|
کدخبر: 278852

برنامه‌های ستاد گردشگری تهران به مناسبت هفته کتاب

ستاد گردشگری در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و آشنایی با تازه‌های نشر در حوزه گردشگری برنامه‌های مختلفی با موضوع کتاب با همکاری مناطق ۲۲ گانه در سطح شهر تهران برگزار می‌کند.

برپایی نمایشگاه کتاب گردشگری با مشارکت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برگزاری وبینار تخصصی گردشگری، راه اندازی بخش معرفی کتب تخصصی گردشگری در سایت visit.tehran.ir و اجرای تور باغ کتاب توسط مناطق ۲۲ گانه از برنامه‌های این مجموعه در هفته کتاب است.

نمایشگاه کتاب با مشارکت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از ۲۱ تا ۲۴ آبان ساعت ۱۰ تا ۱۴ در گالری فکه برگزار خواهد شد، همچنین با آغاز هفته کتاب ۱۷ آبان ماه بخش معرفی کتب تخصصی در سامانه جامع گردشگری راه اندازی می‌شود و وبینار تخصصی گردشگری با موضوع معرفی کتاب‌های گردشگری روز سه شنبه ۲۴ آبان ساعت ۱۱ از طریق لینک https: //webinar۶.gilaro.com/touism برگزار خواهد شد.

ستاد گردشگری در راستای تحقق اهداف و مأموریت‌های مشخص شده تا به حال اقدام به چاپ چندین کتاب در حوزه گردشگری و انتشار نشریات تخصص «روایت تهران» با رویکرد آشنایی با محلات کرده است و علاقمندان جهت مطالعه می‌توانند به سایت visit.tehran.ir مراجعه کنند.مشاهدات میدان حاکی از آن است که قیمت اقلام مختلف میوه و صیفی در بازار به جز گوجه فرنگی‌ و پیاز نوسان چندانی نداشته است.

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها