|
کدخبر: 212441

چاف و چمخاله آماده جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی

مهندس مهران مهرابپور نائب رییس شورای شهر چاف و چمخاله از آمادگی این شهر برای جذب سرمایه گذاران داخل و خارج از کشور خبر داد گفت: امروز این شهر با توجه به پتانسیل هایش قابلیت های فراوانی برای توسعه و رشد دارد که می توان با جذب سرمایه گذار و تسهیل شرایط جذب و همکاری با سرمایه گذاران سبب محقق شدن امر شد.

گردشگری چاف و چمخاله آماده جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی

مهرابپور اذعان داشت: ترغیب سرمایه گذاران داخلی و خارجی با حمایت و استقبال گرم مسئولین محقق می گردد و در این راستا شورای اسلامی این شهر با آغوش گرم از سرمایه گذاران استقبال می کنند.

نائب رییس شورای شهر چاف و چمخاله راهکار توسعه و رونق اقتصاد یک شهر توریستی و ساحلی را حمایت و از میان برداشتن بروکراسی ادارای برای سرمایه گذاران دانست و اظهار کرد‌: امروز شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله آمادگی حمایت بی شائبه از سرمایه گذارانی را دارد که قصد ساخت و ایجاد پروژه های گسترده و عام المنفعه برای شهر داشته باشند تا ضمن رقابت با سایر شهرهای کرانه ساحلی برای جوانان بومی نیز اشتغالزایی ایجاد گردد.

مهران مهرابپور تصریح کرد: یکی از عوامل مهم پیونددهنده اقتصاد کشورها به‌ویژه کشورهای در حال توسعه با اقتصاد جهانی، جذب سرمایه گذاری خارجی است که اگر همراه با انتقال فناوری و مدیریت باشد، می‌تواند منجر به پیشرفت کشور مقصد سرمایه‌گذاری شود.

نائب رییس شورای شهر چاف و چمخاله، سیاست کلان شهری را در جذب منابع خارجی برای تداوم برنامه‌های توسعه اقتصادی بخش‌های مختلف ضروری دانست و گفت: امروز در میان برخی از این کشورها رقابت سختی برای جذب سرمایه‌های خارجی شکل گرفته است و شهر چاف و چمخاله برای گریز از فروش اراضی بدون برنامه راهکار جذب سرمایه گذار را در دستور کار قرار داده است.

 

  • ابوالفضل آقاپور اسفتانی ارسالی در

    نسبت اخذ جواز ساخت واحدها مسکونی اطلاع ر سانی کنید تا دست یک عده سودجو کوتاه شود

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها