|
کدخبر: 314332

چرا مسافران از خرید بیمه مسافرتی ترکیه علی بابا استقبال می‌کنند؟

گردشگری چرا مسافران از خرید بیمه مسافرتی ترکیه علی بابا استقبال می‌کنند؟

بیمه مسافرتی یکی از کاربردی‌ترین پارامترها مهم در طول سفر محسوب می‌شود. شما با استفاده از بیمه می‌توانید سفر خود به هر منطقه‌ای از جهان را شکل تازه‌ای بخشید. به این خاطر که حوادث همیشه غیرقابل‌پیش‌بینی هستند. شما اصلاً قرار نیست در طول سفر بیمار شوید؛ اما بیماری خبر نمی‌کند. شاید ممکن باشید تصادف سختی داشته باشید و به خدمات پزشکی نیاز داشته باشید. این امر بدون شک با بیمه مسافرتی برای شما کم‌هزینه‌تر دنبال می‌شود. یا اینکه شما ممکن است باردار باشید و به شکل پیش‌بینی‌نشده‌ای زایمان داشته باشید که قطعاً داشتن بیمه در صرفه‌جویی در هزینه‌های شما بسیار اثرگذار است. پس فرقی نمی‌کند که شما به ترکیه سفر می‌کنید یا اینکه قرار است به کشور دیگری سفر داشته باشید. بیمه مسافرتی با پوشش بین‌المللی شما را در طول سفر یاری می‌کند. ازآنجایی‌که سفر به ترکیه این روزها شکل بسیار جدی از سوی ایرانی‌ها به خود گرفته است قرار است با شما از بیمه مسافرتی ترکیه و مزیت‌های استفاده از آن بگویم پس با ما همراه باشید.

بیمه مسافرتی را بیشتر بشناسیم

 سفر به ترکیه همیشه هیجانات خاص خود را به همراه داشته و همچنان هم برای توریست‌ها و گردشگران این سفر جذابیت‌های خاص خود را به همراه دارد. پس اگر می‌خواهید به سرزمین قهوه‌های خوش‌عطر و طعم سفر داشته باشید بی‌آنکه مشکلی در پیش رویتان سفر شما را تلخ کند. به شما توصیه می‌کنیم پیش از بستن چمدان‌های خود از خدمات مربوط به شرکت‌های بیمه در راستای بیمه مسافرتی استفاده کنید. این بیمه از زمان حرکت شما تا زمان بازگشتتان به ایران برای شما خدمات بسیار مطلوبی را فراهم می‌کند. بدون تردید همه شما به‌خوبی می‌دانید که ترکیه شبیه سایر کشورهای اروپایی برای اخذ ویزا نیاز به بیمه مسافرتی ندارد؛ اما داشتن این بیمه بسیار به سود شما است اگر حادثه‌ای پیش‌بینی نشده سر راه شما باشد. هزینه درمان پزشکی چه در ترکیه چه در سایر کشورهای دنیا بالا است پس بیمه مسافرتی را تهیه کنید تا مخارج بالا سفرتان را تلخ و پر هزینه نکند.

علی-بابا۱

هزینه بیمه مسافرتی ترکیه علی بابا

پارامترهای بسیار مهمی در تعین قیمت بیمه ترکیه برای شما در نظر گرفته می‌شود که در ادامه برخی از آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم. از مهم ترین آن ها مواردی است که در طول قرارداد برای شما ذکر شده است شامل سن، مسافت و مدت‌زمان سفر است.

مدت‌زمان اقامت شما در ترکیه

هستند بسیاری از افراد که به‌قصد تفریح به ترکیه سفر می‌کنند و عموماً سفر آن‌ها بین یک الی دو هفته به طول می‌انجامد. عده‌ای دیگر برای کار راهی سفر به ترکیه می‌شوند و برخی هم برای تحصیل یا مهاجرت مهمان ترکیه می‌شوند. از همین رو باید بگویم مدت زمانی که شما در ترکیه هستید از عوامل مهمی است که در قدم اول بر روی قیمت تمام شده بیمه مسافرتی ترکیه شما اثر می‌گذارد. پس مدت‌زمان ماندن شما در ترکیه امری است که هزینه بیمه شما را بالا و پایین می‌برد. برای اینکه خیلی هزینه بیمه زیادی به شما تحمیل نشود می‌توانید مدت‌زمان  اقامت خود را در صورت ضروری نبود کاهش دهید.

مقصد شما کجاست؟

پوشش‌دهی بیمه مسافرتی ترکیه علی بابا منوط می‌شود به نقطه جغرافیایی که شما به آن سفر دارید. مثلاً اگر شما به کشورهای اروپایی سفر داشته باشید قطعاً هزینه‌ای که باید برای بیمه پرداخت کنید نسبت به هزینه‌ای که قرار است برای سفر به ترکیه بپردازید بیشتر است. این هزینه متناسب با مسافتی که شما با هواپیما در طول سفر طی می‌کنید برای شما قیمت‌گذاری می‌شود.

علی-بابا۲

سن مسافری که به ترکیه سفر دارد

 به‌خوبی می‌دانید که بیماری‌های که یک فرد میان‌سال یا کهن‌سال را تهدید می‌کند به‌مراتب نسبت به یک فرد جوان بیشتر است. پس هزینه بیمه مسافرتی برای یک شخص شصت‌ساله از فردی که بیست سال دارد بیشتر می‌شود. پس به‌طورکلی می‌توانیم بگویم سفر به ترکیه برای یک شخص بیست‌ساله برای یک هفته خیلی هزینه کمتری را نسبت به یک فرد شصت‌ساله برای سفر به  اروپا برای یک ماه دارد.

پوشش‌دهی بیمه برای سفر به ترکیه

 شما برای اینکه با خیال راحت به ترکیه سفر داشته باشید می‌توانید از بیمه‌گذار مواردی که در بیمه شما لحاظ می‌شود را جویا شوید. به‌طورکلی هزینه‌های مربوط به بستری‌شدن شما برای بیماری‌های مزمن یا بیماری‌های که از قبل سابقه آن را ندارید توسط شرکت بیمه‌گذار پرداخت می‌شود. یا اینکه اگر برای شما حادثه‌ای در طول سفر پیش بیاید شرکت بیمه‌گذار موظف است با تیمی که در ترکیه دارد هزینه‌های مربوط به مشکل و بیماری شما را پرداخت کند و شما را به اولین بیمارستان مجهز برساند. حتی خدماتی برای بازگرداندن شما به کشور یا انتقال شما به بیمارستان مربوطه توسط شرکت بیمه‌گذار ارائه می‌شود. از سرقت کیف مدارک تا خدمات پزشکی از مواردی است که برای شما در بیمه مسافرتی علی بابا در نظر گرفته شده است.

 کلام آخر

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو اشاره شد هیچ‌وقت حادثه خبر نمی‌کند. به همین خاطر بهترین راهکار برای این که سفری بدون دردسر داشته باشیم این است که با استفاده از بیمه‌های مسافرتی خود را از شر حادثه‌های غیرقابل‌پیش‌بینی در امان نگاه داریم. یکی از این حادثه‌ها می‌تواند مشکلات پزشکی باشد که در طول سفر به‌صورت ناخواسته به آن نیاز پیدا می‌کنیم. ازآنجایی‌که سفر به سمت ترکیه این روزها از سوی ایرانی‌ها بسیار پررنگ‌تر از سایر مسافرت‌های خارجی دنبال می‌شود. باید به شما بگویم به‌وسیله بیمه مسافرتی شما به‌راحتی می‌توانید از خدماتی که در مفاد قرارداد بیمه‌نامه بر اساس نیاز شما برایتان درج می‌شود.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها