|
کدخبر: 209909

نایب رییس شورای شهر چاف و چمخاله مطرح کرد؛

تعیین تکلیف نشود، زمین درمانگاه را از علوم پزشکی می‌ گیریم

مهران مهرابپور، نایب رییس شورای شهر چاف و چمخاله اظهار داشت: اگر تا یک ماه آینده زمین اهدایی تعیین و تکلیف نشود شهرداری و شورای اسلامی در جلسه فوق العاده شورا اقدام به باز پس گیری زمین مورد نظر خواهد کرد.

شهری تعیین تکلیف نشود، زمین درمانگاه را از علوم پزشکی می‌ گیریم

 مهندس مهرابپور ضمن گلایه از مسئولین شبکه بهداشت شهرستان و بخصوص دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: مدیران وقت به دلیل خلف وعده در اتمام پروژه درمان بستر شهر چاف و چمخاله سبب مشکلات عدیده ای براش شهروندان شده اند.

مهندس مهرابپور افزود: در سال ۹۵ زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر توسط شورا و شهرداری چاف و چمخاله در اختیار مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان برای اجرای پروژه درمان بسترقرار داده شد تا در مدت کمتر از یکسال طبق وعده، به اتمام برسانند.

مهرابپور خلف وعده مسئولین وقت علوم پزشکی استان را خیانت به مردم این شهر دانست و اظهار داشت: امروز با درایتی که از دکتر سالاری ریاست دانشگاه دیده ایم  انتظار داریم تا وی برای رفع این مشکل چند ساله شهروندان چاف و چمخاله ای اقدامات لازم را انجام دهد .

مهرابپور خاطر نشان ساخت: اگر تا یک ماه آینده زمین اهدایی تعیین و تکلیف نشود شهرداری و شورای اسلامی در جلسه فوق العاده شورا اقدام به باز پس گیری زمین مورد نظر خواهد کرد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها