|
کدخبر: 266787

اختصاصی گسترش نیوز:

سفر به ارمنستان چقدر هزینه بر می‌دارد؟

در این گزارش به بررسی نرخ انواع تور به مقصد ارمنستان پرداخته شده است.

گردشگری سفر به ارمنستان چقدر هزینه بر می‌دارد؟

گردشگری در ارمنستان یکی از منابع اصلی درآمدی در این کشور به حساب می‌آید و نقش مهمی در اقتصاد این کشور ایفا می‌کند.در سال‌های اخیر شاهد افزایش تعداد ورود گردشگران به این کشور هستیم؛ گردشگران زیادی از اقصی نقاط جهان این کشور را برای سفر انتخاب می‌کنند.

برای سفر به ارمنستان به این کشور زیبا و پرطرفدار نیاز است آب و هوای آن را در فصول مختلف بدانید، هوای ارمنستان ملایم است، در تابستان‌ها از مناطق جنوبی و فلات ایران توده هوای گرمی که از منطقه گرمسیری می‌وزد به فلات ارمنستان می‌رسد، در زمستان‌ها هوای ارمنستان به شدت سرد می‌شود و فشار جو فزونی می‌گیرد، آسمان ارمنستان اغلب آفتابی است و میزان بارندگی در ارتفاعات به ویژه در ۲۰۰۰ متر شدت و افزایش می‌گیرد؛

جشنواره آب

جشنواره آب وارداوار با قدمتی از دوران باستان، یکی از جشن‌های ملی و مذهبی کشور امنستان به شمار می‌رود که شامل بخش‌های چون آب‌بازی، آوازه‌خوانی و پایکوبی است. اگر قصد سفر به این کشور را دارید بهتر است که زمان برگزاری این جشنواره به این کشور سفر کنید.

جاذبه‌های گردشگری

میدان جمهوری ایروان، موزه تاریخ ارمنستان، خانه موزه مارتیروس ساریان، موزه یرواند کوچار، کلیسای جامع زوارتنوتس، دژ اربونی ایروان تعدادی از جاذبه‌های گردشگری این کشور به حساب می‌آید.

در ادامه به بررسی نرخ انواع تور به این مقصد پرداخته شده است.

تور-ارمنستان

 

*قیمت‌ها به تومان محاسبه شده است.

 

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها