|
کدخبر: 166495

فداکاری خانم معلم در روزهای سخت کرونایی

فرشته اکبری معلم پایه سوم ابتدایی دبستان شهدای گمنام شهر قهدریجان با وجود بستری شدن در بیمارستان، آموزش مجازی دانش آموزانش را تعطیل نکرد.

آموزشی فداکاری خانم معلم در روزهای سخت کرونایی

معلمان در شرایط امروز کشور مدافعان آموزش هستند.آنهایی که در این روزهای سخت کرونایی حتی با داشتن بیماری، دست از تعلیم و تربیت دانش آموزان برنمی‌دارند و جلوه‌هایی از ایثارگری و فداکاری را برای آحاد جامعه به نمایش می‌گذارند.

عشق و علاقه به آموزش آینده‌سازان این مرز و بوم بار دیگر توسط یکی از معلمان فداکار فلاورجانی ازمدرسه شهدای گمنام شهر قهدریجان به معرض نمایش گذاشته شد و بار دیگر تخت بیمارستان، تبدیل به کلاس آموزش مجازی شد.

فرشته اکبری با ۱۹ سال سابقه تدریس، معلم پایه سوم دبستان شهدای گمنام شهر قهدریجان است که به دلیل آسیب دیدگی کمر، چند روزی در بیمارستان بستری بود و در کنار این بیماری وظیفه شغلی خود را فراموش نکرد و در این شرایط سخت به دانش آموزانش به صورت مجازی آموزش داد تا در روند آموزش و یادگیری آنان خللی وارد نشود.

فرشته اکبری نمونه ای از جامعه فداکار معلمانی است که نشان داد اگر فردی عاشق معلمی باشد هیچ‌گاه و در هیچ شرایطی تدریس به دانش‌آموزانش را حتی از روی تخت بیمارستان، فراموش نخواهد کرد.

 

 


 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها