|
کدخبر: 227341

بازار بزرگ استانبول (بهترین فروشگاه ها و چیزهایی که باید خرید)

استانبول یکی از شهرهای جذاب دنیاست. این شهر دارای تاریخ و فرهنگ غنی است که در بسیاری از محله‌های آن قابل مشاهده است، اما هیچ مکانی بهتر از بازار بزرگ استانبول برای تجربه آن وجود ندارد.

استانبول یکی از شهرهای جذاب دنیاست. این شهر دارای تاریخ و فرهنگ غنی است که در بسیاری از محله‌های آن قابل مشاهده است، اما هیچ مکانی بهتر از بازار بزرگ استانبول برای تجربه آن وجود ندارد. اگر کسبه بازار بزرگ از شما استقبال نکرده باشند، واقعاً نمی‌توانید بگویید که از استانبول دیدن کرده اید.

استانبول

این بازار سرپوشیده که در سال ۱۴۶۱ برای تحریک اقتصاد ساخته شده است.هر پله که به‌طور مداوم بازسازی می‌شود، فرصتی برای عکاسان است، و ممکن است علاقه‌مندان تور استانبول به خرید از دانستن اینکه قدیمی‌ترین مرکز خرید جهان آنقدر عظیم است که نمی‌توانند در یک روز آن را فتح کنند، خوشحال شوند. خوشبختانه، ۶ روز در هفته بین ساعت ۰۸: ۳۰ تا ۱۹: ۰۰ باز است، بنابراین شما زمان زیادی برای کاوش در ۶۴ خیابان دارید که بیش از ۴۰۰۰ مغازه، ۲۶۰۰۰ کارمند را در خود جای داده و بین ۲۵۰۰۰۰-۴۰۰۰۰۰ بازدیدکننده تور ارزان استانبول در سال است. فقط یک هشدار، بخشی از جذابیت این است که به معنای واقعی کلمه در خیابان‌های پیچ و خم مانند این جاذبه مشهور جهانی گم شوید.

فرش و گلیم

فرش‌های معروف ترکیه حتی قبل از ویکتوریایی‌ها مجذوب اروپایی‌ها شده است. تکنیک بافندگی حداقل به قرن چهارم یا پنجم بازمی گردد، و این فرش‌های گرانبها و اصیل فقط زیبا نیستند. هر الگو یک نماد است. اگر در خرید فرش‌های کمیاب متخصص نیستید، فقط فرشی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. به هر حال، این قالی‌سواری جادویی خانه شما را خوش طعم می‌کند، نه فروشندگان. اگر می‌خواهید از فروشندگان زورگیر دوری کنید، ۴ مغازه فرش دوست داشتنی (و قابل اعتماد) در بازار بزرگ وجود دارد که باید از آنها دیدن کنید.

سرامیک

سرامیک

چه به دنبال نوع بشقاب‌هایی باشید که مهمان‌هایتان را در مهمانی شام بعدی‌تان شگفت‌زده کند یا اگر در شغل رستوران‌داری فعالیت می‌کنید، ممکن است از دانستن این‌که ترکیه تاریخ طولانی و غنی در سرامیک‌سازی دارد، متعجب شوید.به طور معمول، Iznik و Kütahya شهرهایی هستند که به دلیل مهارت خود مورد تحسین قرار می‌گیرند، اما کالاهای آنها دقیقاً در بازار بزرگ استانبول موجود است.

 

اگر به‌دنبال کاشی‌هایی برای اضافه کردن رنگ‌های داخل خانه هستید یا یک کوزه درخشان برای سرو آبمیوه یا یک ظرف غذاخوری برای متعادل کردن کامل طعم آن بطری، ما سه فروشگاه داریم که می‌توانید بدون نگرانی در مورد آن در تور آنتالیا خرید کنید.

اگر هر موزه، مسجد یا قصری در استانبول مانند کاخ توپکاپی را کاوش کرده باشید و آرزو داشته باشید که کاش می‌توانستید سرامیک‌های عثمانی را در دست بگیرید، خوش شانس هستید. اسماعیل ییگیت چنین قطعات درخشانی را بازسازی می‌کند. شاید به همین دلیل است که از دهه ۱۹۹۰ از او برای شرکت در نمایشگاه هایی از سراسر جهان مانند نمایشگاه "تمرکز بر ترکیه" در موزه بریتانیا دعوت شده است. اگر اقلام به سبک عثمانی مطابق سلیقه شما نیستند، آنها خط معاصری نیز دارند. آنها یک وب سایت با سئو سایت مناسب دارند که توسط یک تیم سئوکار دارند روی محصولات و خدماتشان کار می‌کنند و بهینه‌سازی و رشد رتبه سایت آنها بی‌نظیر است که می‌توانید در آن قرار ملاقات بگذارید یا یک اثر هنری رزرو کنید.

بازار استانبول

سرامیک کار ایزنیک

این فروشگاه که در سال ۲۰۱۰ توسط نسل پنجم بازرگانان تأسیس شد، از تکنیک‌های سنتی سرامیک ترکی که قدمت آن به قرن هشتم بازمی‌گردد، پایبند است.آنها دارای نمایشگاه معمولی و همچنین نسخه‌های محدود هستند. شما در هیچ جای دیگری چیزی شبیه به طراحی آنها پیدا نخواهید کرد، بنابراین هر چیزی که گیر بیاورید مطمئناً یک قطعه گفت‌وگو خواهد بود. اگر مغازه آنها در بازار بزرگ خیلی دور است، می‌توانید به صورت آنلاین سفارش دهید یا برای یک کنفرانس ویدیویی قرار ملاقات بگذارید.لازم به ذکر است که خدمات مشتریان آنها بسیار عالی است. حتی اگر آنها همه چیز را به طور ایمن بسته‌بندی می‌کنند، اگر در خانه متوجه مشکلی شدید، با آنها تماس بگیرید و آنها به شما کمک خواهند کرد.

۳. خوشنویسی نیک

نیک یک سرگرم‌کننده شایان ستایش برای بچه ها، یک میزبان درخشان برای بزرگسالان و یک روح مهربان است. یک هنرمند فوق العاده با استعداد، این نجیب سبیل دوست داشتنی، هنر منحصر به فردی را خلق می‌کند که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت.از سال ۱۹۶۸، او طرح‌های نفس گیر را روی برگ‌ها ایجاد کرده است، بله، درست است: برگ‌های گیاه. این یک فرآیند حساس و ظریف است که ماه‌ها طول می‌کشد.علاوه بر این، الهام او از ادیان است و دیدگاه او اشتراک عشق، بردباری و صلح است.

جواهرات

از زمان سریال‌های تلویزیونی قرن باشکوه و حورم سلطان، به نظر می‌رسد علاقه به جواهرات ترکیه افزایش یافته است.ترکیه سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی خاص خود را دارد، مانند کلسدونی آبی، زولتانیت سازگار، آدامیت و یشم بنفش دارد.اگر می‌خواهید مانند یک شاهزاده عثمانی احساس کنید، فروشگاه‌های معتبر زیر به شما کمک می‌کنند چیزی بخرید که عشق مادام‌العمر را شعله‌ور کند.

 

طلافروشی

 

۱. سوان بیچاکچی

سوان بیچاکچی در ۱۲ سالگی شروع به کار در صنعت کرد. یک هنرمند بسیار تخیلی، هر یک از قطعات او یک افسانه است که زنده می‌شود. او بهترین صنعتگر را استخدام می‌کند و اطمینان می‌دهد که هر قطعه بی‌نقص است... حتی اگر دست‌های کوچکی را که با چشم غیرمسلح نامرئی می‌کنند، قرار دهد.مجموعه طبیعت او نفیس است و مجموعه خوشنویسی او این حس میراثی را در خود دارد. با این حال، مجموعه ایاصوفیه او، چیزهایی است که از رویاها ساخته شده است. او لحظات، بناهای تاریخی، کاخ ها، مساجد، سلاطین، و حتی افسانه‌های اساطیری را به تصویر می‌کشد. هر قطعه وقتی در آن پوشانده می‌شود اعتماد به نفس ایجاد می‌کند، زیرا هر قطعه برای یک پادشاه مناسب است.

۲. جواهرات کافکاس

در سال ۱۹۵۰ تأسیس شد، مهارت‌های حرفه‌ای و توجه به جزییات نسل به نسل منتقل شده است. شاید به همین دلیل است که آنها خطوط خود را در سراسر جهان از هنگ کنگ تا لاس وگاس به نمایش گذاشته‌اند. آنها طیف‌های مختلفی از جواهرات گرفته تا هدیه دادن در مراسم عروسی، الماس، طرح‌های خاص و سنگ‌های چند رنگ دارند، اما شما همچنین می‌توانید چیزی سفارشی داشته باشید. آنها در مجلات برجسته شده اند، و حتی به نظر می‌رسد که پاریس هیلتون، مد روز، طراحی آنها را دوست دارد.

۳. گونر لیمان

یک جواهر پنهان، می‌توانید گنجینه هایی به سبک عثمانی برای بردن به خانه پیدا کنید. آثار او عموماً از برنج ساخته شده‌اند و گونر لیمان از صنعتگران معروف جواهرات برنجی در ترکیه است.

لباس چرمی و عتیقه:

علیرغم اینکه چرم ایتالیایی باعث ایجاد موج‌های بین‌المللی می‌شود، ترکیه در زمینه چرم نیز یک مرجع است. در سال ۲۰۲۰، تنها افزایش صادرات به بیش از ۱.۰۹۵ میلیارد دلار رسید. اگر از جانی استرابلر مارلون براندو، تایلر دوردن از برد پیت، تام کروز در تاپ گان یا شاید مل گیبسون در فیلم مکس دیوانه الهام گرفته اید، چرم کوچ تنها فروشگاهی است که باید از آن دیدن کنید.

استانبول تاریخی غنی دارد به همین دلیل است که طرفداران تاریخ نباید تعداد نامحدودی از مغازه‌های عتیقه فروشی در این شهر درخشان را از دست بدهند. با توجه به تاریخ غنی و فرهنگی این شهر، هر باستانی چیزی برای رضایت خود پیدا می‌کند. ناگفته نماند که مجموعه متنوعی از عتیقه جات از شرق تا غرب همیشه در این شهر راه پیدا کرده است.

منبع سایت گلبرگ سیر | golbargtravel.com

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها