|
کدخبر: 309308

نظرات کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند

کسب و کار نظرات کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند

کاشت ابرو همیشه یکی از عمل‌های زیبایی پرطرفدار بوده است. با پیشرفت تکنولوژی , تجهیزات پزشکی جدید این فرآیند یک عمل کاملا بی‌خطر محسوب می‌شود. اما بهتر است قبل از عمل از نظرات کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند آگاه شوید تا با دید بازتری برای آن تصمیم گیری کنید. دانستن نظرات مردم درباره کاشت ابرو می‌تواند به اکثر سوال‌های شما پاسخ دهد. اما باید در نظر گرفت که این پیوند برای همه یکسان نیست و با توجه به شرایط فرد روش مناسب آن مشخص می‌شود.

نظرات مردم درباره کاشت ابرو 

همیشه نظرات کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند یکسان نیست. بعضی از افراد هنگام کاشت ابرو کمیت را به کیفیت ترجیح می‌دهند یا به اصطلاح دنبال کمترین قیمت می‌گردند. در صورتی که فرد خود را به دست دکترهایی که تخصص کافی را ندارند بسپارد، بدیهی است که تجربه خوبی از کاشت ابرو نخواهد داشت.

قبل از اقدام به کاشت ابرو باید به اعتبار کاینیک و پزشکان متخصص آن توجه کنید. در یک کلینیک معتبر پزشک تمامی مراحل کاشت ابرو و مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو را برای شما شرح می‌دهد و دغدغه ای در ذهن شما باقی نمیگذارد. در موارد هم شما را به مراجعین قبل ارجاع می‌دهد تا در صورت امکان بتوانید از تجربیات و نظرات آن‌ها بهره‌مند شوید.

عوارض کاشت ابرو بدون آگاهی قبلی

کاشت ابرو هم مانند دیگر عمل‌های زیسبایی عوارض خاص خود را دارد. درست است که این پیوند در دسته‌بندی عمل‌های زیبایی بی‌خطر قرار دارد؛ اما همچنان بدون عارضه نیست. ناگفته نماند بعضی از این عوارض در صورت رعایت نکردن مراقبت‌های بعد از عمل پیش می‌آید. چند مورد از عوارض کاشت ابرو عبارتند از:

کاشت ابرو-2

  • قرمزی پوست

یکی از شایع‌ترین عوارض کاشت ابرو قرمزی پوست می‌باشد. به طور معمول 3 الی 5 روز بعد از عمل پوست قرمز می‌شود و جوش‌های ریزی در اطراف پیشانی زده می‌شود. این عارضه یکی از بدیهی‌ترین عوارض است که بعد از عمل پیش می‌آید. پس از گذشت مدتی قرمزی و جوش‌ها از بین می‌رود. در بین نظرات کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند گفته شده است که این عارضه بعد از گذشت 5 الی 10 روز بعد از عمل از بین می‌رود.

  • خارش در ناحیه کاشت ابرو

از دیگر عوارض کاشت ابرو می‌توان به خارش و سوزش اشاره کرد. خارش را نمی‌توان یک عارضه در نظر گرفت. چرا که خارش جای زخم نشان از بهبودی زخم دارد. اما به هر دلیلی اگر نمی‌توانستید خارش و سوزش را تحمل کنید، بهتر است با مشورت دکتر داروهای ضد خارش و پماد استفاده کنید. اکثر افراد سعی در خود درمانی این عارضه دارند. اما در بین نظرات کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند مشاهده شده که خود درمانی می‌تواند مشکلات بیشتری را فراهم کند.

  • ریزش موقت موهای ابرو

 افراد بعد از کاشت ابرو ریزش موی موقتی را در بالای ابرو و خط بخیه خود تجربه می‌کنند. همین ریزش باعث می‌شود، تا فرد احساس کند تمام هزینه و وقتی که صرف کاشت ابرو کرده بی هدف و بی‌نتیجه بوده است. اما اینطور نیست، این مرحله شوک ریزشی نام دارد و پس از 3 الی 4 ماه اتفاق می‌افتد. بعد از ریزش فولیکول موهای ابرو به شدت تقویت شده و موها با کیفیت بیشتری نسبت به قبل رشد می‌کنند. نظرات کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند هم ثابت می‌کند که اصلا جای نگرانی ای وجود ندارد.

کاشت ابرو-3

چگونه درد بعد از کاشت ابرو را کاهش دهیم؟

پس از کاشت ابرو راهکاری‌هایی برای کاهش عوارض احتمالی مانند درد، تورم و غیره وجود دارد. برای کاهش درد بهتر است از کمپرس آب سرد استفاده کنید. البته بهتر است جهت تسکین سریع‌تر مسک مصرف کنید، اما خودسرانه اقدام به مصرف داروها نکنید. مصرف بی رویه و خودسرانه دارو می‌تواند باعث تضعیف فولیکول‌های ابرو و در نتیجه ریزش آن‌ها شود. اگر کشیدگی عضلانی دارید بهتر است از کمپرس آب گرم استفاده کنید. طبق نظرات افراد درباره کاشت ابرو استفاده روزانه 1 الی 2 بار از کمپرس آب گرم می‌تواند درد را تا حد قابل قبولی کاهش دهد.

آیا کاشت ابرو بهترین روش است؟

درمان‌های بسیاری برای ریزش مو و ابرو وجود دارد. داروهایی مانند فوم ماینوکسیدیل، محلول ماینوکسیدیل، فیناستراید و غیره که باعث افزایش رشد مو می‌شوند. اما این داروها ممکن است برای خیلی از افراد پاسخگو و نتیجه بخش نباشد. کاشت ابرو را می‌توان یکی از روش‌های دائمی موهای از دست رفته ابرو دانست که باعث جذابیت دوچندان چهره می‌شود.

تکنیک‌های مورد استفاده در کاشت ابرو

به طور کلی برای کاشت ابرو از دو تکنیک رایج FUT، و FIT استفاده می‌شود. این دو تکنیک از زمان قدیم تا به الان جزء تکنیک‌های برتر کاشت مو و ابرو بوده است. تکنیک‌های دیگری مانند نئوگرافت، BHT، SUT وجود دارد که باید با مشورت یک پزشک با توجه به نیاز شما انتخاب شود. 

نتیجه نهایی

کاشت ابرو از عمل‌های بدون عارضه در عمل‌های زیبایی به شمار می‌آید. شما می‌توانید با نظرات کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند از بی خطر بودن این عمل زیبایی اطمینان حاصل کنید. رعایت یکسری نکات مراقبتی بعد از عمل باعث می‌شود تا شما کمترین عوارض را در طول دوران نقاهت خود داشته باشید.

همچنین با مصرف داروهای تجویز شده از سوی پزشک دوران نقاهت خود را به کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌رسانید. به یاد داشته باشید که از ابروها به عنوان پادشاه چهره یاد می‌کنند. پس بهتر است در بهترین کلینیک‌ها کاشت ابروی خود را انجام دهید تا در آینده با هیچ مشکلی رو به رو نشوید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها