|
کدخبر: 315970

راهنمای سفر ارزان به نجف

نجف سومین شهر مهم در کشور عراق بوده که در مرکز استانی به همین نام واقع شده است. این شهر در فاصله حدود 160 کیلومتری بغداد، پایتخت عراق قرار دارد. نجف از سالها پیش به دلیل وجود حرم مطهر امام علی (ع) به عنوان یکی از قطب‎های اصلی گردشگری مذهبی به حساب می‌آید. همچنین این شهر، یکی از مراکز پر رونق تجاری در کشور عراق است. از این رو سالیانه افراد زیادی از سر تاسر دنیا به نجف سفر می‌کنند، مخصوصا مسلمانان و زائرانی که قصد زیارت دارند. به همین علت پرواز به نجف مخصوصا از کشور خودمان ایران زیاد صورت می‌گیرد. در این مطلب می‎خواهیم درمورد سفری ارزان به نجف بگوییم. پس اگر قصد رفتن به این شهر را دارید تا انتهای این متن ما را همراهی کنید.

نجف

 خرید بلیط هواپیما نجف

برای خرید بلیط ارزان پرواز تهران نجف در ابتدا باید به کلاس پروازی توجه کنید. پروازهای اکونومی ارزانتر از سایر کلاس های پروازی هستند. فقط این نکته را درنظر بگیرید که در بلیط نوع اکونومی، پذیرایی ساده‎تر و کمتری خواهید داشت و به طور کلی امکانات محدودتری دارید، اما با توجه به اینکه مدت زمان سفر خیلی طولانی نیست، بلیط نوع اکونومی برای شما به صرفه خواهد بود.

نوع ایرلاین بلیط هواپیمایی تهران نجف

درجه بندی ایرلاین‎ها با توجه به کیفیت خدماتی که می‌دهند انجام می‌شود. به همین دلیل امکان دارد تا قیمت بلیط نجف، حتی در نوع اوکونومی آن در ایرلاین‎های مختلف متفاوت باشد. پس بهتر است در زمان خرید حتما به این موارد دقت کنید. اگر می‎خواهید از ایرلاین‎های با کیفیت‌تر بلیط ارزان تهیه کنید، می‎توانید در زمان‎های کم تردد سال خرید خود را انجام دهید تا در کنار قیمتی مناسب بتوانید از کیفیت خدمات نیز بهره ببرید.

نجف۱

خرید لحظه آخری بلیط هواپیما نجف

در زمان‎هایی از سال که تردد کم‎تر است و تمام بلیط‌های هواپیما به فروش نمی‎رسند، ایرلاین‌ها بلیط‌های باقیمانده خود را به صورت لحظه آخری به فروش می‎رسانند. به این خاطر که ایرلاین‌ها باید برای مواردی چون ترانزیت، بیمه و سوخت هزینه بدهند، بنابراین یک صندلی خالی هم برای آنها ضرر است. با توجه به این موارد، شرکت‎های هواپیمایی در مواقعی که تردد کمتر است، بلیط هواپیما را با تخفیف می‎فروشند و هر چه به زمان پرواز نزدیکتر باشد، تخفیف‎ها هم بیشتر خواهند شد. پس اگر محدودیتی در برنامه ریزی سفر خود ندارید، می‎توانید بلیط نجف به تهران و بلعکس را با قیمت خیلی مناسب خریداری کنید.

خرید بلیط تهران نجف در زمان های کم تردد

همانطور که گفته شد، بلیط هواپیما در زمان‌های کم تردد ارزان‌تر است. در اعیاد و مناسبت‎های مذهبی قیمت بلیط هواپیما تهران نجف افزایش پیدا می‎کند. بنابراین باید در زمان‌هایی غیر از مناسبت‎ها و در اواسط هفته اقدام به خرید بلیط کنید. همچنین شهر نجف با توجه به آب و هوای گرم و خشکی که دارد در تابستان‎ها گاهی هوا حتی به بالای 40 درجه هم می‎رسد و کمتر کسی در این ایام به آنجا سفر می‎کند و پاییز و زمستان و اوایل بهار برای سفر به نجف گزینه مناسب‎تری است.

نجف۲

بلیط تهران نجف را از کجا بخریم؟

برای خرید بلیط نجف ارزان، در ابتدا باید مرجعی معتبر را برای خرید انتخاب کنید. فلای‎تودی معتبرترین مرجع فروش بلیط هواپیماست و همیشه ارزران‎ترین بلیط‎ها در این سامانه پیدا می‌شود. تنها کافی است تا وارد وبسایت فلای تودی شوید و یا اپلیکیشن آن را دانلود کنید. پس از آن بخش پروازهای داخلی را انتخاب کنید. بعد از انتخاب مقصد، یک طرفه و دوطرفه بودن پرواز و همچنین انتخاب نوع کلاس پروازی، تعداد مسافران و تاریخ مدنظر برای سفرتان را نیز مشخص نمایید تا تمام بلیط‎های نجف در تمام ایرلاین‎های موجود به شما نشان داده شود.

فلای‌تودی بلیط‎ها را از ارزان‎ترین قیمت به شما نمایش خواهد داد. این نکته را نیز بدانید که در صورتی که بلیط رفت و برگشت تهیه کنید، نگرانی بابت پیدا کردن پروازهای برگشت نخواهید داشت. همچنین ابزاری به نام تقویم قیمتی در فلای‎‌تودی وجود دارد که به وسیله آن می‎توانید ارزان‎ترین بلیط‎ها در حوالی تاریخ انتخابی خود را مشاهده کنید.

فلای تودی، مرجع معتبر خرید خدمات سفر

اگر فلای‎تودی را برای پرواز تهران نجف انتخاب کنید، می‎توانید علاوه بر تهیه بلیط ارزان، رزرو هتل خود را نیز در این سایت انجام دهید. همچنین از دیگر خدمات فلای‌تودی می‎توان به خرید بلیط قطارهای داخلی و اخذ ویزای توریستی، تورهای مسافرتی و بیمه اشاره کرد. سرویس کِی کُجا در فلای‌تودی نیز ارزانترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی را در بازه‌های زمانی مختلف به شما نمایش می‌دهد. تمام خدمات سفر را با بهترین قیمت و پشتیبانی 24 ساعته در سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی دریافت کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها