|
کدخبر: 269971

تعیین وقت سفارت آلمان و بلژیک و هلند

سفارت آلمان در تهران، در آدرس خیابان فردوسی، نبش کوچه برلن، پلاک ۳۲۴ قرار دارد. توجه کنید  که بخش کنسولی و خدمات ویزای آلمان در سفارت این کشور در ایران تعطیل است و شما ناچارید درخواست ویزای خود را به ویزامتریک، کارگزار ویزای آلمان در تهران ارائه دهید.

آلمان به خاطر فراوانی که دارد، می‌تواند همان جایی باشد که برای مهاجرت انتخاب کرده و، در آن زندگی و کار میکنید. آلمان به علت کمبود شدید نیروی کار (سالانه 400 هزار نفر!!) گرفته تا پیری جمعیت و نیاز این کشور به نیروهای متخصص و غیرمتخصص مهاجر، از اقتصاد قدرتمند و امکان گرفتن شغل خوب و درآمد  بالایی گرفته تا توسعه‌یافتگی و پیشرفته بودن این کشورهایی در اروپا.

وقت سفارت آلمان

متقاضیان از روش سیستم دریافت وقت ملاقات سفارت آلمان در سایت ویزامتریک امکان این را دارند که وقت سفارت آلمان را رزرو کنند  ولی برای تحویل دادن مدارک درخواست اخذ ویزا، به جای سفارت آلمان باید به دفتر ویزامتریک مراجعه کنند. همچنین نکته ای که قابل توجه است این که آلمان وقت سفارت فوری ندارد.

تعیین وقت سفارت آلمان

وقت سفارت آلمان مصاحبه ای ندارد و شما تنها برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به کارگزاری ویزای این کشور باید  بروید. بخش کنسولی و خدمات ویزای سفارت آلمان در ایران تعطیل است و شما ضمن اخذ ویزای این کشور باید درخواست خود را به ویزامتریک ارائه کنید. در آپدیت جدید سایت ویزامتریک مشاهده شده که شما می‌توانید ساعت و تاریخ مراجعه را حتی خودتان هم مشخص کنید.

وقت سفارت آلمان به صورت اینترنتی وبه عهده کارگزاری ویزامتریک میباشد. بعد از مراجعه به سایت ویزامتریک و ایجاد حساب کاربری خود، باید نوع ویزای درخواستی خود را (توریستی، تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری) معیت کنید. قبل از این تعیین وقت سفارت آلمان به عهده خود سایت ویزامتریک بوده و شما تصمیمی در انتخاب روز مراجعه نداشتید اما امروزه خودتان می‌توانید ساعت و روز مراجعه به سفارت آلمان را تعیین کنید

هزینه وقت سفارت آلمان در تهران

برای دریافت وقت سفارت آلمان در تهران به ازای هر نفر باید 2 میلیون پرداخت شود. مبلغی حدود 900 هزار تومان به ویزامتریک می پردازید. لازم به ذکر است این مبلغ پرداختی برای تمامی هزینه های لازم سفر شما نیست. با توجه به ویزا درخواستی شما این مبلغ متغیر است. برای مثال: جهت درخواست ویزای توریستی آلمان مبلغ حدود 80 یورو باید پرداخت کنید.

وقت سفارت بلژیک

اگر قصد سفر به بلژیک را دارید اولین قدم برای اخذ ویز، گرفتن وقت سفارت است. برای دریافت وقت سفارت بلژیک به شرکت VFS مراجعه کنید. پیشنهاد می کنیم برای دریافت وقت سفارت بلژیک و اخذ فوری و تضمینی سفارت بلژیک با کارشناسان ما در تماس باشید.

نحوه تعیین وقت سفارت بلژیک

برای دریافت ویزا قبل از سفر به یک کشور می بایست ویزای درخواستی خود را بگیرید. شما برای دریافت ویزا باید وقت سفارت بلژیک را بگیرید. برای این کار باید مدارک مورد نظر خود را جمع کرده سپس بعد از جمع آوری اسناد در زمان تعیین شده به سفارت بلژیک رفته و بعد از مصاحبه اسناد را ارائه دهد. اصولاً هر سفارتی سیاست های مربوط به خود را دارد. زمان دریافت وقت سفارت بلژیک حدوداً 3 هفته زمان می برد.

مهمترین مدارک مورد نیاز دریافت ویزا برای بلژیک

  • کپی و اصل پاسپورت
  • تکمیل فرم درخواست ویزا و شنگن
  • دو قطعه عکس رنگی با ابعاد 4*3
  • ارائه اثبات هدف متقاضی از اقامت
  • گواهی اشتغال به کار
  • به همراه داشتن کپی و اصل ثبت و خرید بلیت رفت و برگشت و رزرو هتل
  • گردش حساب (6 ماه اخیر) و تمکن مالی

قیمت گرفتن وقت سفارت بلژیک

برای گرفتن وقت در سفارت بلژیک می بایست مبلغی حدود 200000 تومان پرداخت کنید. این مبلغ تنها برای تکمیل فرم آنلاین می باشد. علاوه بر این مبلغ شما باید برای تکمیل اسناد تان هزینه کنید. مثلاً هزینه ترجمه مدارک، هزینه رزرو هتل و پرواز و ...

با توجه به شرایط سنی شما هزینه های پرداختی برای دریافت وقت سفارت در بلژیک متفاوت می باشد. افراد زیر 6 سال ویزای شان رایگان بوده و نیازی به دریافت ویزا ندارند. افرادی در بازه سنی 6 تا 12 سال جهت دریافت ویزا می بایست 35 یورو پرداخت کنند. افراد بزرگسال حدود 60 یورو به علاوه 29 یورو بابت هزینه کارگزاری باید پرداخت کنند.

آیا قصد سفر یا مهاجرت به کشور هلند را دارید؟ برای گرفتن ویزا به مشکل برخوردین؟ نگران نباشید همین الان با شماره تماس 02141256422 تماس بگیرید و با کارشناسان ما مشورت کنید. سفریتو به شما در دریافت وقت سفارت هلند و دریافت ویزا کمک میکند تا بتوانید بدون معطلی به خواسته خود برسید.

وقت سفارت هلند

وقت سفارت هلند، در ایران از طریق کارگزاری VFSGlobal تعیین معین میشود. با وارد شدن به وبسایت VFS کشور مبدا خود را ایران، و کشور مقصد خود را هلند تنظیم کنید. بعد از تعیین مبدا و مقصد، شرایط تعیین وقت سفارت هلند برای شما نمایش داده می‌شود. یک آدرس ایمیلی برای تعیین وقت سفارت وجود دارد که شما بایستی درخواست خود را با فرمت از قبل تعیین شده به این آدرس ارسال کنید. وقت سفارت هلند برای ۳ ماه بعد برای شما تعیین می‌شود.

معرفی کوتاهی از کشور هلند

کشور هلند کشوری در اروپای غربی میباشد که به کشور آسیاب‌های بادی هم مشهور است. این کشور بخش مهم و اروپایی پادشاهی هنل است که شامل یک سری جزایر در بخش آمریکایی مرکزی نیز هست. این کشور با آلمان و بلژیک محسوب میشود. در حدودای ۲۰ درصد از مساحت کشور هلند را آب تشکیل داده میدهد. و در این کشور سدهای زیادی دیده میشود. کشور هلند کشور هنرمندان است و نقاشی در این کشور از رتبه بالایی برخوردار است. صنایع کشور هلند نیز از شهرت بالایی برخوردار هستند، ‌طوری که اکثر صنایع این کشور در شهر بندری روتردام در بخش جنوب غربی این کشور قرار دارند. روتردام دومین شهر بزرگ در کشور هلند میباشد که بزرگ‌ترین بندر در اروپا را نیز شناخته میشود و از نظر مساحت و تعداد اسکله بسیار قدرتمند پدید امده است.

هزینه وقت سافرت هلند

هزینه های وقت سفارت هلند، 1 میلیون تومان است. که این هزینه تنها برای مشخص کردن وقت سفارت می‌باشد و پرداخت هزینه های صندوق سفارت به عهده درخواست کننده است. هزینه های داخل سفارت براساس نوع ویزای درخواستی متفاوت هستند. برای مثال، ضمن درخواست ویزای توریستی هلند، بایستی 80 یورو به سفارت این کشور بپردازید. اما در صورتی که شخصا خودتان بخواهید اقدام به گرفتن وقت سفارت هلند کنید، نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها