|
کدخبر: 122378

معرفی بهترین رستوران های کیش + آدرس

شکم گردی یکی از بخش های جذاب سفر می باشد که این بار قرار است به دنبال شکم گردی در جزیره کیش برویم.

از لحظه ورود به جزیره کیش متوجه تفاوت این جزیره با تمامی مقاصد گردشگری خواهید شد. جاذبه های تاریخی، تفریحی و دیدنی همگی تنها بخشی از جذابیت های این جزیره است.

داشتن هتل های لوکس . اقتصادی، تفریحات آبی متنوع، رستوران های بین المللی و امکانات گردشگری مدرن و پیشرفته از دیگر ویژگی های جزیره کیش می باشد که سالانه بیش از یک میلیون گردشگر را جذب خود می کند.

افزایش تعداد گردشگران باعث فروش بلیط هواپیما کیش از ایرلاین های بسیاری شده است که این مسئله سفر و خرید بلیط را بسیار راحت تر کرده است.

در ادامه به معرفی بهترین رستوران های کیش پرداخته ایم.

آگهی۱

رستوران رویال استار

رستوران رویال استار کیشاز بهترین رستوران های جزیره می باشد که به غیر از منو متنوع و غذای بسیار خوب دارای مدیریت و پرسنل عالی، دکوراسیون بسیار شیک در دو فضای سر باز و سر پوشیده می باشد.

این رستوران در سال ۱۳۹۱ تاسیس شده و از امکانات ویژه آن می توان به منو بسیار کامل برای هر وعده غذایی، موزیک زنده، منو جداگانه کافی شاپ، پارکینگ، وای فای رایگان اشاره کرد. رستوران رویال استار تقریباً جز رستوران های گران قیمت کیش می باشد.

آدرس رویال استار: کیش، بلوار کیش، فاز ۱، ساختمان بساک، طبقه ۳

این رستوران رزرو تلفنی نیز دارد: ۴۴۴۴۱۰۵۳

رستوران میرمهنا

در بین منو غذایی تمامی رستوران های جزیره کیش، غذاهای دریایی بیشترین طرفدار را دارند. میرمهنا بهترین رستوران جزیره می باشد که بخاطر غذاهای دریایی ویژه ای که در منو خود دارد بسیار شهرت پیدا کرده است این رستوران نیز جز رستوران های لوکس کیش محسوب می شود.

اگر به دنبال بهترین غذای دریایی در محیطی آرام و لوکس می باشد. رستوران میرمهنا جنب هتل تاپ رز اولین پیشنهاد خواهد بود.

شماره تلفن: ۴۴۴۲۲۸۵۵

آگهی۲

رستوران توتی فروتی

رستوران توتی فروتی، تنها رستوران جزیره می باشد که به عنوان یکی از جاذبه های کیش معرفی می شود. این رستوران کنار خلیج انتهای بلوار دریا واقع شده و به عنوان پرترددترین رستوران جزریه شناخته می شود.

شماره تلفن: ۴۴۴۵۰۴۵۲

آگهی۳

رستوران کوه نور

در طول سفر به جزیره کیش، حتما یک سر به رستوران کوه نور واقع در میدان امیرکبیر کیش نیز این رستوران به غیر از مدیریت و غذای بسیار خوبی که دارد با داشتن دکوری خاص و محیطی آرام، تجربه ای فراموش نشدنی از سفر به کیش به همراه خواهد داشت.

شماره تلفن: ۴۴۴۲۴۸۰۸

آگهی۴

رستوران فود لند

رستوران بزرگ فودلند کیش در مجاورت ساحل و نزدیک به مرکز خرید مرجان واقع شده است و بیش از ۱۰۰ پیش غذا، غذا اصلی و دسر در منو خود دارد که می تواند هر فردی را با هر سلیقه ای راضی نگه دارد.

از ویژگی های بسیار مطلوب این رستوران بزرگی مساحت ۲۰۰۰ متر مربعی آن می باشد که با طراحی خاص یک وعده غذایی عالی برایتان به همراه خواهد داشت.

برای مشاهده و رزرو تور کیش با مناسب ترین قیمت می توانید از سایت طاهاگشت استفاده کنید.

 

فودکورت دامون

فودکورت نوع جدیدی از مجموعه رستوران های میباشد که به علت تنوع رستوران و فضای بزرگی که دارد بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته اند. فودکورت دامون واقع در طبقه اخر مرکز خرید دامون کیش یکی از این مجموعه رستوران های موفق می باشد.

فود کورت دامون به غیر از این که مجموع رستوران های لوکس را دور هم جمع کرده در فضای ۲۵۰۰ متری و لوکس خود در بین مسافران و ساکنین محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

آدرس فودکورت دامون: خیابان وصال، مرکز خرید دامون کیش

شماره تلفن: ۴۴۴۵۹۷۳۵

دیگر رستوران های لوکس کیش:

رستوران شاندیز صفدری

رستوران سنتی پوریا

رستوران پاریس پلاس

رستوران خانه سوخاری

رستوران پدیده کیش

رستوران پایاب

رستوران شاندیز کیش

رستوران عمو اکبر

رستوران خانه اسپاگتی

رستوران نهنگ سفید

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها