|
کدخبر: 237624

نکاتی که باید قبل از خرید تور لحظه آخری استانبول و آنتالیا بدانید

همه ی افراد با هر بودجه و سلیقه می توانند از مزایای تور لحظه آخری استانبول استفاده کنند. شهر زیبای استانبول دارای جاذبه ها و مکان های دیدنی بسیار زیادی است به همین دلیل سفر کردن به این شهر یکی از گزینه های همیشگی گردشگران می باشد.

 همچنین با سفر به استانبول می توانید در دو قاره آسیا و اروپا سفر کنید. بی  شک خرید تور لحظه آخری استانبول، در عین این که مقرون به صرفه و اقتصادی است باعث می شود تا شما سفر خوبی داشته باشید.

اگر محدودیت زمان ندارید می خواهید مقرون به صرفه خرید کنید حتماً به دنبال تور لحظه آخری استانبول باشید. از آنجا که برای رفتن به کشور ترکیه نیاز به ویزا ندارید لذا خرید تور لحظه آخری استانبول برای شما امکان پذیر است و می توانید هزینه کمتری را متحمل شوید.

تور لحظه آخری استانبول

نکات خرید تور لحظه آخری استانبول

از جمله نکات در مورد تور لحظه آخری استانبول، این است که تور لحظه آخری به معنی ارزان بودن آن نیست. مسافران بسیار زیادی به خرید تور استانبول علاقه دارند زیرا تور لحظه آخری دارای قیمت پایین تری نسبت به تور های دیگر است. اما توجه داشته باشید که استانبول از جمله شهرهای توریستی است و پروازهای استانبول دارای حجم بالای مسافر هستند به همین دلیل توقع نداشته باشید که حتماً تور لحظه آخری استانبول پیدا شود.

اگر قصد کرده اید که در تعطیلات آخر هفته به استانبول سفر کنید، بهتر است به تور لحظه آخری فکر نکنید زیرا در چنین مواقعی قیمت تور به اوج می رسد. همچنین توجه کنید که در تور استانبول پرطرفدارترین هتل ها قرار گرفته اند. پس از خرید تور لحظه آخری می توانید لذت یک سفر جذاب و مقرون به صرفه با هتل با کیفیت را تجربه کنید.

 پس تنها چیزی که باعث کاهش قیمت تور شده خالی بودن پرواز است. در این تور شما با توجه به بودجه خود می توانید هتل های ۳ ستاره ۴ ستاره ۵ ستاره را رزرو کنید. اگر تمایل به خرید تور لحظه آخری دارید می توانید در اوایل ماه مهر ماه یا اوایل هفته و آخر فروردین و یا در ماه های بهمن و اسفند ماه اقدام به خرید تور کنید چرا که در این زمان ها تقاضا برای خرید تور استانبول کاهش پیدا می کند. 

مکان های دیدنی و خرید در استانبول

استانبول یکی از شهرهای بزرگ ترکیه است که به عنوان یکی از توریست پذیرترین شهرها به شمار می رود. از جمله مکان های دیدنی استانبول می توان به مسجد ایاصوفیه، برج گالاتا، قصر توپکاپی، مسجد آبی ،مسجد سلیمانیه، میدان تقسیم،کلیسای چورا، کاخ دلمه باغچه، آب انبار باسیلیکا و خیابان استقلال اشاره کرد. 

در تور لحظه آخری استانبول می توانید از این مکان ها دیدن کنید و به مراکز خرید گوناگون بروید. از جمله اهداف سفر به استانبول می توان به خرید کردن اشاره کرد.

شهر استانبول دارای مراکز خرید بسیار زیادی است. بعضی از این مراکز خرید اجناس گران قیمت ارائه می دهند اما در مقابل برخی از مراکز خرید با عرضه اجناس تخفیف دار، محصولات قیمت مناسب و با کیفیت می فروشند. همچنین باید اشاره کنیم که از جمله معروف ترین مراکز خرید استانبول مرکز خرید فروم، مرکز خرید پالادیوم، استانبول مال ، مرکز خرید اولیویوم و مرکز خرید ایستینیه پارک اشاره کرد.

گرند بازار استانبول نیز بزرگترین بازار سرپوشیده به شمار می رود و یک مکان بسیار عالی برای بازدید و خرید کردن است.

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری آنتالیا، شامل بلیط هواپیما رفت و برگشت و لیدر فارسی زبان، بیمه‌ مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی ، هتل و گشت شهری است.  قیمت تور لحظه آخری آنتالیا، با توجه به این که چه هتلی انتخاب می کنید و با توجه به نرخ پرواز می تواند کاملاً متفاوت باشد.

برای اقامت 7 روزه در آنتالیا بهتر است هتل ۵ ستاره را انتخاب کنید، افرادی که به آنتالیا سفر می کنند به دنبال هتل های لوکس هستند، شما با خرید هتل سه ستاره فقط از جذابیت سفر خود کم می کنید. تور لحظه آخری آنتالیا با تمام امکانات تور عادی دارای قیمت ارزانی است پس بهترین فرصت برای یک سفر ایده آل به شمار می رود.  

تور هوایی آنتالیا

تور لحظه آخری آنتالیا هوایی با آژانس هواپیمایی ایرلاین های گوناگون انجام می‌ گیرد. تور آنتالیا با ایرلاین‌ هایی مانند ایران ایر، قشم ایر و ایرلاین ماهان انجام می‌ شود اما ایرلاین هایی که داخلی هستند به صورت مستقیم به  آنتالیا حرکت نمی‌ کنند و مقصد آنها شهر اسپارتا و دنیزلی است. این شهرها با آنتالیا سه تا چهار و نیم ساعت فاصله زمینی دارند. همچنین اگر ایرلاین های خارجی را انتخاب کنید می توانید به صورت مستقیم به آنتالیا پرواز داشته باشید.

ایرلاین های خارجی مانند سان اکسپرس، ترکیش، پگاسوس، کرندون و تیلویند مستقیم به سمت آنتالیا حرکت می کنند اما توجه داشته باشید که قیمت بالاتری نسبت به ایرلاین های داخلی دارند.  تور لحظه آخری آنتالیا  با هواپیماهای خارجی می تواند تجربه ی جذاب تری برای شما باشد.

تور لحظه آخری آنتالیا

با توجه به این‌ که تورهای هوایی در لحظه آخر عرضه می‌ شوند لذا قیمت پایین‌ تری نسبت به دیگر تورها دارند. شما می توانید در فصل هایی اعم از پاییز، زمستان و بهار اقدام  به گرفتن تور لحظه آخری کنید چرا که در این زمان تخفیفات زیادی شامل تور می شود و آژانس هواپیمایی  پایین ترین قیمت را ارائه می دهند.

ویژگی های خرید تور لحظه آخری آنتالیا

اگر به سفری مقرون به صرفه علاقه دارید، می‌ توانید از تور لحظه آخری آنتالیا  استفاده کنید. تور لحظه آخری همراه با هتل پنج ستاره  قیمت ارزان تری دارد و علاوه بر قیمت ارزان  همه امکانات را ارائه می دهد. تورهای لحظه آخری معمولاً در روزهای آخر حرکت عرضه می‌ شوند و با توجه به اینکه ظرفیت آنها تکمیل نشده دارای قیمت ارزان‌ تری هستند و به آن ها تورهای دقیقه نودی آنتالیا نیز گفته می شود.

آژانس ها با توجه به اینکه ظرفیت هواپیماها تکمیل نشده است تور های آنتالیا را عرضه می‌ کنند. قیمت تور لحظه آخری  بستگی به عواملی مانند کیفیت و نوع پرواز دارد. اگر شما هواپیماهای خارجی را انتخاب کنید مسلماً قیمت بالاتری دارند اما اگر هواپیمای داخلی را انتخاب کنید تور لحظه آخری آنتالیا  دارای قیمت ارزان تری است.

همچنین با توجه به اینکه چه هتلی را انتخاب می‌ کنید ممکن است قیمت ها متغیر باشد چرا که هتل ها به صورت سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره به مسافران معرفی می شوند. معمولاً این پکیج ها در روزهای آخر عرضه می شوند و با توجه به اینکه در لحظه آخر تخفیف دار شده اند همراه با تخفیف و آفر فروخته می شوند.

منبع : https://gashtnet.com

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها