|
کدخبر: 292699

سهم ایرلاین های داخلی و خارجی در پرواز تهران استانبول!

ترکیه دیدنی‌های بسیار دارد و توانسته مسافران و گردشگران بسیاری را از کشورهای مختلف جهان به شهرهای مختلف خود جذب کند. ایرانی‌های زیادی نیز به این‌کشور سفر می‌کنند.

ایرلاین های داخلی و خارجی در پرواز تهران استانبول

ترکیه دیدنی‌های بسیار دارد و توانسته مسافران و گردشگران بسیاری را از کشورهای مختلف جهان به شهرهای مختلف خود جذب کند. ایرانی‌های زیادی نیز به این‌کشور سفر می‌کنند. استانبول یکی از شهر‌های پر‌طرف‌دار ترکیه است و گردشگران بسیاری در ماه‌های مختلف سال به آن سفر می‌کنند. تلفیقی از دیدنی‌های مدرن و جاذبه‌های تاریخی استانبول را به یکی از گزینه‌های فوق‌العاده خوب برای بسیاری از مسافران تبدیل می‌کند. شهر تماشایی استانبول  جاذبه‌ها و امکانات گردشگری فراوانی دارد و برای سفری چند‌روزه، جذابیت بالایی را ارائه می‌دهد. شما باید برای سفر خود به استانبول برنامه منظمی داشته باشید. یکی از بهترین راه‌های سفر به استانبول، استفاده از پرواز تهران استانبول است. در این‌مقاله می‌‎خواهیم مقایسه‌ای از سهم ایرلاین‌های داخلی و خارجی در پرواز تهران استانبول داشته باشیم. اگر درباره قیمت پرواز تهران استانبول یا دیگر موارد سفر جستجو می‌کنید، این ‌مقاله می‌تواند اطلاعات خوبی را دراختیار شما قرار دهد.

سفر هوایی به استانبول

ترکیه همسایه ایران است و مسافران راه‌های زیادی برای سفر بین دو کشور دارند. هواپیما یکی از راه‌های متداول برای سفر بین این‌دو کشور است. از آن‌‎جا که مسافران زیادی با تورها یا به‌صورت شخصی به ترکیه سفر می‌کنند، ایرلاین‌های متنوعی نیز خدمات این‌سفر را به مسافران ارائه می‌دهند. مسافران می‌توانند از انواع ایرلاین‌ها برای این‌سفر متناسب با شرایط و خواسته‌های خود استفاده کنند.  اینکه کدام ایرلاین برای این‌سفر مناسب است به عوامل زیادی بستگی دارد و این‌ شما هستید که باید درباره این‌موضوع تحقیق کرده و بهترین انتخاب را برای سفر خود داشته باشید. خوشبختانه برای سفر به استانبول ایرلاین‌های متنوعی فعال هستند. معمولا قیمت پرواز تهران استانبول، خدمات و ساعت پرواز‌ها از عواملی هستند که مسافران را به انتخاب یکی از پروازها ترغیب می‌کنند.

 

طبیعی است که هرکدام از ایرلاین‌ها با ارائه سازوکارهایی خاص سعی در جذب مشتری بیشتر دارند؛ اما سهم کدام‌یک از ایرلاین‌های داخلی یا خارجی برای این‌مسیر بیشتر است؟ در قسمت‌‌های بعدی این‌مقاله می‌خواهیم مواردی را درباره پاسخ این‌سوال و ایرلاین‌های فعال برای مسیر تهران استانبول توضیح دهیم. اگر قرار است به استانبول یا دیگر شهرهای ترکیه سفر کنید یا دوست دارید درباره این‌موضوع اطلاعات بیشتری داشته باشید، حتما ادامه مقاله را دقیق و کامل بخوانید.

ایرلاین‌های فعال برای پرواز تهران استانبول

ایرلاین های داخلی و خارجی در پرواز تهران استانبول

همان‌طور که گفته شد، ایرلاین‌های مختلفی خدمات پرواز تهران استانبول را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید همه آن‌ها از جهات مختلف مانند قیمت پرواز تهران استانبول یا خدمات و موارد دیگر بررسی کرده و بهترین گزینه را برای سفر خود داشته باشید.  ترکیش ایرلاینز، ایران‌ایر، ماهان‌ایر، کیش ایرلاین، ماهان‌ایر و پگاسوس ایرلاین برخی از شرکت‌های هواپیمایی هستند که خدمات سفر به استانبول از ایران را ارائه می‌دهند. طبق آمار منتشر شده ترکیش ایرلاین که یکی از شرکت‌های هواپیمایی فعال در ایران با خدمات مناسب است، 12 درصد از پروازهای ایرانی را به خود اختصاص داده و بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی خارجی فعال در ایران است. در قسمت بعد آمار دقیق‌تری از سهم ایرلاین‌های داخلی و خارجی در پرواز تهران استانبول را بررسی می‌کنیم.

سهم ایرلاین‌های داخلی و خارجی در پرواز تهران استانبول

شاید یکی از مزایای رقابتی ایرلاین‌های داخلی قیمت پرواز تهران استانبول باشد. اما کیفیت امکانات و خدمات ارائه‌شده و بسیاری از موارد دیگر باعث شده تا بسیاری از پروازهای تهران استانبول با شرکت‌های هواپیمایی خارجی انجام شود و مسافران زیادی از آن‌ها برای سفر استفاده کنند. در این‌مقاله فقط به ارائه آمار اکتفا شده و بهتر است برای این‌که بدانید چرا سهم برخی از ایرلاین‌ها بیشتر است درباره آن‌ها مطالعه کنید. علی بابا می‌تواند اطلاعات خوبی را درباره پروازها و شرکت‌های هواپیمایی مسیر تهران استانبول دراختیار شما قرار دهد.

 مسیر تهران استانبول یکی از مسیر‌های پرتردد است و مسافران زیادی از آن برای سفر استفاده می‌کنند. برای مسیر استانبول و ایران، ترکیش ایرلاینز 55 درصد از ظرفیت بازار و پگاسوس 6 درصد از آن را به خود اختصاص داده‌اند. این‌موضوع در حالی است که سهم ماهان‌ایر 14 درصد و ایران‌ایر دو درصد از پرواز‌های تهران استانبول است.

91طبق اعلام خبرگزاری‌ها، درصد از ظرفیت پروازهای ایران ترکیش ایرلاینز از فرودگاه آتاتورک استانبول و 9 درصد از صبیحه گوکچن استانبول انجام می‌شود و ترکیش ایرلاینز ایران را به شهر دیگری در ترکیه متصل نمی‌کند. پگاسوس فقط از فرودگاه صبیحه گوکچن به ایران پرواز دارد. ماهان‌ایر 14 پرواز هفتگی به آتاتورک استانبول و چهار پرواز هفتگی به آنکارا دارد. ایران‌ایر سه پرواز هفتگی به آتاتورک استانبول و دو پرواز هفتگی به آنکارا دارد.

خرید بلیط پرواز تهران استانبول

همان‌ طور که گفته شده، پرواز تهران استانبول از مسیرهای محبوب است و مسافران زیادی در این‌مسیر جابه‌جا می‌شوند. سایت‌‎های زیادی هستند که بلیط پرواز تهران استانبول را با خدمات متنوع به مشتریان ارائه می‌‌دهند. یکی از بهترین سایت‌های برای خرید بلیط تهران استانبول با بهترین قیمت و شرایط عالی، سایت علی بابا است. استفاده از این‌سایت بسیار ساده است و شما به‌راحتی می‌توانید انواع بلیط پروازهای داخلی و خارجی را در آن دیده و بعد از بررسی، بلیطی که می‌خواهید را بخرید. حتی با مشاهده و بررسی ساده در سایت شما می‌توانید متوجه تعداد پرواز ایرلاین‌های مختلف در روزهای هفته شوید. برای این‌کار می‌توانید به سایت مراجعه کرده و در قسمت پروازهای خراجی مسیر تهران استانبول را جستجو کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها