|
کدخبر: 124323

کیش مرکز تفریحات مدرن ایران

جزیره‌ کیش می‌تواند یکی از بهترین و جذاب‌ترین مقاصد گردشگری خاورمیانه باشد. چرا که به غیر از آب و هوای خوش و دلپذیر، مرکز تفریحات مدرن ایران به حساب می‌آید و برای افراد علاقمند به هیجان، تور کیش بی‌نظیر است.

گردشگری کیش مرکز تفریحات مدرن ایران

اگر به تفریح در مکان‌های لوکس و مدرن علاقمند هستید، سفر به جزیره‌ کیش را در اولویت برنامه‌های سفر و گشت و گذار خود قرار دهید. این جزیره‌ زیبا و خوش آب و هوا، در میان آب‌های خلیج فارس، یک مکان عالی برای سپری کردن تعطیلات شما به بهترین شکل ممکن است. جاذبه‌هایی همچون طبیعت بکر و زیبا و چشم نواز، دریای گرم و نیلگون و آرام، امواج پرهیاهو و خروشان، ساحل نرم و پاکیزه، درختان سر به فلک کشیده‌ی خرما و نارگیل و پوشش گیاهی عجیب و دیدنی و زیبای این جزیره همه و همه از جذابیت‌های خاص و منحصر به فرد در جزیره‌ کیش به حساب می‌آید. اما این همه‌ی جذابیت این جزیره نیست. امکانات و خدمات عالی و بروزی که در این جزیره برای مسافران و گردشگران تور ارزان کیش وجود دارد، از بهترین و استانداردترین امکانات است.  انواع تفریحات لوکس و مدرن جهانی در این جزیره یافت می‌شود به همین دلیل، این جزیره بهشت افراد علاقمند به هیجان و تفریحات نو است.با ما همراه باشید تا با تعدادی از این تفریحات آشنا شویم.

کیش۲

بانجی جامپینگ کیش، هیجان، لذت، سرعت

اکثر جوانان و نوجوانان علاقمند به تجربه‌ی سقوط آزاد و تفریحات از این دست هستند. در جزیره‌ کیش، این امکان برای شما وجود دارد که با امنیت و سلامت کامل و کافی، تجربه‌ی سقوط از ارتفاعات بسیار بلند را داشته باشید، درحالی که منظره‌ی بی‌نظیر دریا و ساحل را تماشا می‌کنید. دو ایستگاه بانجی جامپینگ در جزیره‌ کیش، با ارتفاع چهل متر و شصت متر وجود دارد که شما بسته به علاقه‌ی خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این سکو‌ها درست در کنار دریا ساخته شده‌اند و چشم‌انداز بی‌نظیری را دارند. اگر نگران خطرناک بودن بانجی جامپینگ هستید، باید بدانید که این تفریح فوق العاده و هیجان انگیز، با رعایت کامل نکات ایمنی ساخته شده است و هیچ خطری شما را تهدید نمی‌کند. کابل‌های محکم و کمربندهای ایمنی و مناسب این تفریح، شما را در نزدیکی زمین متوقف می‌کند و مانع برخورد شما با زمین می‌شود. پس والدین عزیز هیچ نگرانی  بابت صدمه دیدن فرزندانشان نداشته باشند و از این تفریح هیجان انگیز در کنار آن‌ها لذت ببرند و اوقات شاد و خوشی را در کنار یکدیگرد تجربه کنند و قیمت تور کیش را در سایت توریاب جستجو کنید..

سافاری در کیش

همانطور که می‌دانید، شما این امکان را دارید که در جزیره‌ کیش رانندگی در جاده‌های بی‌نظیر جزیره را تجربه کنید. اما اگر به ماشین‌ سواری پرسرعت و رقابت و هیجان و مسابقه در رانندگی علاقه دارید، حتما باید از سافاری کیش بازدید کنید. سافاری جزیره‌ کیش در محیطی عالی و مناسب این کار ساخته شده است. انواع ماشین‌های سافاری همچون لندکروز، تویوتا، لندرور و نیز انواع موتورهای صحرا رو در این مجموعه فراهم شده است که علاقمندان به رانندگی پرسرعت در کویر و جاده‌های خاکی و یا آسفالت، این لذت پرهیجان و به یاد ماندنی را تجربه کنند. در این مجموعه، هم امکان کویر نوردی با ماشین وجود دارد و هم جاده‌های آسفالت مناسب مسابقه و یا رانندگی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین در این مجموعه، رستوران و کافی‌شاپ و نیز غرفه و فروشگاه وجود دارد که محل مناسبی برای استراحت و تفریح شما و ثبت یک روز به یاد ماندنی و خاطره انگیز در جزیره‌ کیش خواهد بود.

کیش۳

پدل بورد جزیره‌ کیش

اگر به تفریحات آبی در جزیره‌ کیش علاقمند هستید، حتما پدل بورد را نیز تجربه کنید. پدل بورد یک تخته‌ی پهن از جنس فایبر گلاس است که این امکان را به شما می‌دهد که روی سطح آب شناور شوید و از حرکت امواج لذت ببرید. آموزش پدل بورد تقریبا سی دقیقه زمان می‌برد و پس از آن شما و حتی کودکان نیز این امکان را پیدا می‌کنند که از پدل بورد استفاده کنند. پدل بورد برخلاف ظاهری که دارد، یک تفریح آرام و لذت بخش به شمار می‌آید که تمام افراد در هر سن و سلیقه‌ای امکان استفاده از آن را خواهند داشت.اگر به تفریحات جزیره‌ کیش علاقمند هستید و مایلید جاذبه‌های بی‌نظیر این جزیره‌ سرسبز را از نزدیک ببینید، به صفحه‌ی تور ارزان کیش  سری بزنید و پس از مشاهده‌ی لیست قیمت‌های مناسب و ارزان تور کیش، تور دلخواه خود را با یک برنامه ریزی کامل که توسط کارشناسان تور صورت گرفته است، انتخاب کنید و یک سفر عالی و هیجان انگیز را در پیش رو داشته باشید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها