|
کدخبر: 291472

بهترین راه جلوگیری از سرقت منازل استفاده از درب های ضد سرقت است

درب ضد سرقت میتواند به عنوان یک ابزار موثر در جلوگیری از سرقت در خانه ها و محلهای تجاری مورد استفاده قرار گیرد. این دربها از جنس فلزی و بسیار محکم بوده و معمولاً شامل قفل های پیچیده ای مانند قفل های آباژوری، قفل های دیجیتالی و قفل های دو جهته میشوند.

درب-ضد-سرقت

دربهای ضد سرقت با توجه به محکم بودن و قفل های پیچیدهای که دارند، سرقت را برای سارقان سخت و زمانبر میکنند. به علاوه، نصب یک درب ضد سرقت مدرن به عنوان یک تدابیر امنیتی اولیه میتواند به افزایش احساس امنیت و اطمینان در ساکنین یا صاحبان محلهای تجاری کمک کند.

وقتی خانه یا محل کار خود را ترک می کنید و زمانی طولانی در منزل حضور ندارید، احتمال آنکه به منزل شما دستبرد زده شود بسیار است. سارقین خانه ها و محل کار خالی را تحت نظر می گیرند و از فرصت عدم حضور شما در منزل یا محل کار استفاده می کنند تا اشیا ارزشمند شما را به سرقت ببرند. 

آمار های موجود نشان می دهند که بیشتر دزدی ها در ایام تعطیلات عید نوروز، یا زمان هایی که چند روز تعطیلی پشت هم پیش می آید، اتفاق می افتد. پس ایامی که در منزل نیستید، در نظر گرفتن شرایط و تمهیداتی برای مقابله با سارقان مهم است.

در ایران سارقین اشیاء کوچک و قابل حمل و در عین حال ارزشمند مانند طلا و جواهرات ، پول و ارز و سکه ، لپ تاپ و گوشی موبایل ، دوربین های دیجیتالی و آی پد ها و…… مورد سرقت قرار می دهند.

با اطمینان می توان گفت، اشیاء سرقتی از منازل هزینه ی اعتیاد سارقین می شود.

افراد راه های پیشگیری مختلفی را برای مقابله با سرقت از منازل مسکونی شان انتخاب می کنند.

اکنون به بررسی راه های مقابله و پیشگیری از ورود سارقان به منازل می پردازیم.

تقویت کردن قفل های درب های ورودی منازل و درب های ضدسرقت لابی ها.

درب-ضد-سرقت۱

آمار ها نشان می دهد معمولاً سارقان ده دقیقه برای انجام سرقت زمان صرف می کنند. پس افراد می توانند مراحل لازم برای ورود به ساختمان یا آپارتمان محل سکونت خود را بیشتر کنند، تا سارقین مجبور باشند زمان بیشتری را برای ورود به منازل صرف کنند. بسیاری از سارقان ریسک بالایی در صرف زمان بیشتر از ده دقیقه می‌بینند و از انجام سرقت صرف نظر می کنند.

بی شک انتخاب در ها و پنجره ها با قفل هایی که هسته ی آهنی و بسیار قوی دارند، می تواند موثر باشد.

افراد می توانند از دوربین های مداربسته در قسمت های مختلف محل زندگی خود استفاده کنند.

استفاده از نرده های محافظ نیز، روش بسیار پیشگیرانه ای در مقابله با سارقان است. 

بی تردید بهترین راه جلوگیری از سرقت منازل استفاده از درب ضد سرقت است. درب های ضدسرقت آتاک درب برای پیشگیری و مقابله از سرقت تاثیر غیر قابل انکاری دارند.

استفاده از درب های ضدسرقت  مدرن مجهز به سیستم ویژه ی دزدگیر

درب-ضد-سرقت۳

هرچه سیستم در نظر گرفته شده برای درب های ضدسرقت قوی تر باشد، کارایی آن جهت مقابله با سارقین بیشتر می شود.

به عنوان مثال اخیراً نسل جدیدی از درب های ضدسرقت ساخته شده است که مجهز به سیستم های ضدسرقت می باشند. این سیستم های ضدسرقت، مجموعه ای از لوازم و تجهیزاتی هستند که با اضافه شدن به درب های ضدسرقت، کارایی آن ها را بالاتر می برند. 

 لازم به ذکر است که سیستم های ضد سرقت بیشتر در بانک ها و فروشگاه های طلا و جواهرات و زیورآلات آنتیک مورد استفاده قرار می گیرند.بعضی از درب های ضدسرقت مجهز به کلیدهای دیجیتالی هستند که با وارد کردن یک کد، درب را قفل و یا باز می کنند. 

همچنین بعضی از درب های ضدسرقت مدرن به جای کلید به وسیله‌ی کارت های مخصوص باز و بسته می شوند. این قبیل درب ها بیشتر در هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند.

دیگر مزیت های استفاده از درب های ضدسرقت

استحکام و پایداری و طول عمر بیشتر درب های ضدسرقت نسبت به درب های معمولی، از دیگر امتیازاتی است که افراد را به سمت استفاده از آن ها سوق می دهد.

درب های ضدسرقت عایق مناسبی برای صدا و حرارت هستند.

درب های ضدسرقت با داشتن طرح ها و رنگهای جذاب و ظاهر با کیفیت شان، ورودی خانه ها را زیبا و دلنشین می کنند.

دربهای ضد سرقت معمولاً از جنس‌های مقاوم در برابر حریق ساخته می شوند. این دربها می‌توانند به جلوگیری از گسترش حریق در خانه کمک کنند.

یکی از موارد موردی که باید مراقبت  کرد از کلیدهای و قفل های درب ضد سرقت باید در جایی ایمن نگهداری شوند. اگر کلیدهای شما گم شدهاند، بهتر است تعویض کلیدهای قفلهای منزل را در نظر بگیرید.

اگر قصد خرید درب ضدسرقت دارید و می خواهید خریدی بی دغدغه و مطمئنی داشته باشید. ما به شما درب های ضدسرقت آتاک درب را معرفی می کنیم.

در واقع، درب ضد سرقت تنها یکی از تدابیر امنیتی است که برای جلوگیری از سرقت در نظر گرفته میشود. برای افزایش امنیت و کاهش خطر سرقت، باید به عوامل دیگری همچون نصب سیستم های اعلام خطر، دوربینهای مداربسته، سیستمهای امنیتی دیگر، نورپردازی مناسب و مانیتورینگ محیط امنیتی توجه شود.

همچنین، درب ضد سرقت باید به درستی نصب شود تا قابلیت مقاومت و ایجاد مانع برای سرقت را داشته باشد. برای نصب درب ضد سرقت، بهتر است از کارشناسان مجرب و متخصص آتاک درب در این زمینه کمک گرفت و از کیفیت و استانداردهای لازم برای این نوع دربها اطمینان حاصل کرد.

استفاده از دربهای ضد سرقت آتاک درب، این اطمینان را به شما می دهد که با آرامش خاطر، و در راستای حفظ سلامت و امنیت خرید خود را انجام دهید. با داشتن دربی محکم و قوی، شما می‌توانید در خانه ی خود آرامش و امنیت بیشتری احساس نمایید .

برای ثبت سفارش خرید و اطلاع از قیمت جدیدترین مدل های درب ضد سرقت و ارتباط با کارشناسان فروش شرکت آتاک درب می توانید با شماره تلفن های ۰۲۱۴۸۰۰۰۰۴۶ و ۰۹۱۹۳۹۷۲۴۳۴ تماس حاصل فرمایید و کارشناسان فروش ما در اسرع وقت پاسخ گوی شما خواهند بود. با آتاک درب آسوده زندگی کنید.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها