|
کدخبر: 276842

کاشت ریش در تهران با چه روشی انجام میشود؟

کاشت ریش در تهران یکی از روش های کاملاً مطمئن و تضمینی می باشد که با جدیدترین روش و متد های روز قابل انجام است.

کاشت ریش در تهران یکی از روش های کاملاً مطمئن و تضمینی می باشد که با جدیدترین روش و متد های روز قابل انجام است. تمامی آقایان و خانم ها سعی می کنند در هر شرایطی برای زیبایی چهره خود هر روش قابل اعتمادی را به کار ببرند و از طریق آن سعی در جذابیت و زیبایی دو چندان خود داشته باشند، اما در بین آقایان معمولاً داشتن ریش یکی از ارکان زیبایی آن ها محسوب شده و در هر صورت جذابیت چهره آن ها را به شدت افزایش می دهد.

در برخی موارد ممکن است آقایان آن‌ قدرها هم خوش شانس نباشند و به دلایل گوناگون و مختلف این دلیل جذابیت و زیبایی آن ها به طور کامل خود را در چهره نشان ندهد. کاشت ریش در تهران می تواند این مشکل را برای همیشه حل کند.

کاشت-ریشه-۱

متاسفانه امروزه با وجود شرایط مختلف و همچنین نداشتن تغذیه مناسب یا حتی موارد ارثی این امکان وجود دارد که آقایان دچار کم مویی در قسمت صورت یا حتی ریش هایی تکه تکه باشند به همین دلیل نیز سعی می ‌کنند به سراغ روش هایی همچون کاشت ریش در تهران بروند و می توان گفت در بین آقایان از محبوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.

کاشت ریش در تهران شامل روشی می شود که از آن جهت ترمیم موهای از دست رفته صورت استفاده خواهد شد در حالت کلی می ‌توان بیان کرد که انجام پیوند کاشت ریش برای بسیاری از آقایان یا حتی تمامی آن ها شبیه معجزه است.

 اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با کاشت ریش در تهران و کلینیک vip به دست آورید ادامه مطلب می تواند راهنمای بسیار مناسبی برای شما باشد.

 

مراحل کاشت ریش در تهران

به طور کلی انجام عمل زیبایی کاشت ریش در تهران دارای یک سری مراحل مخصوص به خود بوده که در کلینیک کاشت ریش به بهترین نحو ممکن تمامی آن ها اجرا خواهد شد. در ادامه قصد داریم برای شما تمامی این مراحل را به طور کامل توضیح دهیم.

بی حسی موضعی

جهت پیوند ریش و همچنین مراحل استخراج و کاشت فولیکول ‌ها نیازی به بیهوشی عمومی نیست و دکتر کاشت ریش در تهران این قابلیت را به دنبال دارد که هر دو مرحله نامبرده شده را با استفاده از بی حسی موضعی انجام دهد. البته پیش از آنکه داروی بی حسی را تزریق کنند در ابتدا پوست را به صورت کامل استریل کرده و سپس در محل بانک مو و در سایر مراحل دیگر یعنی به نواحی گیرنده تزریق می شود.

کاشت-ریشه-2

استخراج فولیکول ها از قسمت بانک مو

همانطور که می دانید به دلیل پیشرفت قابل توجه در عمل های زیبایی انجام استخراج فولیکول ها از قسمت بانک مو به این مورد بستگی دارد که کاشت ریش در تهران با کدام یک از روش ها برای شما استفاده شود.

چنانچه روش مورد نظر fut باشد، در ابتدا یک برش در پشت سر ایجاد کرده و پوست را به همراه فولیکول های مو به شکل نواری برمی دارند، اما اگر روش fit یا دیگر روش های کم تهاجمی استفاده شود در طی مراحل انجام عمل فولیکول ها را به صورت واحدی یا دانه دانه استخراج می کنند.

برای برداشت فولیکول ها از یک ابزار خاص به نام پانچ استفاده کرده که به کمک آن سوراخ را در پوست ایجاد و فولیکول را از بافت مجاور پوست جدا خواهند کرد. ضخامتی که برای سوراخ ایجاد شده وجود دارد حداکثر یک میلیمتر بوده و همین موضوع مانع از بروز خونریزی شده و احتیاج به بخیه نیز ندارد‌.

آماده سازی گرافت ها

در ابتدا باید بیان کنیم که مرحله آماده سازی گرافت ها احتیاج به دقت و ظرافت بسیار زیادی داشته و می توانیم این اطمینان را بدهیم که دکتر کاشت ریش تهران می تواند به بهترین نحو ممکن این مرحله را پشت سر بگذارد.

لازم است در این مرحله با استفاده از میکروسکوپ های مخصوص، واحدهای فولیکولی را که شامل یک الی دو تار مو هستند آماده کنند. معمولاً زمانی که قصد استخراج کردن یک واحد فولیکولی را از بانک مو دارند ممکن است مقدار کمی بافت پوستی اضافه اطراف آن را وجود داشته باشد. کادر درمانی حتماً باید این نکته را در نظر بگیرند که برای حذف این بافت اضافی هنگام کاشت موهای صورت باید دقت بیشتری را نسبت به کاشت موی سر به کار بگیرند.

کاشت-ریشه-3

مرحله کاشت گرافت ها در قسمت ریش

یکی از مهمترین مواردی که هنگام کاشت ریش در تهران به آن دقت زیادی می ‌شود، قرار دادن خط بالای ریش مشابه ریش طبیعی است و برای این کار نیز از گرافت های تک مویی استفاده کرده و آن ها را به صورت پراکنده در پوست قرار می دهند، اما برای سایر قسمت ها معمولاً حداکثر تراکم را ایجاد خواهند کرد.

با توجه به موارد گفته شده چگونگی قرار گرفتن فولیکول ها در پوست اهمیت بسیار بالایی دارد. به طور مثال به هیچ عنوان خواب موهای ریش نباید به سمت بالا باشد. معمولاً کاشت گرافت ها در تمامی روش های کاشت ریش در تهران از لحاظ تکنیکی تفاوت آنچنانی ندارد.

به طور کلی باید بیان کنیم که در تمامی روش های کاشت ریش در تهران سوراخ هایی را در پوست ایجاد کرده و در مرحله آخر گرافت ها را درون آن قرار می دهند.

سن مناسب برای کاشت ریش در تهران

معمولاً یکی از سوال های مهمی که ممکن است برای افرادی که قصد کاشت ریش در تهران را داشته باشند به وجود می‌آید، سن مناسب برای انجام این عمل زیبایی می باشد و در پاسخ باید بیان کنیم که معمولاً بازه سن ۲۴ سالگی به بعد می تواند یک زمان کاملاً مناسب برای تمامی افرادی باشد که قصد کاشت ریش دارند.

به طور کلی پس از پشت سر گذاشتن این دوره ترشح هورمون های مردانه فرد به تکامل بسیار کاملی رسیده و با توجه به در نظر گرفتن این مورد نیز آقایان آمادگی کاملا لازم را برای انجام این عمل به همراه دارند.

کاشت ریش در تهران با چه روشی انجام می شود؟

در ابتدا پیش از توضیح هر نکته لازم است بیان کنیم که با توجه به تمامی مطالب گفته شده معمولاً کاشت ریش در تهران با روش های متفاوتی مانند fut، fit، sut و... قابل انجام می ‌باشد که هر یک از آن ها نیز دارای مکانیزم مخصوص به خود بوده، اما در میان تمامی روش های موجود یکی از رایج ‌ترین نوع که کاربرد بسیار زیادی نیز در کاشت ریش به همراه دارد fut است.

به طور کلی برای استفاده از هر یک از روش های نامبرده شده معمولاً باید وضعیت فولیکول های ناحیه دهنده مو بسیار مطلوب باشد تا از این طریق فرآیند کاشت ریش بسیار آسان تر صورت بگیرد.

آن دسته از افرادی که از بانک موی خوبی برخوردار می باشد از اولین مرحله برای کاشت ریش در تهران به راحتی عبور کرده اند. معمولاً موهایی که در پشت سر قرار گرفته مقاومت بهتری نسبت به ریزش دارد، پس به همین دلیل از آن قسمت به عنوان بانک مو استفاده می شود.

هرگز این موضوع را فراموش نکنید که اگر این عمل زیبایی تحت نظر یک پزشک متخصص انجام شود می‌ توانید به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسید، چرا که انجام این فرآیند برخلاف ظاهر ساده‌ پیچیدگی های خاص خود را به همراه داشته و معمولاً هر یک از افراد نیز انتظارات متفاوتی نسبت به کاشت دارند به همین دلیل پیشنهاد می دهیم که حتماً برای مشاوره به کلینیک vip مراجعه کرده و این عمل زیبایی را تحت نظر دکتر کاشت ریش در تهران انجام دهید.

تفاوت میان کاشت ریش در تهران با کاشت مو

این امکان وجود دارد که برای بسیاری از افراد این سوال به وجود آمده باشد که بین کاشت ریش در تهران با انجام کاشت مو چه تفاوتی وجود دارد و در پاسخ باید بیان کنیم که معمولاً تفاوت آنچنانی میان این دو به نظر نمی رسد، اما اگر بخواهیم در حالت کلی آن ها را مورد بررسی قرار دهیم موی سر دارای یک سری ویژگی های متفاوت نسبت به ریش می باشد.

در هنگام تولد رشد موهای سر آغاز شده و این در صورتی است که رشد ریش از دوران بلوغ شروع می شود، علاوه بر این مورد معمولاً ریش آقایان با استفاده از آندروژن تقویت شده، اما در صورت افزایش پیدا کردن فعالیت آندروژن در بدن این امکان وجود دارد که ریزش موی سر رخ دهد.

از دیگر تفاوت‌های موجود میان این دو نحوه رشد آن ها می باشد، بدین صورت که معمولاً رشد ریش با تراکم موی سر تفاوت داشته و تراکم ریش کمتر از تراکم موی سر در افراد مختلف است.

کاشت-ریشه-4

 

فواید بسیار منحصر به فرد کاشت ریش در تهران

به خوبی از این موضوع اطلاع دارید که داشتن ریش هایی یکنواخت و یکدست از فواید و مزایای بسیار خاصی برخوردار بوده که یکی از مهم‌ترین آن ها بالا بردن جذابیت آقایان می باشد و همچنین این امکان فراهم است تا در طول دوره های مختلف زندگی چهره های متفاوتی را برای خود ایجاد کنید. با در نظر گرفتن مطالب گفته شده نیز به خوبی می توان به این موضوع پی برد که داشتن موی صورت جز جدایی ناپذیر زیبایی و جذابیت آقایان است.

در کلینیک کاشت ریش این امکان برای شما فراهم است تا طرح مورد نظر خود را با دکتر کلینیک کاشت ریش در تهران در میان گذاشته و پزشکی سعی می‌ کند با توجه به خواسته شما این عمل زیبایی را انجام دهد. البته فواید کاشت ریش در تهران تنها به زیبایی ظاهری ختم نشده و حتی از نظر سلامت نیز می ‌تواند تاثیرات مثبت خود را روی صورت بگذارد.

معمولاً وجود ریش در ناحیه صورت باعث مانع شدن از بروز بیماری های پوستی همچون سرطان پوست و آلرژی می شود. برخی دیگر نیز روی صورت خود دارای زخم، اسکار یا شکاف لب بوده که با انجام کاشت ریش می توانید پوشش کاملا مناسبی را در این ناحیه ایجاد کنید.

به طور کلی با استفاده از این روش می توانید چندین هدف مختلف را دنبال کرده و بهبودی کاملی را برای صورت خود ایجاد کنید. کاشت ریش در تهران درد آنچنانی نداشته و همین مورد یکی از امتیازهای خاص و منحصر به فرد این عمل زیبایی محسوب می شود. همچنین از دوران ریکاوری کوتاهی برخوردار بوده و در کل نتایج نهایی به دست آمده بسیار طبیعی است.

سخن پایانی

مطالب گفته شده صرفا جهت راهنمایی شما برای اطلاع یافتن از نحوه کار و چگونگی کاشت ریش در تهران بود و در پایان نیز باید به توضیح این موضوع بپردازیم که روش مورد نظر برای شما زمانی انتخاب می شود که دکتر کلینیک کاشت ریش در تهران در ابتدا به طور کامل شما را معاینه کرده و از علت ریزش موهای صورت نیز به طور کامل مطلع شود، سپس با گذاشتن جلسه می تواند تمامی موارد لازم در رابطه با این عمل زیبایی را توضیح داده و در نهایت امکان تصمیم گیری برای شما مهیا خواهد شد، اما در هر شرایطی ما کلینیک vip را به شما پیشنهاد می دهیم. از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها