|
کدخبر: 215341

ویژگیهای بهترین دزدگیر منزل

دسته بندی نشده ویژگیهای بهترین دزدگیر منزل

اگر نگران امنیت منزل خود هستید حتما این مقاله را مطالعه نمایید تا شما را با بهترین سیستم امنیتی برای منزلتان آشنا کنیم.یکی از مهمترین و بهترین سیستمهای بازدارنده در مقابل سرقت دزدگیر منزل است.  دزدگیر منزل نقش بسیار مهمی در جلوگیری از ورود سارقین به خانه یا محل کار را داشته و ضریب ایمنی را بسیار بالا می برد. با انتخاب یک دزدگیر منزل مناسب و نصب و استفاده درست از آن شما دارای اولین و اصولی ترین دستگاه ضد سرقت خواهید شد.

اما ویژگی های یک دزدگیر منزل خوب چیست؟ بهترین برند دزدگیر اماکن چیست؟

دزدگیرهای منزل در سه سری ساده ,خط شهری و سیمکارتی تولید میشوند. اگر از دزدگیر های ساده و بدون تلفن کننده استفاده کنید فقط صدای آژیر را خواهید داشت که این از لحاظ امنیتی چندان مطلوب نیست و توصیه نمیشود. دزدگیر منزل  با تلفن کننده شهری دارای تلفن کننده خط ثابت است که به خط شهری متصل میشود و از طریق آن با مالک تماس میگیرد و پیغامی را پخش میکند.در این حالت کاربر از سرقت مطلع شده و میتواند اقدام کند،اما در این مدل دزدگیر منزل اگر سارق قبل از سرقت سیم های تلفن ساختمان را که معمولا از جلو درب میگذرند را قطع کند دیگر تلفن کننده عمل نخواهد کرد و فقط صدای آژیر میماند.

اما دزدگیر های اماکن سیمکارتی به راحتی قابل از کار انداختن نیستند و حک نمیشوند و از امنیت بالایی برخوردارند.همچنین به دلیل استفاده از سیمکارت قابلیت های بسیار بالاتری نسبت به دیگر انواع دزدگیر منزل دارند.

 

امکاناتی نظیر دریافت گذارشات از طریق پیامک,فعال و غیر فعال کردن دستگاه از راه دور و تنظیمات آن توسط نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراه که با اضافه شدن ماژول سیمکارتی به سیستم دزدگیر های امروزی خانه امکان پذیر شده است.

در ضمن شما میتوانید ساختمان خود را با جک درب پارکینگ ایمن کنید .درب ساختمانی را در نظر بگیرید که فاقد جک پارکینگ و قفل برقی است.در این صورت سارق میتواند به راحتی وارد خانه شده و خودروی شما را سرقت کند.اما اگر بر روی همان درب جک پارکینگ نصب شده باشد درب با کشیدن باز نخواهد شد و برای باز کردن آن نیاز به کلید خلاص کن دارد.

برای انتخاب جک درب پارکینگ علاوه بر دانستن مشخصات درب مانند وزن،طول،تعداد تردد باید مشخص کنید چه مقدار هزینه ای برای خرید درنظر گرفته اید،مسلما هرچه هزینه بیشتری برای خرید جک پارکینگ انجام دهید کیفیت بالاتری بدست خواهید اورد.البته باید مراقب باشید تا جک های بی کیفیت و ارزان را بنام جک خوب و خارجی به شما ندهند.

 

دزدگیر منزل

 

دزدگیر منزل ایرانی یا خارجی؟

 

شاید با خودتان فکر کنید که اگر از برندهای خارجی دزدگیر منزل استفاده کنید بهتر باشد ,اما دزدگیر های خارجی زیادی در ایران موجود نیست و تنها برند خوب خارجی  موجود در ایران پارادکس است که ان هم بدلیل قیمت بسیار بالای مدلهای سیمکارتی آن مقرون بصرفه نیست و کمتر کسی از آن استفاده میکند.

درهنگام خرید دزدگیر اماکن به نوع , برند , گارانتی و قیمت دزدگیر منزل توجه کنید,دستگاه های به روز سیم کارتی هستند و امکانات زیادی را برای شما به همراه می آورند.سعی کنید دستگاهی را خریداری کنید که شرکت خدمات دهنده آن داخل کشور باشد و از لحاظ خدمات درآینده به مشکل برنخورید.

 

دزدگیر های چینی هم که در بازار با نامهای مختلفی موجود میباشند و قالبا در یک پک بسته بندی شده با نامهای گوناگون ارائه میشوند بسیار ضعیف هستند و نقص های امنیتی زیادی دارند.

 

فروشگاه اینترنتی گذر کنترل مجری و مشاور در ضمینه آیفون تصویری و دزدگیر منزل.

 

در دزدگیر های اماکن ایرانی میتوان یک باتری 12 ولت 4.5 یا 7.5 آمپر قرار داد که قابلیت نگهداری برق برای دزدگیر تا حدود 1 روز را دارد اما در دزدگیر های چینی یک باتری کوچک وجود داری که حداکثر 3 ساعت میتواند دزدگیر منزل را روشن نگه دارد که این نقطه ضعف این دستگاهها است.

 

دزدگیر منزل

 

 

خدمات پس از فروش دزدگیر ها

 

دزدگیرهای بی کیفیت  ساخت چین معمولا گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی ندارند و در صورت خرابی, تعمیر کردن انها دشوار است و باید تعویض شوند اما تمام دزدگیر های ایرانی معمولا دارای 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش طولانی مدت هستند و در صورت خرابی  مکان و دفتر خدمات این شرکتها مشخص است و شما میتوانید به آن مراجعه کنید.

اگر از سنسور های چشمی بیسیم برای دزدگیر خانه خود استفاده میکنید حتما قبل از سفر باطری چشمی را تعویض کنید تا دستگاه خود به خود آلارم ندهد.

 

 

 

دزدگیر منزل

 

بهترین برندهای دزدگیر اماکن

دزدگیر های منزل ایرانی در حال حاضر بهترین گزینه برای انتخاب میباشند و از لحاظ کیفیت و امکانات عالی.

برندهایی مانند فایروال,کلاسیک,انیک,سایلکس,جی ام کا,گپ,مستر, بتا و سیماران,فایواستار, از جمله برندهای خوب و محبوب ایرانی در ضمینه دزدگیر منزل هستند که کیفیت و خدمات خوبی دارند.البته در این میان برند دزدگیر منزل فایروال حرف اول را میزند و از لحاظ امکانات واز دیگر برندها بالاتر است.

مزیت هایی که دستگاه دزدگیر فایروال را نسبت به دیگر برند ها متمایز میکند عبارتند از: گارانتی 5 ساله این شرکت که در مقایسه با دیگر برندها حدود سه سال بیشتر است که این امر به دلیل کیفیت بالای تولید این محصول میباشد.

دزدگیر منزل فایروال دارای 8 زون بیسیم و باسیم میباشد که در مقایسه با برند های دیگر که 4 ویا 5 زون هستند مناطق بیشتری را به صورت مستقیم پوشش میدهد. مثلا اگر مکانی مانند منزل و یا اداره دارای 8 اتاق باشد و دستگاه شما 4 زون باشد شما مجبور هستید 4 اتاق دیگر را بصورت سری با اتاق های دیگر ببندید بنابراین هنگام تحریک دزدگیر منزل نمیتوانید متوجه شوید که سنسور کدام اتاق فعال شده,اما اگر دستگاه 8 زون داشته باشد هر زون یا ناحیه را به یک اتاق اختصاص میدهید و اتاقی را که در ان چشمی فعال شده را از روی ال ای دی های دستگاه پیدا می کنید.

اکثر سرقت ها در زمان کم  و از طریق شکستن قفل درب انجام شده اند. برای حل  این مشکل میتوان از سنسورهای لرزشی (شوک سنسور) استفاده نمود. شوک سنسور یک وسیله کوچک الکترونیکی است که به ضربه حساس بوده و با تشخیص ضربه وارد شده، برای دزدگیر سیگنال ارسال خواهد کرد.

ارسال نظر