|
کدخبر: 267220

پیام تبریک مدیر عامل گروه گسترش سرمایه گذاری بین المللی ارزش به مناسبت روز صنعت و معدن

علیرضا صمدی_مدیرعامل گروه گسترش سرمایه گذاری بین المللی ارزش

ایران با توجه به داشتن منابع نفتی و معادن غنی مورد استفاده در صنایع، از نظر مواد اولیه، کشوری مطلوب محسوب می شود. تاریخ نشان داده که ایران از گذشته خاستگاه صنعتگران ماهر و کارآمدی بوده که آوازه و محصول آنان سر تا سر جهان باستان را درنوردیده و همین بس که ادبیات کهن ایران نشان از ارزش والا و جایگاه رفیع اهالی صنعت در فرهنگ این مرز و بوم دارد. این مهم، بیانگر ریشه دار بودن صنعت و معدن در تاروپود تاریخ، فرهنگ، ارزش ها و باورهای ملت بزرگ ایران است.

دهم تیرماه در تقویم به نام روز صنعت و معدن نامگذاری شده که از یک‌سو یادآور نقش مهم معدن و صنعت به عنوان موتوری محرک در اقتصاد کشور است و از سوی دیگر فرصتی برای تقدیر و قدردانی از صنعتگران، مهندسان صنعتی و کارگران زحمتکش که برای سر بلندی کشور عزیزمان ایران تلاش می کنند.

صمدی-علیرضا

 

خوشبختانه حوزه صنعت و معدن ایران در سال‌های اخیر مسیر رو به رشد داشته و در این میان، گروه گسترش سرمایه گذاری بین المللی ارزش به عنوان بخش خصوصی واقعی با تکیه بر توان داخل در مسیر توسعه ، تولید و اشتغالزایی گام برداشته است و تجربه عملیاتی سالهای گذشته  نشان داد، ارزش آفرینی از مهمترین برنامه های این گروه می باشد.

لازم به ذکر است گروه ارزش از ابتدای سال جاری با یک برنامه‌ریزی دقیق و فشرده و با تلاش مضاعف همکاران، تمام نیروی خود را با توجه به تجربیات موفق گذشته، نیروی جوان و مهندسان توانمند و با محوریت تولید، توسعه، راه اندازی و اشتغال زایی بکار گرفته است و قطعاً با این انگیزه و امید، روزهای با ارزش دیگری را برای صنعت کشور رقم خواهد زد.

در پایان، این روز ملی را به همه صنعتگران و معدنکاران کشور و همچنین همکارانم در گروه گسترش سرمایه گذاری بین المللی ارزش که با تلاش خود نقش مهم و اساسی در تحقق اهداف شرکت داشته و دارند، تبریک عرض می‌کنم و آرزوی بهروزی، سلامتی و شادی روز افزون را برای ایشان و خانواده‌های گرامی‌شان دارم.

نویسنده: علیرضا صمدی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها