|
کدخبر: 309710

راهنمای خرید دزدگیر اماکن باتخفیف باورنکردنی | انتخاب دزدگیر منزل براساس کاربرد آن

تا چند سال پیش شاید استفاده از دزدگیر منزل تنها محدود به خودرو دانسته می شد. اما این روزها نقش دزدگیر در تامین امنیت اماکن مختلف مهم تر از گذشته می باشد. این را بدانید که خرید دزدگیر اصول خودش را داراست و نمی توان با چشم بسته اقدام به خرید هر دزدگیری کرد. در این مطلب قصد داریم درباره مهم ترین نکات خرید زددگیر منازل برای شما صحبت کنیم. اگر شما هم قصد افزایش امنیت خانه خود را دارید این مطلب برای شماست. پس تا انتها با ما همراه باشید.

کسب و کار راهنمای خرید دزدگیر اماکن باتخفیف باورنکردنی | انتخاب دزدگیر منزل براساس کاربرد آن

مهم ترین نکات در هنگام خرید دزدگیر منازل

برای خرید دزدگیر اماکن  به برخی نکات باید توجه کنید که مهم ترین آن ها به شرح زیرند.

واکنش نشان دادن در زمان سریع

اطلاع رسانی به موقع یکی از اصلی ترین کارهایی است که یک دزدگیر حرفه ای باید انجام دهد. به بیان بهتر باید نسبت به اتفاقاتی که در محدوده خانه رخ می دهد واکنش نشان دهد. یک دزدگیر خوب بعد از وقوع حادثه در خانه شما در سریع ترین زمان از طریق تلفن همراه شما را باخبر می کند و چه بسا طیفی از دوستان و افراد نزدیک را به وسیله پیام دادن باخبر کند. البته واکنش نشان دادن دزدگیر هم اصول خودش را داراست.

دزدگیر-۱

آژیر نزدن بی مورد بسیار مهم است!

این مورد به تشخیص درست دزدگیر ربط دارد. بسیار مهم است که دزدگیر بی دلیل آژیر نزند و نسبت به رویداد های داخل منزل به درستی واکنش نشان دهد. درصورتی که دزدگیر در کشف عوامل خطرساز دچار اشتباه شود و به شکلی نا به جا آژیر بزند این امر در دراز مدت سبب آسیب های روانی برای شما می شود. دزدگیر دارای خطا نمی تواند گزینه مناسبی برای تامین امنیت خانه شما باشد.

دزدگیر باید ساده نصب شود!

یکی از مهم ترین مواردی که برای خرید دزدگیر باید درنظر داشته باشید نصب ساده می باشد. هیچ کسی دوست ندارد لوازم الکتریکی را در حالی در خانه خود نصب کند که سیم های آن وسیله را در سراسر خانه خود آویزان ببیند. بنابراین نصب دزدگیر باید حتی الامکان ساده باشد. دزدگیر های یانسون یکی از بهترین گزینه ها از این نظر می باشند. بنابراین اگر شما هم قصد ندارید نصب دزدگیر را بی نیاز از وجود نصاب انجام دهید به این توصیه ما توجه کنید.

خرید دزدگیر خانه  با بهترین برند و کیفیت عالی با مناسب ترین قیمت همراه با گارانتی و پشتیبانی رایگان کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید .

  • 09125977145
  • 02166552732
  • 02166557415

دزدگیر باید راحت جا به جا شود!

این مورد برای بسیاری مشتریان دارای اهمیت بسیاری می باشد. به طوری که افراد قصد ندارند دزدگیری را خریداری کنند که سیم کشی های پیچیده ای داشته و هربار که قصد حمل آن را دارد بخواهد حجم بالایی از سیم را جمع کند. بهترین گزینه برای خرید دزدگیر های اماکن دزدگیر های بی سیم و یا همان وایربس می باشد. در این صورت حمل دزدگیر برای شما راحت تر می شود.

طول عمر دزدگیر را ندید نگیرید!

اگر قرار است برای امنیت خانه خود هزینه کنید باید بدانید که نتیجه این هزینه کردن را تا مدت باید دید. به بیان بهتر نباید مدت کمی بعد از خرید دزدگیر شاهد خرابی در دستگاه خود باشید. بنابراین بهتر است به جای فکر کردن به قیمت محصول به کیفیت آن فکر کنید.

دزدگیر-۳

قیمت دزدگیر منزل

علی رغم اینکه قیمت دزدگیر را نمی توان بی توجه به برخی عوامل تعیین کرد, اما در این بخش به کمک یک جدول شما را با آخرین قیمت های دزدگیر منازل آشنا می کنیم. قیمت دزدگیر به مواردی مانند ویژگی ها و امکانات دستگاه و برند محصول و البته نوسانات بازار ربط دارد. بد نیست نگاهی به جدول زیر برای آشنایی با قیمت های دزدگیر اماکن آشنا شوید:

نام کالا

قیمت

پکیج کامل دزدگیر هوشمند اماکن بیسیم سیم کارتی یانسوناشت:     

 

از 2,6۰۰,۰۰۰ تومان

سنسور حرکتی بیسیم

از,57۰,۰۰۰ تومان

آژیر شیپوری 45 وات

از,18۰,۰۰۰ تومان

ریموت اورجینال برد کوتاه

از 8۰,۰۰۰ تومان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهترین برند دزدگیر اماکن کدام است؟

بدون شک بهترین گزینه برای خرید دزدگیر اماکن برند یانسون می باشد. یانسون با تولید محصولاتی باکیفیت, متنوع و البته انعطاف پذیر به خوبی نگرانی شما را از بابت تامین امنیت خانه شما برطرف می کند. محصولات یانسون طبق آخرین فناوری های تولید دزدگیر روز تولید می شوند و چیزی برای دور کردن حرفه ای ترین سارقان از خانه شما کم ندارند.

بهترین گزینه برای خرید دزدگیر اماکن ; فروشگاه پارسه پوز

اگر به دنبال بهترین فروشگاه برای خرید سیستم های هوشمندسازی و تامین امنیت اماکن هستید بدانید که خوب جایی آمده اید! فروشگاه پارسه پوز بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال خرید محصولات با مناسب ترین قیمت و البته کیفیت بالا هستند. ما در فروشگاه پارسه پوز محصولاتی کاملا اورجینال را خدمت شما به فروش می رسانیم و خودتان بعد از خرید متوجه کیفیت بالای عملکرد آن ها خواهید شد.

مزایای خرید دزدگیر از پارسه پوز

مهم ترین مزایای خرید دزدگیر از برند پارسه پوز به شرح زیرند:

  • محصولات باکیفیت : ما به دنبال رفع نگرانی کامل شما درباره تامین امنیت خانه شما هستیم. به همین دلیل در سریع ترین زمان این محصولات را خدمت شما تقدیم خواهیم کرد.
  • قیمت مناسب محصولات : محصولات ما با مناسب ترین قیمت ها خدمت شما مشتریان عزیز به فروش می رسند. به طوری که قیمت این محصولات نسبت به امکانات و کیفیت آن ها هیچ به نظر می رسد.
  • تنوع بالای محصولات : طیف وسیعی از بهترین محصولات هوشمند سازی و تامین امنیت را خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم.
  • ارسال سریع :در سریع ترین زمان ممکن بعد از ثبت سفارش از سوی شما, محصولات شما را ارسال خواهیم کرد.

سخن آخر

در این مطلب درباره بهترین دزدگیر های منازل پارسه پوز و نکات خرید بهترین دزدگیر منازل برای شما صحبت هایی را مطرح کردیم. پیشرفت فناوری سبب شده است تا استفاده از نیروی انسانی کمتر شود و اگر تا پیش از این برای تامین امنیت از نگهبان استفاده میشد, این بار به کمک یک دزدگیر هوشمند و ارتباط با آن به کمک تلفن همراه دیگر نیازی به استخدام نگهبان و پرداخت هزینه های مربوط به آن نیست. در بخشی از این مطلب هم به کمک یک جدول شما را با قیمت های مربوط به دزدگیر های اماکن آشنا کردیم.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها