|
کدخبر: 295847

۴شب اقامت در استانبول چقدر پول می خواهد؟ +جدول

بررسی هزینه های تورمسافرتی استانبول ویژه خرداد ماه به شرح جدول زیر است؛

گردشگری ۴شب اقامت در استانبول چقدر پول می خواهد؟ +جدول

بارها شنید‌ه‌اید که استانبول یک شهر تاریخی و پر قدمت است. اکنون قبل از اینکه سراغ اطلاعات کاربردی‌تر راهنمای سفر به استانبول برویم به گذشته این شهر اشاره می‌کنیم.

تور ارزان مسافرتی استانبول به هزاران دلیل جذاب است از نوشیدن یک قهوه ترک در کافه‌های خیابان استقلال در کنار ترامواهای کلاسیکِ قرمز رنگ، ایستاده نگریستن به عظمت مسجد آبی یا کشتی‌سواری در مرز آسیا و اروپا برخی از کارهایی‌ست که تنها در استانبول می‌توان تجربه کرد، استانبول جایی‌ست که هر ماجراجویی برای یک بار هم که شده باید ساک یا کوله‌اش را جمع کند و راهی این شهر باستانی شود.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی در خصوص هزینه های تور مسافرتی استانبول، برای۴ شب اقامت در هتل Gorur Hotel قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۱۱,۵۳۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۱۴,۲۵۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

همچنین هتل All Inn برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۱۲,۰۶۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۱۵,۴۱۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ ارز و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

 

قیمت تور استانبول (۴ شب / خرداد ماه ۱۴۰۲)
هتل
درجه هتل
نوع اتاق
قیمت (هرنفر / تومان)
Gorur Hotel
۳
۲ تخته
۱۱,۵۳۰,۰۰۰
Gorur Hotel
۳
۱ تخته
۱۴,۲۵۰,۰۰۰
Atro
۳
۲ تخته
۱۱,۹۵۰,۰۰۰
Atro
۳
۱ تخته
۱۵,۰۹۰,۰۰۰
New City
۳
۲ تخته
۱۱,۹۵۰,۰۰۰
New City
۳
۱ تخته
۱۵,۰۹۰,۰۰۰
All Inn
۴
۲ تخته
۱۲,۰۶۰,۰۰۰
All Inn
۴
۱ تخته
۱۵,۴۱۰,۰۰۰

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر