|
کدخبر: 296178

گروه سرمایه گذاری ایساتیس مجری اخذ پاسپورت دومینیکا + ویزای کاری انگلستان

گروه مشاوره سرمایه گذاری ایساتیس خدمات اخذ پاسپورت دومینیکا + اخذ شهروندی دومینکن و اخذ ویزای کاری انگلستان

آیا شما هم به فکر مهاجرت به کشوری دیگر هستید؟ آیا دوست دارید با اخذ شهروندی کشوری دیگر، پاسپورتی در دست داشته باشید که بدون ویزا به کشورهای دیگر سفر کنید؟ اینجاست که خود را موظف می دانیم تا گروه سرمایه گذاری ایساتیس را به شما معرفی کنیم.

از آنجایی که برای انتخاب کشور ایده آل و پس از آن طی مراحل قانونی اخذ شهروندی و دریافت پاسپورت آن باید با قوانین بین المللی آشنایی داشته باشید پس نمی توان به صورت فردی اقدام کرد و به نتیجه رسید. در واقع شما به وکلایی احتیاج دارید که با تمام قانون های مهاجرت آشنایی داشته باشند و در این مسیر سخت شما را با تجربه ای که دارند همراهی کنند.

ایساتیس - پاسپورت دومینیکا - ویزای کاری انگلیس

مجموعه ایساتیس یکی از قدیمی ترین مؤسساتی است که برای ایرانیان شهروندی دومینیکا و همچنین پاسپورت این کشور را اخذ کرده است. این مجموعه خدمات متعددی را به مراجعه کنندگان ارائه می دهد که در ادامه هر یک را به شما معرفی می کنیم.

خدمات گروه سرمایه گذاری ایساتیس

تا اینجا تنها در مورد سابقه درخشان و کادری مجرب و ماهر این مجموعه سخن گفتیم اما در این قسمت قصد داریم تا خدمات ایساتیس را نیز به شما معرفی کنیم. در واقع این مجموعه دو خدمت بزرگ به مشتریان خود ارائه می دهد که در ادامه هر یک را به شما توضیح خواهیم داد.

پاسپورت دومینیکا یک سند رسمی مسافرتی است که برای همه شهروندان دومینیکا صادر شده و همچنین به عنوان مدرک اثبات هویت در طول سفرهای بین المللی و مدرک رسمی شهروندی کشور مشترک المنافع دومینیکا شناخته می شود. پاسپورتی که توسط شهروندان بومی دومینیکا به دست می آید با گذرنامه ای که از طریق برنامه شهروندی دومینیکا با سرمایه گذاری (CBI) به دست می آید، تفاوتی ندارد.

  • اخذ شهروندی دومینیکا

یکی از سخت ترین تصمیماتی که برای مهاجرت باید بگیرید، انتخاب کشور مناسب است. در این میان وکلای ایساتیس تحقیقات مفصلی انجام داده اند و به این نتیجه رسیده اند که دومینیکا بهترین کشور برای اخذ تابعیت و شهروندی است. اگر می خواهید با دلیل این تصمیم آشنا شوید به مطالعه این مطلب ادامه دهید.

اخذ پاسپورت دومینیکا ایساتیس

چرا دومینیکا را پیشنهاد می کنیم؟

کشور دومینیکا در حوزه دریای کارائیب قرار گرفته است و یکی از کشورهایی است که مناظر طبیعی بسیار زیبایی دارد. از طرف دیگر این کشور دارای پاسپورت ارزشمندی است که با استفاده از آن می توان به بیش از ۱۴۵ کشور دنیا بدون نیاز به دریافت ویزا سفر کرد.

همانطور که به آن اشاره کردیم ایران در رنک ۱۰۱م ارزشمندترین پاسپورت های جهان قرار گرفته است در صورتی که دومینیکا رتبه 32م را به خود اختصاص داده، به همین دلیل هزینه کردن برای دریافت پاسپورت این کشور بسیار عاقلانه و مقرون به صرفه به نظر می رسد.حالا به خوبی با دلیل اینکه کارشناسان و وکلای ایساتیس این کشور را به شما پیشنهاد می کنند، آشنا شده اید.

روش های اخذ شهروندی در کشور دومینیکا

تاکنون بارها اشاره کرده ایم که کشور دومینیکا تمام تلاش خود را برای جذب سرمایه های خارجی انجام می دهد تا شرایط پذیرش مهاجران را تا حد امکان ساده کند. این کشور به دو روش به شما تابعیت خود را اهدا می کند:

  • خرید ملک در دومینیکا:

    با خرید یکی از خانه هایی که در کشور دومینیکا ساخته شده است و سرمایه گذاری در این کشور می توانید تابعیت آن را دریافت کنید.توجه کنید که نوع خانه ای که خریداری می کنید در بازدهی سرمایه گذاری شما تأثیر بسیاری دارد. شما باید ملکی را خریداری کنید که در آینده به راحتی به فروش رفته و سود بسیاری برای شما داشته باشد.

به همین دلیل به تجربه گروه ایساتیس احتیاج دارید تا شما را برای خرید خانه ای مناسب در منطقه ای ایده آل راهنمایی نماید. توجه کنید که شهرهای مختلف دومینیکا امتیازات متنوعی را به شما ارائه می دهند به همین دلیل ممکن است در نگاه اول دچار تردید شود که در کدام شهر خانه خریداری کنید. همچنین باید با قوانین این کشور آشنایی داشته باشید تا در این سرمایه گذاری متضرر نشوید. کارشناسان ایساتیس در کنار شما هستند تا نه تنها شهروندی این کشور را به دست آورید که به سود خوبی در زمینه خرید ملک برسید.

  • اهدای اعانه به دولت دومینیکا:

    در این روش شما مبلغی پول را به دولت دومینیکا به صورت کمک بلاعوض پرداخت می نمایید و سپس شهروندی و پاسپورت این کشور را دریافت می کنید. این روش در واقع خرید پاسپورت این کشور از دولت آن است زیرا این مبلغ دیگر به شما باز گردانده بازگرداندن نمی شود در عوض شما می توانید از مزایای پاسپورت این کشور بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از مشاوره آنلاین گروه سرمایه گذاری ایساتیس استفاده کنید. توجه کنید که باید این کار به صورت کاملاً قانونی انجام شود تا در صورت پرداخت مبلغ حتماً به شما تابعیت و پاسپورت اهدا گردد در غیر این صورت ممکن است که هزینه را پرداخت کنید و به هدف نهایی خود نرسید. وکلای ایساتیس می توانند شما را برای انجام این کار قانونی در کشور دومینیکا یاری کنند.

همانطور که می دانید ایرانیان عزیز برای ادامه فعالیت کاری خود در انگلستان به ویزای کاری احتیاج دارند. برای دریافت این ویزا روش های مختلفی وجود دارد که ممکن است ساده یا پیچیده باشد. یکی از خدمات گروه سرمایه گذاری ایساتیس این است که با توجه به شرایط شما بهترین و راحت ترین راه را پیشنهاد نمایند.

اخذ ویزای کار انگلستان

انواع ویزای کاری در انگلستان به صورت زیر دسته بندی می شوند:

  • ویزای سرمایه گذاری
  • ویزای توسعه کسب و کار
  • ویزای کاری بلند مدت
  • ویزای کاری کوتاه مدت

شما می توانید با توجه به مهارت و تخصصی که دارید برای دریافت یکی از موارد فوق اقدام نمایید. اگر نمی دانید که روند قانونی دریافت ویزای انگلیس به چه صورت است کافی است با کارشناسان مجموعه ایساتیس در تماس باشید و بهترین و مناسب ترین شرایط را برای خود انتخاب کنید.

چرا کار در کشور انگلیس را به شما پیشنهاد می کنیم؟

کشور انگلستان یکی از ایده آل ترین کشورها برای گردشگران و همچنین کسانی است که می خواهند تحصیلات آکادمیک داشته باشند به همین دلیل برای اداره کشور خود و همچنین توسعه کسب و کار و رونق اقتصادی آن نیاز به کارجویان بین المللی ماهر و متخصص دارد.

با توجه به این موضوع حقوق و مزایا خوبی برای کسانی که در این کشور مشغول به کار می شوند در نظر گرفته است. اینکه شما به کدام روش وارد کشور انگلستان می شود ویزای کاری دریافت می کنید را وکلای ایساتیس به شما می گویند.

سخن آخر

در این مطلب شما را با خدمات یکی از بهترین و موفق ترین شرکت های سرمایه گذاری بین المللی آشنا کردیم. شما می توانید با استفاده از مشاوره آنلاین یا حتی مراجعه حضوری به یکی از دفاتر گروه سرمایه گذاری ایساتیس به پاسخ سؤالات و ابهامات خود برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن تابعیت دومینیکا یا ویزای کاری انگلیس را دریافت نمایید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها