|
کدخبر: 267582

اختصاصی گسترش نیوز:

هزینه سفر به قشم در تعطیلات چقدر است؟

در این گزارش به بررسی قیمت به مقصد قشم پرداخته شده است.

گردشگری هزینه سفر به قشم در تعطیلات چقدر است؟

قشم بزرگترین جزیره ایران در استان هرمزگان قرار دارد. جزیره قشم، نگین زیبای خلیج فارس مجموعه‌ای از سواحل صخره‌ای، ماسه‌ای و شنی و گلی را در خود جای داده است. گستردگی آثار تاریخی،‌ فرهنگی و باستانی، در کنار میراث ارزشمند زمین شناختی، ‌این جزیره را به تنها ژئوپارک ایران و منطقه خاورمیانه تبدیل کرده است.

جاهای دیدنی و گردشگری قشم

اماکن دیدنی قشم آنقدر زیادند که برای بازدید از همگی آن ها باید هفته ها در این جزیره شگفت انگیز اقامت کنید. اما از آنجایی که چنین کاری ممکن نیست و اکثر گردشگران بنا به دلایلی نظیر محدودیت زمانی قادر نیستند که مدت زمان طولانی را در این جزیره خوش منظره بمانند، باید از زمان اندک اقامت خود به نحو احسن استفاده کرده و از برترین جاذبه های گردشگری قشم بازدید کنند. در این بخش از مقاله ما به معرفی برخی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری قشم خواهیم پرداخت تا چنانچه راهی این جزیره خوش آب و هوا شدید، در انتخاب برترین جاهای دیدنی این جزیره سردرگم نشوید.

آب انبار بی بی، قبرستان رمکان، گورستان لافت کهنه، دره ستارگان قشم، تنگه چاهکوه قشم، دره تندیس های قشم، سد گوران قشم و غار نمک قشم جزئی از اماکن تفریحی و جاذبه های دیدنی جزیره قشم است.

در ادامه به بررسی قیمت انواع تور به این مقصد پرداخته شده است.

قیمت-تور-قشم

*قیمت ها به تومان محاسبه شده است.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها