|
کدخبر: 315062

معرفی بهترین مراکز خرید لوازم آشپزخانه عمده (ارزان)

کسب و کار معرفی بهترین مراکز خرید لوازم آشپزخانه عمده (ارزان)

لوازم آشپزخانه از جمله اقلام ضروری هر خانه‌ و آشپزخانه‌ای است. از ظروف و وسایل پخت و پز گرفته تا خرده ریز آشپزخانه، همه و همه برای رفاه افراد خانواده، مورد استفاده قرار می‌گیرند بنابراین بازار خرید و فروش لوازم آشپزخانه همیشه پررونق است. اما صاحبان فروشگاه یا خریداران عمده چگونه لوازم آشپزخانه مورد نیاز خود را تأمین می‌کنند؟! و یا عمده فروشان لوازم آشپزخانه چگونه خریدارن عمده را پیدا می‌کنند؟

برای خرید لوازم خانه و آشپزخانه عمده، می‌توانید به بازارهای عمده فروشی لوازم خانه و آشپزخانه مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. در ادامه با خرید و فروش عمده در هریک از این بازارها آشنا خواهید شد.

بازارهای خرید عمده لوازم آشپزخانه حضوری

بازارهای عمده فروشی لوازم آشپزخانه در شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان، مشهد و تبریز بیشتر هستند.  برخی از بازارهای عمده فروشی لوازم خانگی عبارتند از:

 بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ تهران بسیار قدیمی است و ساخت آن به دوران قاجار برمی‌گردد و از همه شهرهای ایران برای معاملات خرده و عمده به این بازار مراجعه می‌کنند.

لوازم-آشپزخانه۱

از جمله خریدهای عمده ارزان در این بازار که توجه فروشندگان لوازم آشپزخانه زیادی را به خود جلب کرده، فروش عمده جهیزیه، ظروف سرو و پذیرایی و... است. اگر به دنبال لوازم آشپزخانه عمده ارزان هستید، بازار بزرگ تهران بهترین مکان برای معاملات شماست.

بازار مولوی تهران

بازار مولوی یکی دیگر از مراکز عمده فروشی لوازم خانگی و آشپزخانه در تهران است.  این بازار در مرکز تهران واقع شده و انواع لوازم آشپزخانه از جمله ظروف، وسایل پخت و پز، لوازم برقی، لوازم پلاستیکی آشپزخانه و... را عرضه می‌نماید.

بازار صالح آباد تهران

بازار صالح آباد یکی از بزرگترین بازارهای عمده فروشی لوازم آشپزخانه، دکوراسیون و تزئینی و سیسمونی در تهران است.  این بازار در جنوب تهران واقع شده و انواع لوازم آشپزخانه از جمله ظروف، وسایل پخت و پز، لوازم برقی و... در این بازار عمده فروشی، عرضه می‌شود.

بازار بزرگ اصفهان

بازار بزرگ اصفهان که بازاری تاریخی و فعال است، یکی از مراکز عمده فروشی لوازم آشپزخانه در ایران است.  در این بازار نیز انواع لوازم آشپزخانه از جمله ظروف پذیرایی، ظروف پخت و پز، لوازم برقی و... را می‌توان یافت.

بازار بزرگ مشهد

بازار بزرگ مشهد یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین بازارهای ایران است که علاوه بر اینکه انواع سوغاتی مشهد همچون زعفران و... در آن یافت می‌شود. خریدارن لوازم آشپزخانه ارزان نیز به این بازار بزرگ که در مجاورت حرم مطهر امام رضا(ع) واقع شده نیز مراجعه و خریدهای عمده خود را انجام می‌دهند.

بازار بزرگ تبریز

در بازار بزرگ شهر تبریز نیز انواع لوازم خانه و آشپزخانه با قیمت‌های ارزان و به صورت عمده به فروش می‌رسند.

خرید آنلاین لوازم آشپزخانه عمده ارزان

به تازگی بستر آنلاین معاملات عمده لوازم آشپزخانه این امکان را برای عمده فروشان و خریداران عمده لوازم خانه و آشپزخانه فراهم کرده است تا با حذف واسطه‌ها و به صورت مستقیم باهم ارتباط برقرار کنند و معامله‌ای دو سر سود را تجربه کنند.

لوازم-آشپزخانه۲

یکی از این بسترهای معاملات عمده آنلاین "عمدباکس (omdbox)" است. عمدباکس  در حال تبدیل‌شدن به مرجعی کامل از تولیدکنندگان و فروشندگان عمده در ایران است. در واقع، می‌توان سایت عمدباکس را به‌عنوان یک بازار عمده آنلاین برشمرد، که انواع محصولات من جمله لوازم آشپزخانه عمده ارزان در آن خرید و فروش می‌شود. 

مزایای خرید عمده لوازم آشپزخانه به صورت آنلاین

از جمله مزایای مهم خرید لوازم خانه و آشپزخانه عمده به صورت آنلاین، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·خرید ارزان و به صرفه

حتما می‌دانید که خرید عمده از خرید تکی محصولات به صرفه‌تر است. بنابراین قیمت خرید عمده لوازم آشپزخانه نیز کمتر از قیمت خرید لوازم آشپزخانه به صورت تکی است.

·دسترسی به عمده فروشان بیشتر

وقتی در بستر آنلاین به دنبال محصول مورد نیاز خود هستید، با تعداد بیشتری از عمده فروشان مواجه خواهید شد که می‌توانند محصول مورد نیاز شما را تأمین کنند. بنابراین بازار گسترده‌تری را برای خرید پیش رو خواهید اشت.

·امکان مقایسه قیمت‌ها

در خرید عمده لوازم آشپزخانه به صورت آنلاین، با استعلام قیمت محصولات از فروشندگان مختلف، امکان مقایسه قیمت‌ها و در نهایت خرید با بهترین قیمت فراهم می‌شود.

·معامله عمده بی واسطه

در معاملاتی که در بسترهای آنلاین خرید و فروش عمده لوازم آشپزخانه و... همچون عمدباکس، اتفاق می‌افتد. دلالان و واسطه‌ها کاملا حذف شده و خریداران عمده می‌توانند مستقیم با تولیدی‌ها، مراکز پخش عمده لوازم آشپزخانه تهران، اصفهان، گناوه و سایر شهرها وارد معامله شوند و سود بیشتری کسب کنند.

·بدون نیاز به سفر برای معاملات عمده

در صورتیکه معاملات عمده خود را در بسترهای آنلاین امن انجام دهید، برای تأمین اجناس فروشگاه خود دیگر نیازی به سفر به محل جغرافیایی عمده فروشان ندارید و به راحتی در سراسر ایران می‌توانید، محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید و خیلی سریع تحویل بگیرید.

·معاملات امن در بستر آنلاین

اگر معامله آنلاین خود را در بستری امن انجام دهید، این اطمینان را خواهید داشت که عمده فروش، احراز هویت شده و به تعهدات خود نسبت به تحویل به موقع محصول پایبند است.

تا اینجا با مزایای خرید عمده لوازم آشپزخانه به صورت آنلاین صحبت کردیم، اما لازم است تا با معایب این نوع معامله نیز آشنا شوید تا در نهایت خرید امنی را تجربه کنید.

معایب خرید آنلاین لوازم آشپزخانه

از جمله این معایب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·عدم امکان تست محصولات

 در مراکز عمده فروشی آنلاین، معمولاً امکان تست محصولات وجود ندارد و شما فقط عکس و مشخصات محصول را مشاهده می‌کنید.

·عدم امکان بازگشت محصولات

 در برخی موارد، با معامله در مراکز عمده فروشی امکان بازگشت محصولات و عودت وجه وجود ندارد، مگر اینکه قبل از معامله به شرایط برگشت محصول توجه کنید و با عمده فروش به توافق برسید.

·هزینه حمل و نقل

 در صورتیکه عمده فروشان لوازم آشپزخانه در محل جغرافیایی فروشگاه شما ساکن نباشند، به ناچار باید هزینه حمل و نقل بالاتری را به باربری بپردازید.

معاملات عمده لوازم آشپزخانه در بستر آنلاین

سایت عمدباکس بستر امنی است برای خرید و فروش و معاملات عمده من جمله لوازم خانه و آشپزخانه است. این سایت لیست مراکز عمده فروشی لوازم خانه و آشپزخانه در سراسر ایران را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت عمدباکس، لیست مراکز عمده فروشی لوازم آشپزخانه در شهر مورد نظر خود را مشاهده کنند. همچنین، می‌توانند اطلاعات کاملی در مورد محصولات و قیمت‌های هر یک از مراکز عمده فروشی را به دست آورده و بدون واسطه خرید عمده خود را ثبت کنند.

بنابراین حتماً به سایت عمدباکس مراجعه و دسته بندی‌های مربوط به لوازم خانه و آشپزخانه را بررسی کنید. در این دسته بندی، می‌توانید انواع لوازم آشپزخانه را از مراکز عمده فروشی معتبر در سراسر ایران خریداری کنید.

لوازم آشپزخانه عمده در عمدباکس

لیست عمده فروشان لوازم آشپزخانه در عمدباکس را می‌توانید با ورود به دسته لوازم خانه و آشپزخانه مشاهده نمایید.

  • لوازم برقی آشپزخانه
  • ظروف آشپزخانه

شامل :

  • ظروف پخت و پز

    شامل سرویس قابلمه، ماهیتابه، ماهیتابه رژیمی و...

  •  ظروف سرو و پذیرایی

    شامل سینی، استکان و نعلبکی، ماگ و لیوان و..

  •  ظروف یکبار مصرف

    شامل لیوان، پیش دستی، قاشق و چنگال یکبار مصرف

  •  ظروف دکوری و تزئینی

     شامل استند جا ادویه ای و شلف آشپزخانه و...

برای خرید استند جا ادویه ای مستقیم از تولیدی با قیمت عمده، کافیست به عنوان خریدار در عمدباکس ثبت نام کنید.

خرید و فروش عمده لوازم آشپزخانه عمده ارزان در عمدباکس

عمدباکس بستر مطمئنی است برای معاملات عمده شما. برای خرید و فروش انواع لوازم خانه و آشپزخانه بدون واسطه و با سودی سرشار، عمدباکس همراه شماست. پس اگر در صنعت لوازم آشپزخانه فعالیت دارید، حتما برای افزایش درآمد و کسب سود بیشتر به عمدباکس مراجعه کنید.

اگر فروشگاه دارید در عمدباکس ثبت نام کنید و درخواست خرید عمده خود را ثبت کنید تا عمده فروشان با شما تماس بگیرند. اگر تولیدی دارید و عمده فروش هستید، فقط کافیست پروفایل خود را تکمیل کنید و آگهی محصولات خود را در سایت عمدباکس (omdbox)  درج کنید.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها