخل کانال آب سقوط می کند .

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداخته و با کمک جرثقیل سنگین این خودرو را به بالا و سطح راه منتقل نمودند .

وی بیان داشت : حال راننده  و سرنشین خوب بود و با حضور تیم های اورژانس در محل حادثه مداوا و  این دو نفر به بیمارستان انتقال داده شدند،

رئیس مرکزفرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران  باز هم خاطر نشان کرد : امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت نکات ایمنی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

وی از رانندگان خواست هیچ گاه با خستگی  و خواب آلودگی اقدام به رانندگی ننمایند و همیشه توجه کافی  و لازم به جلو و رانندگی داشته باشند و  قبل از حرکت حتما سیستم های خودرویی خود را بررسی  و از سالم بودن لاستیک ها و سیستم ترمز  و تمام مواردی  که به بحث ایمنی تردد و نقص فنی مربوط می شود اطمینان حاصل کرده و سپس حرکت نمایند.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها