|
کدخبر: 216288

در کدام هتل بندرعباس اقامت کنیم؟

یکی از زیباترین شهرهای جنوبی ایران که مرکز استان هرمزگان نیز می­باشد، شهر بندرعباس است. این شهر در کنار تعدادی از جزایر جنوبی ایران از جمله قشم و کیش، جزو محبوب­ترین مقاصد سفر برای ایرانیانی که قصد اقامت چند روزه در شهرهای جنوبی ایران را دارند، به حساب می­آید. بندرعباس هتل­ها و اقامتگاه­های زیادی دارد. ما در این مقاله قصد داریم دو تا از هتل­های معروف شهر بندرعباس را به شما معرفی کنیم تا هر زمان قصد داشتیم سفری به جنوب داشته باشید و چند روزی را در بندرعباس بگذرانید، اقامت در این هتل­ها را در نظر داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چطور می­توانید هر یک از هتل های بندرعباس را با بهترین قیمت رزرو کنید.

هتل-بندرعباس

هتل هما

یکی از قدیمی­ترین و البته معروف­ترین هتل­های بندرعباس، هتل ۵ ستاره هما می­باشد. هتل هما بندرعباس که در بلوار پاسداران این شهر ساخته شده، ۱۷۸ اتاق دارد که از اتاق یک تخته شروع می­شود تا سوئیت رویال چهارنفره. این هتل علاوه بر اینکه فضای سبز بسیار زیبا و بزرگی دارد که می­توانید صبح­ها یا هنگام غروب در آن قدم بزنید و از آب و هوای خوب آن لذت ببرید، فاصله خیلی کمی نیز تا ساحل خلیج فارس دارد. بیشتر اتاق­های این هتل، چشم انداز فوق­العاده­ای رو به دریا دارند و می­توانید ظرف چند دقیقه پیاده روی، خود را به ساحل برسانید. از امکانات این هتل می­توان به استخر روباز، زمین تنیس، کافی شاپ ساحلی و رستوران کنار استخر اشاره کرد. از این هتل تا فرودگاه بندرعباس حدود نیم ساعت راه است.

هتل هرمز

یکی دیگر از هتل­های ۵ ستاره این شهر جنوبی، هتل هرمز بندرعباس است. این هتل که در سال ۱۳۸۱ دور میدان انقلاب بندرعباس ساخته شده، در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی قرار گرفت و در حال حاضر در ۷ طبقه مجموعا ۳۶۷ اتاق دارد. از مزایای این هتل می­توان به نزدیکی آن به دریا اشاره کرد، طوریکه با ۵ دقیقه پیاده روی می­توانید خود را به ساحل برسانید. هتل هرمز چند رستوران دارد و می­توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را در رستوران­های آن نوش جان کنید. از امکانات تفریحی هتل هرمز می­توان به سالن بیلیارد و زمین تنیس اشاره کرد.

رزرو هتل در بندرعباس

برای رزرو هتل در بندرعباس با بهترین قیمت و در سریع­ترین زمان، کافیست سری به سایت اسنپ تریپ بزنید. بعد از ورود به اسنپ تریپ، می­بایست شهر بندرعباس را در قسمت هتل جستجو کرده و لیست پیشنهادی اسنپ تریپ از هتل­های بندرعباس را دریافت و بررسی کنید. سپس شما می­توانید با مقایسه هتل­ها به لحاظ قیمت، امکانات، موقعیت مکانی و...، هتل مورد نظرتان را انتخاب کرده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، آن را برای تاریخ مورد نظرتان رزرو نمایید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها