|
کدخبر: 320517

وارد کننده چوب روسی بندر انزلی (شماره+آدرس)

در این مطلب بهترین وارد کننده چوب روسی بندر انزلی را معرفی کرده و نکات مهم هنگام انتخاب یک واردکننده جهت خرید را بیان میکنیم.

 

وارد کننده چوب روسی

یکی از پر کاربرد ترین و پر طرفدار ترین چوب های مورد استفاده در صنعت ساختمان و دکوراسیون، چوب روسی است. به دلیل کاربرد های فراوان این چوب، شرکت های زیادی به دنبال واردات و عرضه آن هستند. ولی برای تهیه چوب روس مرغوب، اصل و درجه یک باید حتما از وارد کننده چوب روسی بندر انزلی معتبر این چوب را خریداری کنید.

در این مقاله ابتدا معتبر ترین و بهترین وارد کننده چوب روسی بندر انزلی را معرفی می کنیم. سپس 3 مورد از وارد کنندگان دیگر این چوب را نیز معرفی کرده و در انتها نیز نکات مهمی که برای خرید چوب روسی از وارد کننده معتبر باید رعایت کنید را بررسی و بیان می کنیم.

معتبرترین وارد کننده چوب روسی در بندر انزلی کیست؟

واردکنندگان چوب روسی بسیاری در ایران وجود دارند و هرکدام از آنها خدمات و محصولات مختلفی را ارائه میدهند. در اینجا ما قصد داریم یکی از معتبرترین واردکنندگان چوب روسی در ایران را به شما معرفی کنیم. تالین وود به عنوان یکی از معتبر ترین و بهترین وارد کنندگان چوب روسی در بندر انزلی شناخته می‌ شود.

این شرکت با تجربه‌ ای بیش از 30 سال در زمینه واردات و توزیع چوب روسی، به عنوان یکی از انتخاب ‌های اصلی افراد و شرکت های بزرگ برای تأمین چوب روسی در بازار ایران محسوب می ‌شود. این مجموعه از سال 1370 فعالیت خود را شروع کرده و تا به امروز به دلیل واردات و عرضه انواع چوب های مرغوب با قیمتی مناسب، مشتریان و طرفداران زیادی دارد.

این مجموعه چوب گرده را از استان پروم روسیه خریداری کرده و پس از فراوری، به شکل الوار های نراد به آستارا برده و سپس از طریق بندر انزلی به کشور وارد می کند. در انبار تهران قسمتی از چوب نراد به شکل خام و بخشی دیگر به شکل چوب زیر سازی و ترمو وود در آمده و به فروش می رسد. تالین وود با داشتن تیمی مجرب و متخصص در زمینه واردات و توزیع چوب روسی، بهترین کیفیت چوب را به مشتریان ارائه می‌ دهد.

این شرکت انواع چوب روسی از جمله چوب راش، ساسنا، یولکا، بلوط و کاج را به فروش می ‌رساند. با توجه به مزایای گفته شده، تالین وود به عنوان یکی از معتبر ترین وارد کنندگان چوب روسی در بندر انزلی به عنوان گزینه‌ مناسبی برای تأمین چوب روسی با کیفیت در بازار ایران شناخته می شود.

قیمت چوب روسیبرای مشاهده لیست قیمت روز به بخش فروش چوب روسی به قیمت عمده مراجعه کنید

معرفی سایر واردکنندگان چوب روسی بندر انزلی

علاوه بر بازرگانی بزرگ تالین وود به عنوان معتبر ترین وارد کننده چوب روسی بندر انزلی، وارد کنندگان دیگری نیز هستند که این چوب را به کشور وارد می کنند. در ادامه مطلب برخی از وارد کنندگان معتبر چوب روس به کشور را معرفی می کنیم.

1- مجموعه روس وود

این مجموعه یکی از معتبر ترین وارد کنندگان چوب روسی در بندر انزلی است. روس وود به عنوان یکی از اصلی ‌ترین تامین ‌کنندگان چوب روسی در بازار ایران بعد از تالین وود شناخته می‌ شوند. این مجموعه 25 سال تجربه فعالیت در زمینه واردات انواع چوب روس با کیفیت به کشور را دارا است و سفارش واردات هر نوع چوب را قبول می کند.

آدرس: روسیه، سنت پترزبورگ، خیابان سسترارتیکایا، پلاک ۸

شماره تماس: ۷۳۰۸-۱۸۲-۰۹۱۲

2- مجموعه پرسال

این مجموعه نیز یکی از وارد کنندگان چوب روسی در بندر انزلی است. مجموعه پرسال با تجربه و دانش فنی خود در زمینه واردات چوب روسی، به عنوان یکی از انتخاب ‌های مناسب برای تأمین چوب روسی در بازار ایران شناخته می‌ شود. مجموعه پرسال از سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرده است و در حوزه های دیگری مانند کاغذ سازی، پتروشیمی، اکتشلف و بهره برداری از معادن و ... نیز فعالیت می کند.

آدرس: تهران، اتوبان مدرس، الهیه، خیابان بیدار، پلاک ۵، طبقه ۷، واحد ۳۹

شماره تماس: 021-79885

3- مجموعه آوا چوب

این مجموعه نیز به عنوان یکی از وارد کنندگان چوب روسی در بندر انزلی فعالیت می ‌کند. آوا چوب با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع، به عنوان یکی از منابع تأمین چوب روسی در بازار ایران شناخته می‌ شود. این شرکت فعالیت خود را از سال 1382 شروع کرده است و محصولاتی مانند ترموود، لمبه روسی، تخته بنایی و ... را نیز به بازار عرضه می کند.

آدرس: تهران، کیلومتر ۱۵ جاده خاوران، شهرک صنعتی خاوران، خیابان سروستان، پلاک ۷۵۰۱

شماره تماس: 02135000666

نکات مهم هنگام خرید از واردکننده

وارد کنندگان چوب روسی

برای خرید چوب روسی از وارد کننده معتبر باید نکات مهمی را در نظر بگیرید تا محصول با کیفیت و قیمت مناسبی خریداری کنید. در ادامه مطلب برخی از مهم ترین نکاتی که برای خرید چوب روسی از وارد کننده این چوب باید رعایت کنید را بیان می کنیم.

  • قیمت مناسب نسبت به بازار: در هنگام خرید از وارد کننده چوب روسی، قیمت محصولات را با قیمت ‌های بازار مقایسه کنید. اطمینان حاصل کنید که قیمت ارائه شده توسط وارد کننده، منصفانه و مقرون به صرفه بوده و منطبق با کیفیت محصول ارائه شده باشد.

  • خدمات پس از فروش: قبل از خرید حتما بررسی کنید که وارد کننده چوب روسی مورد نظرتان، خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه می ‌دهد. این خدمات شامل تامین قطعات نصب، مشاوره فنی و رفع مشکلات ممکن در استفاده از محصولات می شود.

  • سابقه و تجربه کافی: وارد کننده چوب روسی باید در این زمینه با سابقه باشد و تجربه کافی داشته باشد. حتما بررسی کنید که وارد کننده رضایت مشتریان قبلی خود را جلب کرده باشد و تجربه کافی نیز در زمینه واردات و توزیع چوب داشته باشد.

  • فروش به صورت کلی و جزئی: اگر یک فروشنده یا تولید کننده هستید و نیاز به خرید عمده چوب روسی دارید، اطمینان حاصل کنید که وارد کننده مورد نظر این محصول را هم به صورت جزئی و هم عمده به فروش می رساند.

  • ارسال به سرتاسر کشور: بررسی کنید که وارد کننده چوب روسی قادر به ارسال محصولات به سرتاسر کشور باشد تا بتوانید به راحتی چوب مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

جمع بندی

برای خرید چوب روسی حتما باید دقت کنید که این محصول را از مراکز معتبر و با سابقه ای مانند تالین وود خریداری کنید. زیرا درجه کیفی چوب روسی، تاثیر مستقیمی روی دوام و ماندگاری آن دارد. مجموعه تالین وود انواع چوب روسی را به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه های فروش به کشور وارد کرده و به مشتریان خود عرضه می کند. به همین دلیل محصولات این مجموعه از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار هستند.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها