|
کدخبر: 271734

بهترین کلینیک کاشت ریش با تراکم بالا

کاشت ریش مگه واقعا ممکن هست؟ ما اینجا هستیم تا بهتون بگیم که تکنیک‌های کاشت چقدر پیشرفت کردن و شامل کاشت ریش هم میشن. احتمالا در جریان باشید که مردا چقدر عاشق ریش‌ و سیبیل پرپشت هستن، اما متاسفانه خیلی‌هاشون یا به خاطر مسائل ژنتیکی یا به خاطر دلایل دیگه موهای جذاب این قسمت از صورتشون رو از دست میدن.

کاشت مو در ناحیه ریش‌ها این امکان رو برای این دسته از آقایون فراهم می‌کنه که به راحتی بتونن کم پشتی یا فرم ریش‌هاشونو اصلاح بکنن. در گام اول بررسی می‌کنیم که اصلا چی باعث می‌شه که ریزش ریش‌ها شروع بشه، و در ادامه تمام جنبه‌های کاشت مو در ناحیه ریش رو به خوبی بررسی می‌کنیم.

کلینیک VIP یکی از مجهزترین کلینیک‌های کاشت ریش در تهران است که با فعالیت فوق‌العاده سالانه مراجعه‌کننده‌های زیادی رو به خودشون اختصاص می‌دن. در ادامه همراه ما باشین تا هرچیزی رو که می‌خواین در رابطه با این عمل زیبایی بدونین براتون توضیح بدیم.

جذابیت خود را با ریش‌هایی پرپشت افزایش دهید.

چه عواملی ما رو مجبور به کاشت ریش می‌کنه؟

به طور کلی ریزش سبیل و ریش‌ در آقایون به سه صورت مشاهده میشه که می‌تونیم اونارو به شکل زیر تقسیم‌بندی کنیم:

  1. در برخی از آقایون ریش و سیبیل‌ها با تراکم بسیار پایینی وجود دارن و به قدری ضعیف هستن که اصلا بلند نمیشن.
  2. بعضی از آقایون هم روی لپ خیلی کم مو دارن، اما قسمت چونه پر از موهای ضخیم و کلفت هست.
  3. برخی از آقایون هم ریش و سبیل ندارن که این می‌تونه ناشی از عوامل ژنتیکی یا اکتسابی باشه.

خبر خوب اینه که به راحتی می‌تونین این مشکلات رو در کلینیک کاشت ریش در تهران برطرف کنین. اما اینکه چه دلایلی باعث می‌شه که ریش‌ها دچار این مشکلات بشن، به موارد مختلفی بستگی داره که از مهم‌ترین اون‌ها می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار مسائل مربوط به ژنتیک هست که بیشترین تاثیر رو داره.
  • برخی افراد براشون سوانح یا اتفاقایی افتاده که بخش‌هایی از صورتشون رو تحت تاثیر قرار داده و ریش‌ها دچار آسیب و ریزش شدن.
  • اختلال در هورمون‌های بدن هم می‌تونه یکی دیگه از عوامل تاثیرگذار باشه.
  • شاید جالب باشه که بدونین سبک زندگیتون تا حد قابل توجهی می‌تونه روی سلامت موهاتون تاثیر بذاره که ریش‌ها هم جزوشون هستن و سبک زندگی ناسالم به راحتی باعث می‌شه که ریشاتون بریزه.

کاشت-ریش

کاشت ریش چجوری انجام میشه؟

کلا کاشت موها در ناحیه‌های مختلف مثل سر، ابرو یا حتی ریش تقریبا مثل هم انجام می‌شن. به این صورت که فولیکو‌های مورد نیاز از بانک مویی که پزشک مشخص می‌کنه برداشته شده و به کمک ابزار خاصی، در محل مورد نظر کاشته می‌شه. معمولا برای کاشت مو در نواحی ریش، پزشک فولیکول‌های مورد نیازش رو از پشت سر برمی‌داره و با دقت و ظراف اون‌ها در خط ریشی که تعیین کرده می‌کاره. زخم‌ها بعد از سه روز بهبود پیدا می‌کنه.

چه افرادی کاندید مناسبی برای عمل کاشت ریش هستن؟

تقریبا عمل کاشت مو در ناحیه ریش‌ها با محدودیت به خصوصی همراه نیست، اما به طور کلی افرادی که دارای شرایط زیر هستن، می‌تونن به کلینیک VIP مراجعه کنن و این عمل حساس رو انجام بدن.

  • آقایانی بعد از انجام آزمایشات لازم مشخص می‌شه که سلامت عمومی خوبی دارن.
  • افرادی که به صورت مادرزادی یا کلا ریش و سیبیل ندارن یا بر اثر برخی مشکلات دچار طاسی منطقه‌ای شدن.
  • کسایی که انتظاراتشون واقع‌بینانه است و به خوبی با عوارض و مشکلاتی که این روش ممکنه براشون به وجود بیاره آشنا هستن.

بررسی مهم‌ترین مزایای کاشت ریش

این روش درمانی مزایای خیلی زیادی داره که قصد داریم شمارو با مهم‌ترین اون‌ها آشنا بکنیم.

  • این روش درمانی تنها روش قطعی هست که می‌تونین باهاش ریزش موهای ریشتون رو جبران بکنین و از دست کیسه‌های دارو راحت بشین.
  • احتمال موفقیت در این روش کاشت بسیار بالا هست و تقریبا بین ۷۰ تا ۱۰۰ درصد گرافت‌ها بدون مشکل مراحل برداشت و کاشت رو طی می‌کنن و به راحتی مثل سایر موها رشد می‌کنن.
  • این امکان رو دارین در کلینیک VIP این روش درمانی رو بدون درد و خونریزی و با کمترین آسیب ممکن انجام بدین.
  • دوران نقاهت کاشت مو در نواحی ریش بسیار کوتاهه و فرد می‌تونه خیلی زود به انجام فعالیت روزمرش برگرده.

بررسی مهم‌ترین معایب کاشت ریش

عمل‌های جراحی جدای از مزایای خیلی زیادی که دارن، معمولا دارای معایبی هم هستن که عمل کاشت مو در ناحیه ریش‌ها نمی‌تونه جدای از این عمل‌ها باشه و قطعا معایبی رو به همراه داره. در ادامه با مهم‌ترین معایبی که این عمل کاشت مو ممکن هست داشته باشه آشنا میشیم:

  1. معمولا پزشکان فولیکول‌های مورد نیاز برای کاشت رو از ناحیه پشت سر برداشت می‌کنن. جایی که بانک موی اصلی خیلی از کاشت‌ها مو هست. برداشت فولیکول‌ها از ناحیه بانک مو می‌تونه بانک مو رو ضعیف کنه و ممکن هست در آینده دیگه مویی برای کاشت مو در ناحیه سر وجود نداشته باشه.
  2. یکی دیگه از معایب این عمل زیبایی، ریزش موهای ریش بعد از ۳ هفته ست. اما نباید نگران این اتفاق باشید، چون خیلی زود فولیکول‌ها با محیط جدید سازگار میشن و تار موهای جدید شروع به رشد می‌کنن.

همین دو مورد از مهم‌ترین معایب کاشت مو در ناحیه ریش‌ها بود که شما می‌تونین این عمل حساس رو در مجهزترین کلینیک کاشت ریش در تهران یعنی کلینیک VIP انجام بدین. اصلاح ریزش‌های سکه‌ای

کاشت-مو

کاشت ریش با تراکم بالا و خط رویش طبیعی در کلینیک vip

معمولا تمام افرادی که برای کاشت مو در ناحیه ریش‌ها اقدام می‌کنن، توقع دارن که بهترین نتیجه رو با بالاترین کیفیت ممکن بگیرن. این تکنیک‌های کاشت مو و مهارت پزشک شماست که نتیجه عمل رو تعیین می‌کنه. به همین خاطر خیلی مهمه که روش مناسب خودتون رو انتخاب بکنین.

بهترین روش‌های کاشت مو در نواحی ریش‌ها با مشاوره‌ها و بررسی‌های دقیق پزشک مشخص میشه، اما معمولا روش‌های جدید کاشت که با استفاده از ابزارهای حرفه‌ای انجام میشن، نتایج بهتری رو می‌تونن با تراکم بسیار بالا ایجاد بکنن.

همچنین پزشکان با استفاده از این روش‌ها با کم‌ترین آسیب، مراحل عمل جراحی رو طی می‌کنن. بانک مو یکی دیگه از عوامل تاثیرگذار در میزان تراکم موهای ریش هست؛ چون هرچقدر بانک مو قوی‌تر باشه، پزشک می‌تونه گرافت‌های خیلی بیشتری رو جدا کنه و بکاره.

شما می‌تونین با مراجعه به کلینیک VIP که یکی از بهترین کلینیک کاشت ریش در تهران هست، با پزشک‌ها مشورت کنید و مناسب‌ترین روش کاشت را برای خود انتخاب کنید.

بررسی مراحل کاشت مو در ناحیه ریش‌ها

به طور کلی کاشت مو در ۵ مرحله انجام میشه. این ۵ مرحله شامل موارد زیر هست:

·  تنظیم برنامه‌ریزی دقیق

در قدم اول پزشک به خوبی شرایط بانک مو و نواحی که دچار طاسی شده رو بررسی می‌کنه. با استفاده از قلموهای مخصوص شکل پایانی کار رو ایجاد می‌کنه تا به عدد درستی برای برداشت گرفت‌های مورد نیاز برسه و تراکم به خوبی اجرا بشه. در قدم دوم پزشک بانک موی فرد رو به خوبی بررسی می‌کنه و ناحیه مناسب رو مشخص می‌کنه.

·  بی‌حس کردن نواحی کاشت و برداشت فولیکول‌ها

در کلینیک کاشت ریش معمولا بیهوشی عمومی اتفاق نمی‌افته و پزشکان از بی‌حسی موضعی استفاه می‌کنن. مواد بی‌حسی به نواحی که کاشت قرار هست در اونجا اتفاق بیفته و نواحی بانک مو تزریق می‌شود.

·  برداشت فولیکول‌های مورد نیاز

اینکه چجوری میشه فولیکول‌ها رو برداشت به روشی که انتخاب می‌کنین بستگی داره. مثلا در روش FUT یک نوار از ناحیه بانک مو برداشته میشه بعدش جای زخم ایجاد شده بخیه می‌خوره، اما مثلا در روش FIT فولیکول‌ها با استفاده از ابزار‌های مخصوصی به صورت تکی برداشته میشن و هیچگونه جای زخمی ایجاد نمیشه.

روش‌های جدیدتر معمولا از ابزارهای خیلی حرفه‌ای استفاده می‌کنن که باعث می‌شه فولیکول‌ها با آسیب خیلی کمتری برداشته بشن، به همین دلیل توصیه می‌کنیم که حتما از روش‌های جدیدتر استفاده کنین.

·  آماده‌سازی و تقویت‌ گرافت‌ها در خارج از بدن

زمانی که گرافت‌ها خارج می‌شن تا زمانی که کاشته بشن باید توسط دستیارهای پزشک به خوبی تقویت شن و مراحل آماده‌سازی رو پشت سر بذارن که پزشک اون‌ها رو در جای مشخص شده قرار بده.

·  کاشت گرافت‌های تقویت شده در نواحی مورد نظر

این مرحله از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هست. اگه به کلینیک کاشت ریش در تهران یعنی کلینیک VIP مراجعه کنین، می‌تونین مطمئن باشین که تمامی این مراحل با اطمینان بالایی انجام می‌شه.

پزشک از قبل خط ریش رو به صورت کاملا طبیعی ترسیم می‌کنه و گرافت‌های تقویت شده رو در محل مورد نظر قرار میده. قرارگیری فولیکول‌ها در صورت خیلی مهمه مثلا نباید رو به بالا باشن.

 

شماره تماس: ۴۴۱۵۸۰۱۱-۰۲۱

مشاوره مجازی و رایگان: ۰۹۱۲۰۹۹۸۷۱۵

آدرس: ستاری جنوب، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم

کاشت

بررسی نکات مراقبتی قبل و بعد از عمل کاشت ریش

برای هر عملی یکسری نکات مراقبتی وجود داره که رعایت کردن اون نکات هم باعث میشه که عمل به راحتی انجام بشه، هم اینکه دوره بهبودی رو بعد از عمل به شدت کوتاه می‌کنه. در ادامه با این نکات مهم آشنا می‌شیم.

نکات مراقبتی قبل از عمل

  • معمولا پزشک‌ها از ۱۰ روز قبل از عمل توصیه می‌کنن که مصرف داروهای رقیق‌کننده خون قطع بشه، چون ممکن هست عمل با خونریزی همراه بشه. همچنین مصرف برخی داروهای دیگه هم مثل ضد التهاب‌ها و ویتامین‌های B و C باید قطع بشن.
  • مصرف دخانیات می‌تونه گردش خون در پوست رو کند بکنه که باید ۱۴ روز قبل از عمل متوقف بشه.
  • از مصرف مشروبات الکلی دوری کنین.
  • اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید که پزشک استفاده از اون رو براتون ضروری اعلام کرده، بهتر هست جراح کاشت ریش رو در جریان قرار بدین.

نکات مراقبتی بعد از عمل

  • بهتر هست روز بعد از کاشت صورت خودتون رو با محلول‌های ضدعفونی کننده به خوبی بشویین.
  • در روز دوم بهتره صورت خودتون رو با آب سرد و صابونی ملایم که دارای PH ملایمی هم هست شستشو بدین.
  • ورم صورت ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از عمل بهبود پیدا می‌کنه.
  • در صورت احساس درد بهتره داروهای مسکن پزشک رو مصرف کنین.
  • حتما در روز‌هایی که پزشک برای معاینه مشخص کرده به کلینیک VIP مراجعه کنین تا شرایط فولیکول‌ها به خوبی بررسی بشن.

بهترین کلینیک کاشت ریش کدام کلینیک است؟

فکر می‌کنم تا الان چند باری راجع به اهمیت و حساسیت بالای این روش درمانی صحبت کردیم، اما الان اینجاییم تا بگیم که چرا باید کلینیک VIP رو برای انجام این روش حساس انتخاب کنید.

همونطور که قبل‌تر هم اشاره کردیم روش‌ها و تکنیک‌های جدید کاشت با توجه به دوران نقاهت کوتاهی که دارن و همچنین با توجه به آسیب‌های کمتری که وارد می‌کنن معمولا امن‌ترین روش‌های درمانی هستن. اما همه این روش‌ها با استفاده از ابزارهای به‌روز دنیا انجام میشن و پزشک برای استفاده از این ابزارها باید از دانش و مهارت خیلی بالایی برخوردار باشه.

کلینیک VIP علاوه بر اینکه تمام تجهیزات روز دنیا رو داره، از تیم حرفه‌ای پزشکی نیز برخوردار هست که با کمک تجهیزات می‌تونن بهترین عمل رو براتون انجام بدن. فراموش نکنین که این کلینیک یکی از بهترین کلینیک "کاشت ریش" در تهران است.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها