|
کدخبر: 267500

علت تاخیر در اجرای رتبه بندی معلمان

علی حدادی- سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی

اکنون مسئولیت سنگینی بر عهده مجلس انقلابی است و از اول انقلاب هر کاری بزرگی که توانسته‌ایم انجام بدهیم با انگیزه الهی و به برکت اعتماد به نفس و اعتقاد به اینکه ما می‌‎توانیم بوده.

 باید با احساس وظیفه، روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی برای پیشرفت ایران اسلامی و کارآمدی نظام دینی، حقیقتا خدا را در نظر بگیریم و با انگیزه الهی در راستای انسجام، وحدت و هم افزایی فی‌مابین دولت مردمی سیزدهم، مجلس انقلابی و قوه قضائیه گام برداریم و با اتخاذ مواضع حکیمانه، انقلابی و منطقی در این دوره مجلس به مطالبات مقام معظم رهبری دقت و توجه جدی داشته باشیم و بدانیم شهدای عزیز ناظر هستند و همه ما مدیون شهدا هستیم و مهم انقلابی ماندن است.

علی-حدادی

به عنوان سرباز ولایت صریح، شفاف، با صداقت و صلابت تمام می‌گویم ضمن اینکه عهد و پیمان با شهدا داریم آماده‌ایم با روحیه انقلابی و استکبار ستیزی برای دفاع از کیان ایران اسلامی آبرو و جان خود را تقدیم کنیم.

همه می‌دانیم که دشمنان انقلاب اسلامی سرمایه‌گذاری سنگینی کرده که با ایجاد پروژه ناامیدسازی و تردید در اذهان ملت ایران اسلامی، بتوانند توطئه‌های خود را پیش ببرند و هجمه سنگین اقتصادی، فرهنگی و عملیات روانی را داشته باشند. باید مراقب باشیم تا غفلت نکنیم و قدر شناس ولایت باشیم و نکند خدای ناخواسته مردم عزیز و فهیم خصوصا قشر ضعیف جامعه را فراموش کنیم.

ضمن اینکه معایب عملکردی برخی از مسئولین و دولتمردان را تذکر و مورد سوال قرار می‌دهیم که وظیفه خادم ملت بودن همین است؛ حمایت صادقانه، شفاف و منطقی از دولت سیزدهم که در این پیچ سخت تاریخی تنها دولت جامع با تفکر ناب اسلامی است را برخود وظیفه و تکلیف شرعی می‌دانیم.

برای چندمین بار به وزیر آموزش و پرورش تذکر می‌دهم هرچه سریع‌تر طرح رتبه بندی معلمان به صورت عادلانه اجرایی شود. سوال بنده این است که علت تاخیر در اجرای رتبه بندی معلمان چیست؟

از رئیس جمهور درخواست دارم هرچه سریع‌تر وزیر پیشنهادی خود را برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به مجلس معرفی کند و همسان سازی بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی را با رعایت عدالت اجتماعی باید اجرا کند.

آقای رییس جمهور مردم عزیز کشور تحت فشار تورم و گرانی شدیدی هستند. درخواست داریم تا نسبت به کاهش تورم، گرانی، نظارت و کنترل بازار اقدامات موثری را انجام دهید و با انسجام و اتحاد مشکلات مردم را کاهش دهید. برای چندمین بار به رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه تذکر می‌دهم با توجه به جمعیت بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفری استان البرز و مهاجر پذیر بودن آن نسبت به افزایش و اختصاص بودجه این استان نگاه ویژه‌ای داشته باشید و شاخص‌های محرومیت برای استان البرز را بازنگری نمایید.

همچنین نیاز است که دستور ویژه جابجایی زندان قزالحصار به خارج از استان البرز با توجه به آسیب‌های اجتماعی که در منطقه به وجود آورده است صادر شود.

نویسنده: علی حدادی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها