|
کدخبر: 204493

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان:

نگاه آرمانی داریم اما بر اساس واقعیت حرکت می کنیم

بهمن کنعانی رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان: امیدوارم در سایه همدلی و وفاق اعضای شورای اسلامی شهرو شهردار لاهیجان گامهای موثری در جهت توسعه و آبادانی لاهیجان برداشته شود.

شهری نگاه آرمانی داریم اما بر اساس واقعیت حرکت می کنیم

بهمن کنعانی رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان طی گفتگویی اظهار داشت: همزمان با ایام اربعین حسینی و بازگشایی مدارس، شاهد عروج نوجوانی فداکار بودیم که پر گشودنش داغی سنگین بر دل های مان به جای گذاشت اما جان فشانی، غیرتمردی و دلاوری اش در اذهان مردم این سرزمین ماندگار شد.

 وی با تبریک مجدد به رضا زنده دل شهردار جدید لاهیجان و آرزوی موفقیت برای وی، ابراز امیدواری نمود در سایه همدلی و وفاق اعضای شورای اسلامی شهرو شهردار لاهیجان گامهای موثری در جهت توسعه و آبادانی لاهیجان برداشته شود.

وی گفت: اختلاف نظر و دیدگاه همه جا هست و مهم این است در پایان تصمیمی اتخاذ گردد که به صلاح شهر باشد و امیدوارم با کمک خداوند متعال قول و فعل مان یکی باشد و در امور شهری موفق عمل کنیم.

وی از محضرشهروندان شریف، بزرگان، اصحاب رسانه که  به دلیل شرایط کرونا امکان حضورشان در مراسم معارفه شهردار لاهیجان فراهم نشد، عذرخواهی نمود و از تشریف فرمایی کلیه عزیزان به ویژه مسئولین ارشد شهرستان و اعضای ادوار گذشته شورای شهر لاهیجان قدردانی نمود.

وی  با ابراز تأسف از عدم پرداخت حقوق و معوقات پرسنل شهرداری، از شهردار لاهیجان خواست برای پرسنل پرتلاش شهرداری تشویق هایی در نظر گیرد و پرسنل خاطی با حفظ کرامت انسانی برخورد صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به مشکلات شهرداری و بدهی سنگین آن، گفت: نگاه آرمانی خوب است اما باید بر اساس واقعیت حرکت کنیم و برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشیم و با برقراری کمیسیون های فرعی  در جهت بررسی مشکلات و مسایل شهرداری از جمله عوارض، پارکینگ ها، تابلوهای تبلیغاتی، پسماند و... اقدام نماییم.

وی گفت: باید برای برنامه ها اولویت هایی در نظر گرفته شود و بر اساس اولویت ها کار صورت گیرد.

وی همچنین از شهرداری خواست صورت جلسه تغییر و تحول شهرداران قبل و فعل را یک نسخه به شورای اسلامی شهر ارسال نماید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها