|
کدخبر: 313681

چگونه بهترین دستگیره را از میان انواع دستگیره درب انتخاب کنیم؟

 

انواع دستگیره درب

درب اولین مرحله برای کنترل تردد و حفاظت از ساختمان است، اما سؤال اینجاست که درب ورودی یا درب‌های داخلی چگونه امنیت ساختمان را حفظ می‌کند؟ برای این منظور از قفل‌های باکیفیت استفاده می‌شود که در انواع متنوعی در بازار موجود است. انواع دستگیره درب در واقع بخش مهمی از ساختمان هستند که به شما اجازه باز و بسته کردن درب را می‌دهند و همچنین می‌توانند امنیت ساختمان تضمین کنند.

احتمالاً برای شما هم پیش از آمده که برای پیداکردن بهترین دستگیره درب در زمان خرید با مشکل مواجه شوید. در این مطلب می‌خواهیم این موضوع را به شکل دقیق بررسی کنیم که برای خرید این محصول دیگر نیازی به‌صرف زمان زیاد نداشته باشید و در کوتاه‌ترین زمان از میان انواع دستگیره درب، بهترین را انتخاب کنید. 

دستگیره درب در زندگی ما چه نقشی دارد؟

شاید برای شما هم سؤال باشد که دستگیره درب دقیقاً در زندگی روزمره ما چه نقشی دارد که باید برای خریدش تا این حد دقت داشته باشیم؟

در ادامه این موضوع را از جنبه‌های مختلف بررسی می‌کنیم:

  • ایجاد امنیت: دستگیره درب به شما امکان می‌دهد در هنگام ورود و خروج از منزل یا اتاق‌ها، به‌راحتی درب را باز و بسته کنید. بدون وجود دستگیره‌ها، باز و بسته کردن درب‌ها می‌تواند دشوار باشد و این موضع در کیفیت زندگی روزمره تأثیر زیادی دارد.
  • راحتی در استفاده: دستگیره درب به شما امکان می‌دهد در هنگام باز و بسته کردن درب، آن را بادقت مناسب نگه دارید. با داشتن یک دستگیره مناسب، می‌توانید به‌راحتی درب را باز و بسته کنید و نیازی نیست که تلاش زیادی برای باز و بسته کردن انجام دهید. 
  • زیبایی و طراحی: دستگیره درب می‌تواند علاوه بر استفاده برای باز و بسته کردن درب، به زیبایی و طراحی آن کمک کند. با انتخاب دستگیره‌های زیبا و سازگار با دکوراسیون داخلی و خارجی منزل، می‌توانید به‌ظاهر درب، زیبایی بیش‌تری ببخشید و جلوه‌ای شیک و متناسب را به فضای خانه بدهید.
  • قابلیت استفاده برای همه افراد: دستگیره درب باید به نحوی طراحی شده باشد که همه افراد بتوانند به‌راحتی درب را باز و بسته کنند. این موضوع به‌خصوص برای سالمندان و کودکان مهم است که با استفاده از یک دستگیره خوب بتوانند به‌آسانی درب را باز و بسته کنند. 

انواع دستگیره درب شامل چه مواردی می‌شوند؟

امروزه شما برای خرید دستگیره انتخاب‌های بسیار زیادی خواهید داشت. انواع دستگیره چوبی یا فلزی وجود دارند که هر یک ظاهر و ویژگی‌های خاص خودشان را خواهند داشت.

انواع دستگیره درب دیجیتالی

دسته‌بندی انواع دستگیره درب را می‌توان بر اساس متریال مورداستفاده در آن‌ها یا تکنولوژی‌های به‌کاررفته در ساختشان، انجام داد. در ادامه می‌توانید چند مورد از مهم‌ترین و پرکاربردترین انواع دستگیره درب را مشاهده کنید:

  • دستگیره الکترونیکی
  • دستگیره درب کلیددار
  • دستگیره درب روستیک
  • دستگیره درب آنتیک
  • دستگیره درب گرد
  • دستگیره درب ضدسرقت

از میان همه دستگیره‌هایی که در این بخش مشاهده کرده‌اید، دستگیره الکترونیکی بیش‌ترین متقاضی و استفاده‌کننده را دارد و این موضوع به دلیل امکانات و مزایای زیادی است که ارائه می‌دهد. با استفاده از دستگیره الکترونیکی (دستگیره دیجیتال) دیگر نیازی به حمل کلید مکانیکی برای باز کردن درب ندارید. برای باز کردن دستگیره الکترونیکی درب، تنها کافی‌ست هویت خود را با اثرانگشت، کارت یا رمز عبور ثابت کنید تا اجازه ورود برای شما صادر شود.

بهترین دستگیره درب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

برای این که بتوانید بهترین دستگیره را از میان انواع این محصول شناسایی و خرید کنید، باید با ویژگی‌های اصلی و مهمش آشنایی کافی داشته باشید. به‌این‌ترتیب خرید شما بسیار سریع‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد بود. در ادامه با ما باشید تا مهم‌ترین ویژگی‌های انواع دستگیره درب را بررسی کنیم. 

1. کنترل دسترسی

بهترین دستگیره باید امکان کنترل دسترسی را فراهم کند. شما می‌توانید از این طریق تعیین کنید که کدام افراد مجاز به ورود به منزل یا محل کار شما باشند. این موضوع می‌تواند از طریق کارت‌های الکترونیکی، کد عبور، حسگرهای اثر انگشت یا حتی تلفن همراه انجام شود.

2. ثبت ورود و خروج 

برخی دستگیره‌های دارای قابلیت ثبت ورود و خروج افراد هستند. این اطلاعات ممکن است شامل زمان ورود و خروج هر فرد و حتی تاریخچه کامل ترددها باشد. این امکان به شما اطلاعات دقیقی درباره کسانی که به ساختمان وارد و یا از آن خارج شده‌اند می‌دهد که در شرایط اضطراری بسیار کارآمد خواهند بود. 

3. کنترل از راه دور

یکی از ویژگی‌هایی که نشان می‌دهد، بهترین دستگیره را انتخاب کرده‌اید، این است که قابلیت کنترل از راه دور را داشته باشد. این موضوع به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از تلفن همراه یا دستگاه‌های دیگری مانند تبلت یا کامپیوتر، دستگیره را کنترل کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا در صورت نیاز به کسی دسترسی دهید یا از راه دور درب را باز و بسته کنید.

ویژگی های بهترین دستگیره درب

4. هشدارها و اعلان‌ها

بعضی از دستگیره‌های می‌توانند هشدارها و اعلان‌هایی را در صورت وقوع وقایع مشخصی ارسال کنند. به‌عنوان‌مثال، درصورتی‌که درب بدون مجوز باز شود، یک اعلان به شما ارسال می‌شود تا بدانید که درب باز شده است. این قابلیت امنیت را افزایش می‌دهد و به شما اطمینان می‌دهد که ساختمان کاملاً تحت‌نظر است.

5. اتصال به سیستم‌های امنیتی

پنجمین ویژگی برای بهترین دستگیره درب این است که امکان اتصال به سیستم امنیتی ساختمان را داشته باشد. به‌عنوان‌مثال، این دستگیره‌ها می‌توانند به سیستم هشدار دزدی متصل شوند و در صورت نفوذ غیرمجاز به منزل یا محل کار، هشدار را فعال کنند. همچنین، اتصال به سیستم‌های دوربین مداربسته نیز ممکن است و به شما امکان مشاهده تصاویر زنده از درب را می‌دهد.

6. مقاومت در برابر سرقت

اگر می‌خواهید بهترین دستگیره را انتخاب کنید، بدون شک باید دستگیره را مدنظر قرار دهید که در برابر سرقت مقاوم باشد. این دستگیره باید سطح بالایی از امنیت را ارائه دهد و تلاش برای سرقت یا نفوذ غیرمجاز را بسیار دشوار کند. برای این منظور باید در دستگیره از تکنولوژی‌های روز دنیا و متریال بسیار باکیفیت استفاده شده باشد. 

بهترین دستگیره درب را از کجا خریداری کنیم؟

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با ویژگی‌های بهترین دستگیره درب آشنا کنیم و در این راستا ویژگی‌های مهمی مورد بررسی قرار گرفتند. جالب است بدانید که همه این ویژگی‌ها و امکانات را می‌توانید در دستگیره الکترونیکی که یکی از انواع دستگیره درب می‌باشد را پیدا کنید و دیگر نیازی به‌صرف زمان برای پیداکردن دستگیره خوب نخواهید داشت. 

در انتها همچنین باید اشاره کنیم که اهمیت زیادی دارد که این دستگیره را از چه فروشگاهی خریداری می‌کنید. پیشنهاد ما فروشگاه کاداس است. کاداس انواع مختلفی از دستگیره‌های الکترونیکی اصل و با ضمانت را از جمله دستگیره اثرانگشتی، دستگیره کارتی، دستگیره رمزی و... را ارائه می‌دهد. به‌طورکلی کاداس برندی است که می‌توان آن را به‌عنوان مرجع خرید دستگیره الکترونیکی معرفی کرد و شما با خیالی آسوده از کیفیت و اصالت کالا می‌توانید از برند کاداس خرید کنید. 

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها