|
کدخبر: 145636

هتل‌های لوکس استانبول

هتل ۵ ستاره الیت ورلد استانبول یکی از بهترین هتل‌های استانبول است که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده که به فرودگاه بین‌المللی آتاتورک نزدیک می‌باشد.

استانبول بزرگ‌ترین و توریستی‌ترین شهر ترکیه که مراکز خرید متعدد و جشنواره‌های جذابی دارد که هر ساله گردشگران زیادی از سراسر دنیا استانبول را برای سفر انتخاب می‌کنند. موقعیت جغرافیایی و آب و هوای خوب استانبول از عوامل مؤثر در این موضوع است. شهر استانبول در شمال غربی منطقه مرمر ترکیه قرار دارد و مساحت استانبول ۱.۸۳۱ کیلومتر مربع می‌باشد. قسمت قدیمی استانبول روی هفت تپه ساخته شده و جمعیت این شهر طبق سرشماری در سال ۲۰۱۶ انجام شده ۱۴۸۰۴۱۱۶ نفر جمعیت دارد.

ترکیه ۱

هتل‌های استانبول آن‌قدر متنوع هستند که طرفداران زیادی در بین مسافران دارند و به راحتی می‌توان از نظر نرخ آنها را دسته بندی کرد. برای اقامت خود در استانبول با توجه به هزینه‌ای که در نظر دارید می‌توانید هتل‌های خود را در هر مکانی که دوست دارید انتخاب کنید. یکی از معروف‌ترین مکان‌ها در استانبول میدان تکسیم است که گردشگران سعی می‌کنند در این منطقه هتل رزرو کنند زیرا در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی استانبول می‌باشد. شما می‌توانید در بهترین هتل‌های استانبول با تور ترکیه دلتابان اقامت کنید.

ترکیه

هتل الیت ورلد استانبول

هتل ۵ ستاره الیت ورلد استانبول یکی از بهترین هتل‌های استانبول است که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده که به فرودگاه بین‌المللی آتاتورک نزدیک می‌باشد. این هتل در منطقه بی‌اوغلو قرار دارد و دارای یک استخر سرپوشیده و امکانات بسیاری نظیر آبگرم، سونا، سالن بدن‌سازی و حمام ترکی است. در این هتل می‌توانید غذاهای ترکی و بین‌المللی را در رستوران هتل سرو کنید و همچنین کافه که با خوردن نوشیدنی در کنار موسیقی زنده آماده پذیرایی از شما هستند. این هتل دارای ۱۸۱ اتاق در ۹ طبقه و امکاناتی مانند تهویه مطبوع و دسترسی به اینترنت بدون هزینه اضافی و رایگان در اتاق‌ها دارد. اتاق‌های هتل دبل دوبلکس، استاندارد، دبل دولوکس با تخت اکسترا، اتاق تویین دولوکس، اتاق دبل متصل، سوییت کینگ، سوییت جونیور، سوییت کلاسیک با چشم‌انداز شهر می‌باشد.

ترکیه ۳

هتل گرند جواهر استانبول

یکی از بهترین هتل‌های استانبول هتل ۵ ستاره گرند جواهر استانبول می‌باشد، هتلی بسیار تمیز و مورد قبول تمامی گردشگران است. از جمله امکانات رفاهی هتل استفاده از وایفای رایگان و میز پذیرش ۲۴ ساعته در خدمت میهمانان خود هستند. هتل گرند امکانات بسیار زیادی دارد که در این مطلب قادر به بازگو کردن همه آنها نیستیم. این هتل در فاصله ۱۶.۶ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی آتاتورک واقع شده و به ایستگاه مترو جواهر هم نزدیک هستید. یکی از امکانات هتل شاتل و ترانسفر فرودگاهی می‌باشد که در اختیار شما هستند و باید در زمان رزرو هتل این گزینه را انتخاب کنید. تمامی محیط هتل دارای تهویه مطبوع و هوای مناسب و دیوارهایی که عایق صدا دارند. از دیگر امکانات هتل دستگاه‌ای تی‌ام، وجود صرافی خدمات خشک‌شویی، انبار چمدان و صندوق امانات است.

در این هتل خدمات نگهداری از کودکان شما انجام می‌شود که در مواقع لازم می‌توانید با اطمینان خاطر فرزند خود را به آنها بسپارید. اتاق‌های هتل گرند امکانات بسیاری دارد که شما به‌راحتی در این اتاق‌ها اقامت می‌کنید. این هتل انواع اتاق‌ها مثل اتاق سوپریور، سوئیت، سوئیت اتاق‌های به هم متصل خانوادگی، سوئیت اکسکیوتیو گوشه و دیگر اتاق‌های تریپل، دویبل و تویین که همگی آماده خدمت رساندن به میهمانان عزیز هستند. از امکانات هتل دو استخر روباز و سرپوشیده و سالن بدنسازی مجهز به دستگاه‌های ورزشی است. این هتل دو کافی‌شاپ و ۲ رستوران به همراه غذاهای ترکی و نوشیدنی‌های مدیترانه‌ای می‌باشد. هتل گرند یکی از بهترین هتل‌های استانبول و از اقامت در این هتل پشیمان نمی‌شوید.

ترکیه ۴

هتل مرکور استانبول بومونتی

هتلی در قلب استانبول و از هتل‌های زنجیره‌ای و از بهترین هتل‌های استانبول که در نوع خود بی‌نظیر می‌باشد. اتاق‌های هتل بسیار لوکس و زیبا چیدمان شده و هر اتاق یک حمام اختصاصی و سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، میز کار، مبلمان و تلفن دارد. یکی از خوبی‌های اتاق‌های هتل مرکور این است که دارای عایق ضد صدا می‌باشد و هیچ صدایی شما را آزار نمی‌دهد. هتل دارای یک رستوران با غذاهایی خاص و ویژه است که در آنجا می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را به همراه غذاهای خوشمزه سفارش دهید. هتل مرکور بومنتی در فاصله ۳۰ کیلومتری از فرودگاه استانبول واقع شده و دارای امکانات شاتل و ترانسفر فرودگاهی می‌باشد. این هتل یکی از بهترین آنهاست و به بسیاری از جاذبه‌های استانبول مانند کاخ دلماباغچه و برج بوسفروس نزدیک است.

 

ترکیه ۵

هتل بایوتل استانبول

از بهترین هتل‌های ۵ ستاره که در بین هتل‌های استانبول می‌درخشد و در منطقه تجاری کوزیتاگی قرار دارد. این هتل زیبا نزدیک ساحل قرار دارد و تمامی اتاق‌های هتل چشم‌اندازی به دریای زیبای مرمر دارند. ازجمله امکانات رفاهی و خدماتی هتل پارکینگ خصوصی رایگان، ترانسفر فرودگاهی، وجود دستگاه‌ای تی‌ام، صرافی و تبدیل ارز، صندوق امانات و اینترنت رایگان می‌باشد. همچنین باتول استانبول باشگاه مخصوص کودکان و ماساژ، جکوزی، و سونا و بسیاری موارد دیگر است. رستوران هتل بایوتل غذاهایی بسیار لذیذ دارد و شما در کنار غذا می‌توانید شیرینی تازه و قهوه سفارش داده و از خوردن آن لذت ببرید.

هتل بیز جواهر استانبول

یکی دیگر از بهترین هتل‌های استانبول که در منطقه شیشلی و گایره تپه و فاصله هتل تا میدان تکسیم ۵/۵ کیلومتر می‌باشد. این هتل دارای استخر سرپوشیده، مرکز تناسب‌اندام، سونا و حمام سنتی ترکی می‌باشد که در هر اتاقش تهویه مطبوع، وای فای رایگان و تلویزیون آل سی دی، صندوق امانات قرار دارد. صبحانه روزانه به صورت بوفه آماده و رستوران با غذاهای منحصربه‌فرد مدیترانه‌ای که با محصولات طبیعی طبخ می‌شود یک پذیرایی خوب و مجلل به شما هدیه می‌کنند. این هتل در نزدیکی مراکز خرید از جمله جواهر و نزدیکی به ایستگاه مترو و فرودگاه آتاتورک می‌باشد.

هتل رادیسون بلو استانبول

هتل رادیسون با امکانات خوب و خدمات‌رسانی عالی به عنوان بهترین هتل‌های استانبول معرفی‌شده است. هتلی که روز خود را با خوردن مفصل‌ترین صبحانه شروع می‌کنید و در رستوران آن خوشمزه‌ترین طعم غذاها را می‌چشید و روزهای پر خاطره‌ای برای خود در شهر ساحلی ترکیه رقم می‌زنید. امکانات هتل رادیسون سونا و حمام ترکی و استخر سرپوشیده و سالن آتریوم می‌باشد و همچنین در اتاق‌های هتل خدمات قهوه تازه، تهویه‌کننده هوا، تلویزیون و اینترنت بی‌سیم را در اختیار میهمانان خود قرار داده‌اند. این هتل که در منطقه سیسلی قرار دارد به جاذبه‌ها و مراکز خرید بسیار نزدیک است و همچنین در فاصله ۲۱ کیلومتری فرودگاه استانبول قرار دارد.

هتل اینتر کنتیننتال استانبول

بهترین هتل‌های استانبول هتل اینتر کنتیننتال که در فاصله نزدیکی از میدان تکسیم قرار گرفته و به مراکز خرید جواهر نزدیک است. اتاق‌های هتل از چشم‌اندازهای زیبای تنگه به سفر برخوردار است و دکوراسیون و مبلمان و طراحی آن برگرفته از هنرهای سنتی ترکیه می‌باشد. چندین رستوران در این هتل وجود دارد که انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی برای میهمانان خود طبخ می‌کنند. امکانات اتاق‌های هتل نظیر سیستم تهویه، حمام با وان، تلویزیون آل سی دی، سشوار و قهوه و چایی و میز اتو می‌باشد. با اقامت در بهترین هتل‌های استانبول پرخاطره‌ترین سفرها را برای خود رقم بزنید.

 

ترکیه ۶

هتل دیوان استانبول

هتل ۵ ستاره دیوان استانبول که با توجه به طراحی مدرن امروزی ساخته‌شده و به بیشتر خیابان‌های اصلی شهر دسترسی راحت دارد. این هتل در نزدیکی میدان تکسیم و در قسمت تجاری شهر استانبول واقع‌شده با اقامت در این هتل فکر هیچ امکاناتی نباشید زیرا هیچ کم و کسری در این هتل وجود ندارد. از جمله امکانات هتل استخر آب گرم و باشگاه بدنسازی و تجهیزات باربکیو و سونای خشک و حمام ترکی و سونای بخار است. کارکنان هتل به زبان‌های مختلف ترکی و عربی و ایتالیایی و انگلیسی صحبت می‌کنند. صبحانه را می‌توانید در بوفه هتل میل کنید و غذای بقیه وعده‌ها را در رستوران‌های مختلف هتل که انواع و اقسام غذاها را سرو می‌کنند نوش جان کنید.

هتل ایلیسیوم استانبول

هتل ۵ ستاره ایلیسیوم که در نزدیکی میدان تکسیم و ازنظر دسترسی به مراکز اصلی شهر و مراکز خرید هیچ مشکلی ندارید. این هتل که از بهترین هتل‌های استانبول محسوب می‌شود توانسته با امکانات و خدمات‌رسانی خوب و عالی با کادری مجرب و دوره دیده و امکانات اتاق‌های بی‌نظیر خود را محبوب‌ترین معرفی کند. اتاق‌های هتل با طراحی مدرن و تاریخی و سیستم صوتی و تلویزیون و حتی لپ‌تاپ توانسته نظر مشتریان را جلب کند. رستوران هتل در وعده ناهار و شام با ارائه انواع غذاهای ترکی و لبنانی و بین‌المللی در خدمت میهمانان با بهترین پذیرایی هستند. از جمله خدمات هتل حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، استخر سرپوشیده و یک مرکز تخصصی بدنسازی می‌باشد.

اینها فقط تعدادی از بهترین هتل‌های استانبول بودند که معرفی شد. شما با انتخاب هر کدام از بهترین هتل‌های استانبول مطمئن باشید بهترین روزها در اقامتی پر از آرامش و نشاط می‌گذرانید. در این مقاله بهترین هتل‌ها برای اقامت شما به صورت کاربردی با توجه به خدمات و امکانات شرح داده شد تا با دید بهتری بتوانید اقدام به رزرو هتل در شهرهای ساحلی ترکیه کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها