|
کدخبر: 242021

قیمت بلیط لحظه آخری استانبول در بهمن ۱۴۰۰

گردشگری قیمت بلیط لحظه آخری استانبول در بهمن ۱۴۰۰

شاید دلتان بخواهد در روزهای باقی‌مانده بهمن 1400 سفر دلپذیر و مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشید. اگر لیست بلندبالای مقاصد را در نظر بگیرید، احتمالاً استانبول از همه گزینه‌ها وسوسه‌انگیزتر است. این شهر علاوه‌بر منظره‌های چشمگیر و زیبا، بناهای تاریخی کم‌نظیری هم دارد. سرزدن به نگارخانه‌های جذاب استانبول هم خالی از لطف نیست. شاید فکر کنید دیگر برای این سفر در بهمن ماه 1400 دیر است. شاید هم با خودتان بگویید برای این سفری که در لحظات آخر برنامه‌ریزی شده است، باید هزینه زیادی بپردازید؛ اما واقعیت با تصورات شما کاملاً متفاوت است. اگر اهل گردشگری باشید با روش‌های سفرهای لحظه آخری آشنا هستید، اگر هم این اولین سفر شماست، ما کمکتان می‌کنیم. خیلی راحت می‌توانید با خرید بلیط لحظه آخری استانبولدر روزهای باقی‌مانده از این ماه سفری دلپذیر و ارزان را تجربه کنید.

محله‌های استانبول

اگر قبل از سفرتان، محله‌های استانبول را بشناسید، در وقت و هزینه‌تان صرفه‌جویی می‌شود. حالا که به دنبال سفری ارزان و لحظه آخری به استانبول هستید، لیستی از محله‌ها به‌همراه دلیل شهرتشان کمکتان می‌کند.

محله های اروپایی استانبول

فارغ از اروپایی یا آسیایی بودن محله‌های استانبول، گشت‌وگذار در هرجای این شهر زیبا جذابیت‌های خودش را دارد. شاید محله کاراکوی، کاگیتان و سلطان احمد با بافت‌قدیمی‌اشان برای تاریخ‌دوستان جالب‌تر باشند. بناهای تاریخی این محله مثل مسجد سلطان احمد و ایا صوفیه بسیار تماشایی هستند. آن‌ها که به دنبال خریدن سوغاتی با قیمت مناسبی هستند، شاید محله گالاتا را انتخاب کنند.

به خاطر وجود برج معروف گاتالا، این اسم را روی آن منطقه گذاشته‌اند. خیابان استقلال در گالاتا همیشه پررفت‌وآمد است.  به همین خاطر در این محله می‌توانید رستوران‌های زیادی هم پیدا کنید. اگر محله‌های شمالی را ترجیح می‌دهید سری به ساری یر بزنید. ساری یر محله‌ای ساحلی است که تماشای خانه‌های لوکسش شما را سر ذوق می‌آورد. اگر در برنامه سفرتان دیدنی‌های لوکس را هم گنجانده‌اید محله شیشلی را فراموش نکنید. در مسیرتان سری به محله بشیکتاش بزنید که از محله‌های معروف است. تمامی این محله‌ها در بخش اروپایی استانبول قرار دارند.

محله های آسیایی استانبول

 اگر در بخش آسیایی که معمولاً ارزان‌تر است به دنبال گشت‌وگذاری مفرح هستید، محله کادیکوی از شیک‌ترین محله‌هاست. برای خریدن ماستی خوشمزه و بازدید از قهوه خانه اسماعیل آقا و مسجد اسکندر پاشا سری به محله کانلیکا بزنید. عتیقه‌فروشی‌ها در محله چکور کوماست و محله مودا هم فضایی قدیمی دارد. در محله مودا رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلفی هست. در یکی از این کافه‌ها خودتان را به خوردن قهوه‌ها و شیرینی‌ها را ترکی مهمان کنید. چشیدن طعم غذاهای ترکی هم از لذت‌بخش‌ترن بخش‌های سفر است. محله مودا ساحل بی‌نظیری برای قدم‌زدن هم دارد.

اگر عاشق دیدن ساختمان‌ها با رنگ‌های متنوع و جذاب هستید، بازدید از محله بالات را در سفرتان بگنجانید. محله آسمالی مسجیت شاید دیگر رنگ‌وبوی گذشته را نداشته باشد؛ اما رستوران‌ها، موسیقی زنده و ساختمان‌های رنسانسی‌اش حتماً دلتان را می‌برد. اگر دلتان می‌خواهد شب‌ها تا صبح هم در کوچه و خیابان‌های استانبول قدم بزنید، محله آرناووت کوی بهترین محله برای شب‌زنده‌داری است.

راه‌های مختلف سفر به استانبول

اگر اهل مسافرت با ماشین شخصی خودتان هستید، ماجرا کمی برایتان متفاوت است؛ اما اگر می‌خواهید از حمل‌ونقل عمومی کمک بگیرید، بهتر است مسیر اصلی را مشخص کنید. دلتان می‌خواهد سفری زمینی به استانبول داشته باشید یا هواپیما را برای سفر امتحان کنید؟ سفرهای زمینی راه‌های خودش را دارد؛ اما اگر انتخاب شما سفر با هواپیماست، می‌توانید سراغ خرید بلیط چارتری یا بلیط سیستمیبروید.

انواع بلیط‌ هواپیما استانبول

انواع بلیط هواپیما استانبول

بلیط سیستمی استانبول

یکی از انواع بلیط‌ها، بلیط‌‌ سیستمی است. این بلیط برای مسافرهایی مناسب است که تاریخ دقیقی برای سفر مشخص کرده‌اند. معمولاً بلیط‌های سیستمی را از چند ماه قبل برای فروش می‌گذارند. یادتان باشد هرچقدر به روزهای پرواز نزدیک‌تر بشوید، قیمت بلیط‌های سیستمی بیشتر می‌شود؛ البته اگر متقاضی‌ها کم باشد، ممکن است بلیط لحظه آخری سیستمی استانبول را با قیمتی مناسب‌تر پیدا کنید. برای تهیه بلیط هواپیما استانبول به روش سیستمی کافی است وارد سایت‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما مانند ره بال آسمان شوید.

بلیط چارتری استانبول

معمولاً چارترکننده‌ها بلیط‌های چارتری را پیش‌خرید می‌کنند و با قیمتی معین می‌فروشند.همه این بلیط‌ها را ارزان‌ترین بلیط هواپیما می‌دانند؛ اما به‌خاطر تغییر قوانین همیشه این طور نیست. بعضی بلیط‌های چارتری امکان استرداد دارند. به همین خاطر قیمت آ‌ن‌ها با دیگر بلیط‌های چارتری متفاوت است. بهتر است قبل از تهیه بلیطبلیط چارتر استانبول شرایط و ضوابط آن را دقیق مطالعه کنید.

بلیط لحظه آخری استانبول

چارترکننده‌ها باید ظرفیت چارتر خود را تکمیل کنند تا صندلی خالی نداشته باشند؛ اما به هر دلیلی ممکن است آژانسی نتواند همه این بلیط‌ها را بفروشد، در این حالت ظرفیت چارتر تکمیل نمی‌شود؛ پس آژانس‌ها در لحظات آخر سعی می‌کنند با فروش ارزان‌تر بلیط‌ها ظرفیت چارتر خود را تکمیل کنند. این روشی ساده برای خرید بلیط لحظه آخری است. یادتان نرود که معمولاً قیمت بلیط لحظه آخری استانبول برای کودکان و بزرگسالان یکسان است.

بلیط لحظه آخری تهران استانبول

خرید بلیط هواپیما تهران استانبول

اگر ساکن تهران هستید یا این شهر به شما نزدیک‌تر است، می‌توانید با پروازی مستقیم خودتان را به استانبول برسانید.بلیط‌های لحظه آخری استانبول همان بلیط‌های چارتر و سیستمی است که در چند ساعت باقی‌مانده به پرواز، به فروش می‌رسد.قیمت بلیط لحظه آخری تهران استانبول در بهمن 1400 برای روزهای مختلف متفاوت است. اگر متقاضی‌ها در آن روز برای سفر به استانبول کم باشد، قیمت بلط‌های لحظه آخری تخفیف بیشتری  دارد. بهتر است ازچند روز قبل قیمت‌ها را بررسی کنید. نگران امکانات پرواز هم نباشید. پروازهای لحظه آخری هیچ امکانات کمتری نسبت به قبل از تخفیف قیمت بلیط‌ها ندارند.

بلیط لحظه آخری مشهد استانبول

شاید فکر کنید که برای رفتن به استانبول حتماً باید خودتان را به تهران برسانید؛ اما این طور نیست. شما به‌راحتی می‌توانید با تهیه بلیط لحظه آخری مشهد استانبول، پروازی مستقیم از مشهد به شهر تماشایی استانبول داشته باشید. فقط کافی است در سایت ره بال آسمانمبدأ را از تهران به مشهد تغییر دهید. ممکن است سفرتان بدون برنامه و ناگهانی باشد. اگر خوش‌شانس باشید، بلیط‌های لحظه آخری چارتر یا سیستمی را با قیمت مناسب‌تری می‌خرید؛ البته گاهی هم این‌طور نیست. مثلاً در تعطیلات رسمی یا زمانی که متقاضی‌ها زیاد می‌شود، قیمت بلیط لحظه آخری چارتر هم افزایش می‌یابد.

استرداد بلیط لحظه آخری

اگر به هر دلیلی از رفتن به سفر منصرف شدید، نگران نباشید. در اکثر بلیط‌های سیستمی، قانون استرداد بلیط هست؛ ولی برای خرید بلیط‌های لحظه آخری از نوع چارتر، کاملاً جزئیات خرید را بخوانید. اگر بلیط هواپیما استانبول را از ره بال آسمان خریده باشید، می‌توانیدبه‌راحتی و کاملاً آنلایندرخواست استرداد بلیط خودتان راثبت کنید. تیم ره بال آسمان با توجه به نوع بلیط، درصدی از هزینه‌ را کم می‌کنند. باقی هزینه را هم در کمترین زمان به شما برمی‌گردانند.

رزرو آنلاین بلیط لحظه آخری استانبول

رزرو بلیط هواپیما استانبول

این روزها خرید آنلاین بلیط‌ها کارها را بسیار راحت کرده است. برای رزرو بلیط لحظه آخری استانبول در بهمن 1400 کافی است به rahbal.com بروید. در کادر بالای صفحه مبدأ و مقصد را انتخاب کنید. بعد از جست‌وجو لیستی از بلیط‌ها را برای تاریخ‌های معین نشان می‌دهد. بعد از خواندن اطلاعات هر بلیط، گزینه دلخواه را انتخاب کنید.

متا: استانبول یکی از بهترین مقصدها برای گشت‌وگذار است. برای فهمیدن قیمت بلیط لحظه آخری استانبول در بهمن 1400 سری به سایت ره بال آسمان بزنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها