|
کدخبر: 270234 نعیمه صفری تبار

اختصاصی گسترش نیوز:

سفر به این کشورها ارزان در می‌آید

افزایش افسار گسیخته نرخ سفر‌های خارجی باعث شده است، گردشگران شهرها و کشورهایی را انتخاب کنند که در کنار امکانات متنوع هزینه خیلی بالایی برای آنها نداشته باشد. گسترش نیوز در این گزارش به معرفی ارزانترین مقاصد گردشگری جهان پرداخته است.

گردشگری سفر به این کشورها ارزان در می‌آید

از حق نگذریم سفرهای خارجی همیشه جذابیت‌های بیشتری نسبت به سفرهای داخلی دارند. چرا که لذت گشت و‌گذار در خارج از مرزهای کشور و آشنا شدن با فرهنگ و آداب و رسومی که تا قبل از سفر به آن کشور برای مسافران غریب بوده به نظر بسیار جذاب و هیجان انگیز می‌آید. نان بسیاری از کشورهای جهان از صنعت گردشگری در می‌آید. به همین خاطر مجبورند ناز گردشگران را بکشند تا مسافران خود را از دست ندهند. مسیر کوتاه به کشورهای نزدیک باعث می‌شود که بلیط هواپیما ارزانتر تمام شود. از سوی دیگر، پول برخی از کشورهای همسایه نسبت به ارز ما چندان گران نیست. کوله بارتان را ببندید و با ما همراه باشید.

ترکیه پر استقبال‌ترین کشور همسایه برای ایرانیان

ترکیه ارزان‌ترین کشور برای سفر ایرانیان نیست اما احتمالا پرطرفدارین است. استانبول، آنکارا، آنتالیا و کوش آداسی از شهرهای محبوب برای گردش و تفریح در ترکیه هستند.

استانبول، پرطرفدار‌ترین شهر ترکیه است که هرسال سیل عظیمی از گردشگران ایرانی این شهر را برای سفر انتخاب می‌کنند. لذت خرید، چشم دوختن به دریا و غذاهای لذیذ ترکی باعث شده است، این مقصد جز پر تردد‌ها باشد.

سفر به ترکیه

ارمنستان، سفر به شهر دیدنی‌ها

ارمنستان کشور بزرگی نیست اما دارای دیدنی‌های بسیار است. آثار تاریخی و معماری داخلی ایروان گردشگران را وسوسه می‌کند تا این کشور را برای سفر انتخاب کنند. برای سفر به ارمنستان نیازی به ویزا ندارید. ویزای ارمنستان در فرودگاه برای مسافران صادر می‌شود.

هزینه سفر شما بستگی به سطح توقعات از امکانات هتل دارد. اگر نگاهی به سایت‌های فروش تور داشته باشید، تور ارزان به این مقصد هم پیدا خواهید کرد که با نرخ مناسب، امکانات خوبی را به گردشگران ارائه می‌دهند.

دبی، شهری همه چیز تمام

دبی چند سالی است که جز لیست گردشگران قرار دارد. رفاه، امکانات متنوع، ساختمان‌های لوکس، مراکز خرید مجلل، کویر دلپذیر و تفریحات جذاب، این شهر را مورد استقبال مسافران قرار داده است.

برای سفر به دبی، بهتر است فصول سرد را انتخاب کنید تا گرما باعث آزارتان نشود. امکانات متنوع، مراکز خرید خنک و تفریحات آبی تابستانی حتی فصل گرما را هم این شهر را برای سفر خوشایند می‌کند.

کامبوج، شهری کوچک اما زیبا

جنوب شرق آسیا خوراک سفرهای کم خرج برای گردشگران است. یکی از بهترین کشور‌های آن منطقه کامبوج است که هرچیزی که بخواهید در آن‌جا ارزان گیرتان می‌آید. یکی از محبوب‌ترین مناطق توریستی کره زمین با وجود مردمان خونگرم، سواحل زیبا، خرابه‌های باستانی و جنگل‌های متنوع قطعا کامبوج است.

این کشور پوشیده از مناظر طبیعی بکر و خیره کننده‌ای است که هزینه‌های کم، آن را به مقصدی ایده آل و محبوب تبدیل کرده است. وجود معابد با معماری حیرت انگیز و دشت‌ها و جنگل‌های سبز انگیزه سفر به کامبوج را در هر فردی ایجاد می‌کند. دیدنی‌های بی‌نظیر این کشور باور آنکه روزانه هزینه‌ی شما فقط حدود ۴۰ دلار می‌شود را غیرممکن می‌سازد!

گرجستان

گرجستان شهری در همسایگی کشور ایران است که وجود دریای سیاه در آن باعث جذابیت برای مسافران شده است. هزینه سفر به این کشور مقرون به صرفه در می‌آید. معماری زیبای خانه‌های چوبی و قدیمی، صومعه‌های قدمتی و غذاهای خوشمزه گرجی با مردمانی خونگرم ادغام شده و گرجستان را به کشوری زیبا و خیره‌کننده تبدیل کرده است. شاید باور آن سخت باشد اما هزینه اقامت، خورد و خوراک، حمل‌ونقل و بازدید از جاذبه‌های گردشگری این کشور برای شما حدود ۴۰ تا ۵۰ دلار به صورت روزانه می‌شود.

گرجستان

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها