|
کدخبر: 297882 نعیمه صفری تبار

اختصاصی گسترش نیوز؛

۴ شب اقامت در استانبول چقدر هزینه دارد؟

پیامک‌هایی که با ۵ میلیون شما را به استانبول می برند را فراموش کنید در واقعیت کمترین هزینه ای که برای سفر به استانبول باید انجام دهید ۲۳ میلیون برای یک نفر است.

گردشگری ۴ شب اقامت در استانبول چقدر هزینه دارد؟

در حالی که آژانس‌های مسافرتی برای ترغیب افراد به سفر کردن هزینه های معقول و مناسبی را پیامک می کنند اما در اصل ۲ برابر شاید بیشتر این هزینه ها سفر برای ۱ نفر هزینه داشته باشد. ترکیه یکی از کشور های همسایه است که مورد اقبال ایرانیان قرار گرفته و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. البته نباید از این نکته غافل شد که این کشور یکی از مقصدهای نسبتا ارزان مسافران ایرانی به شمار می آید با این وجود اما و اگر های در رابطه با این مقصد برای ایرانیان وجود دارد.

در هر فصلی استانبول یکی از مقصد های مورد توجه ایرانیان برای سفر کردن است. قیمت مناسب نسبت به کشورهای دیگر در کنار جاذبه های گردشگری و خرید مسافران را ترغیب می کند تا به این شهر سفر کنند.

گسترش نیوز در ادامه به بررسی قیمت تور استانبول پرداخته است. با ما همراه باشید.

پیامک هایی که با ۵ میلیون شما را به استانبول می برند را فراموش کنید در واقعیت کمترین هزینه ای که برای سفر به استانبول باید انجام دهید ۲۳ میلیون برای یک نفر است.

سفر ۴ روزه به استانبول در هتل ۴ ستاره Taksim Square Hotel، ۲۹ میلیون ۷۵۸ هزار تومان قیمت دارد. نکته قابل توجه اینجا بود که این تور به هبچ عنوان رزرو نمی شد و از سیستم به طور کامل خارج می شد.

۴ شب اقامت در هتل ۵ ستاره گرند جواهر هتل کانونشن سنتر با پرواز قشم ایر برای ۲ نفر ۵۹ میلیون و ۴۵۶ هزار تومان به فروش می رود. همچنین تور ۴ شب در هتل ۵ ستاره پوینت هتل تکسیم برای ۲ نفر ۶۳ میلیون و ۴۰۴ هزار تومان هزینه دارد.

 با نگاهی به سایت های آژانس های هواپیمایی متوجه شدیم سفر به استانبول برای هر نفر حداقل ۴۰ میلیون هزینه دارد چرا که هزینه رفت و آمد و ناهار و شام در هزینه تور ها لحاظ نشده است. در این شرایط بحران زده اقتصادی کمتر کسی می‌تواند چنین گزینه‌ای را برای سفر انتخاب کند.

با استانبول آشنا شوید

استانبول، تنها شهر اوراسیایی جهان نام برده می شود و جاذبه های آن برای گردشگران بسیار زیاد است. این شهر به عنوان شهری توریستی جنبه اقتصادی بالایی برای کشور ترکیه دارد. استانبول به دلیل زیبایی های بی نظیر و مکان های تفریحی زیادی که دارد به عنوان یکی از شهرهای توریستی و دیدنی جهان شهرت یافته و سالانه گردشگران تور استانبول بی شماری از سرتا سر دنیا برای دیدن این شهر به ترکیه می آیند. همین امر سبب پدید آمدن هتل های استانبول شده تا مکانی برای اسکان گردشگران فراهم شود.

استانبول زمستان های سردی دارد اما این موضوع هم باعث نمی شود در این فصل گردشگر در خود نبیند. بسیاری از افراد علاوه بر جاذبه های گردشگری زیادی که دارد برای خرید هم به این شهر سفر می کنند. البته اخیرا وضعیت اقتصادی کشور ترکیه بهم ریخته است و گردشگران مانند قبل از وضعیت اقتصادی رضایت ندارند. اما این دلیل باعث نمی شود اولین مقصدی که به ذهن ایرانیان می رسد ترکیه نباشد.

مسجد ایا صوفیه، کلیسای ایا صوفیه، مسجد سلطان احمد یا همان مسجد بلو، مسجد فاتح، مسجد سلیمانیه از اماکن مذهبی شهر استانبول هستند که مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. همچنین آب انبار باسیلیکا، برج گالاتا استانبول، میدان هیپودروم دیگر جاذبه های شهر ترکیه است.

حمل و نقل در ترکیه

تانبول، شهری وسیع و بزرگ با سیستم حمل و نقل کارآمد و مفید است که دسترسی به نقاط دور و نزدیک شهر را برای هر کسی آسان می کند. وقتی از حمل و نقل عمومی استانبول حرف می زنیم، یعنی می توانید از وسایل مختلفی چون مترو، تراموا، اتوبوس، تاکسی های زرد، تاکسی های آنلاین و انواع قایق و کشتی برای جا به جایی در شهر استفاده کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها