|
کدخبر: 292234

راهنمای کامل انتخاب کلینیک زیبایی خوب برای کاشت ابرو در سعادت آباد

برای داشتن ابرو هایی زیبا و جذاب اولین قدمی که توسط تیم حرفه ای کاشت ابرو در سعادت آباد صورت می گیرد، طراحی ابرو می باشد. به صورتی که با سلیقه ی مراجعه کنندگان هم خوان بوده و آن ها را به رویای داشتن ابروهای شیک و مدرن برساند.

کاشت-ابرو

انتخاب فرم ابرو که پهن باشد یا کشیده، نسبت به شرایط چهره ی متقاضیان در نظر گرفته می شود. شکل ابرو ها باید به صورتی انتخاب شود که به صورت افراد بیاید و چهره ی آن ها را زیبا تر از قبل کند. هدف از انجام این کار این است که، افراد با داشتن ابروهای خوش فرم و خوش نما، جذاب تر به نظر بیایند.

آموزش کاشت ابرو در سعادت آباد

کاشت ابرو روشی است که باعث شکل دهی به چهره افراد می‌شود و در صورت انجام درست، می‌تواند جلوه زیبایی بخشی به صورت داشته باشد. در ادامه به نحوه کاشت ابرو در سعادت آباد پرداخته می‌شود:

آماده سازی ابرو : قبل از شروع به کاشت ابرو، باید آن‌ها را به خوبی آماده کنید. برای این کار، ابرو را با یک قلم مو یا خودکار شانه‌ای که فاصله بین موها را بررسی کنید و هر دو طرف را بر اساس نقطه کامل کرده و با کمک کش، شکل ابرو را نشان دهید.

مشخص کردن منطقه کاشت : پس از آماده کردن بیشتری میتوان به مشخص کردن منطقه کاشت پرداخت. برای این کار، مرز بین دوزیانه بالایی و پایینی را با یک خط کشیده و سپس خط را می‌توانید با قیچی برش داده یا با بافتنی سیاه حیاط کیفیت کلاس بالا تمیز کنید.

انتخاب مواد کاشت: برای کاشت ابرو در سعادت اباد میتوان از روشهای مختلفی استفاده کرد. از جمله روشهای مورد استفاده در کاشت ابروکان به روش کاشت الفت، کاشت مایکروبلید و ... می‌توان اشاره کرده.

برنامه‌ریزی نحوه کاشت: برای انجام عمل کاشت، ابرو همانند هر کار دیگری برنامه‌ریزی خوبی لازم است. مراحل کاشت، زمان‌بندی، میزان و ابعاد موهای کاشتی، تعداد نقاط کاشت، نوع چسب، سایز و ... در این بخش برنامه‌ریزی شده.

کاشت ابرو: پس از آماده سازی ابرو، مشخص کردن منطقه کاشت، انتخاب مواد کاشت ، می‌توان به عمل کاشت پرداخت. در ابتدا کاشت خطوط کاشت را روی ابروها از اعلا کرده و سپس حرکت خط به سمت پایین میرود. سپس با رعایت ترکیب رنگ موهای اصلی، موهای کاشتی را یک به یک در هر نقطه کاشت می‌کنید.

تکنیک های کاشت ابرو در سعادت آباد

کاشت-ابرو۱

 تیم تخصصی پزشکان با فرد متقاضی گفتگو می کنند و بهترین فرم طراحی ابرو برای فرد متقاضی انتخاب می شود. کاشت ابرو در سعادت آباد مشاوره کاملاً رایگان می‌باشد و برای آن هزینه ای دریافت نمی شود. ضمناً کاشت ابرو در سعادت آباد هیچ محدودیتی در تراکم تارهای ابرو و طراحی شکل مورد نظر متقاضیان ندارد. درنتیجه کار کاشت ابرو طبق تراکم مد نظر مراجعین انجام می شود.

کاشت ابرو به صورت ظاهری ساده ممکن است به نظر برسد، اما برای به دست آوردن ابرویی زیبا و طبیعی، به تکنیک و دقت بالایی نیاز دارد.

در ادامه به تکنیک‌های کاشت ابرو در سعادت‌آباد اشاره خواهیم کرد:

  1. استفاده از پرکاربردترین تکنیک کاشت ابرو، یعنی تکنیک موتد

    این تکنیک به این صورت است که موهای کاشتی در دو نوع مو یکسان و مختلف موجود هستند و به صورت یک نفر دو - سه تکه قرار داده‌شده‌اند. در این روش، با رعایت شدت رنگ و مساحتی که باید کاور شود، باید قبل از شروع اقدام، نتیجه نهایی را تخمین بزرگی داد.

  2. تکنیک فیبروز ابرو Phibrows Manco) ) این تکنیک برای ایجاد ابروهایی طبیعی و شکل‌دهی مناسب بسیار موثر است. در این تکنیک، برخی از موهای ابرو با یک تیغه قطع می‌شوند تا جایی که بیشتر با موهای دیگر در موافقت کند و سپس موهای کاشتی روی قدرت داده شده‌اند.

  3. تکنیک کاشت مایکروبلید Microblading) ) در این تکنیک برای ایجاد موهای ابرو از تیز و بریدنی‌های نازکی استفاده می‌شود. وجود چندین موهای کاشتی در قسمت‌های کوچک ابرو به احساس طبیعی دست می‌دهد.

کاشت-ابرو۲

ارائه ضمانتنامه کتبی برای کاشت ابرو در سعادت آباد

ابتدا به بررسی این موضوع می پردازیم که، منظور از ضمانت نامه‌های کتبی برای کاشت ابرو چیست ؟!

۱-ضمانت رشد موها پس از کاشت ابرو

رشد موها پس از کاشت به عوامل مختلفی بستگی دارد.

مثلاً انجام تکنیک درست آماده‌سازی موها جهت کاشت که بر عهده ی پزشک متخصص است و اگر پزشک و کادر درمان مهارت لازم را در این خصوص نداشته باشند ، متقاضیان با مشکلات عدیده ای روبرو خواهند شد.

اگر پزشکان در کار خود تخصص کافی نداشته باشند، در نهایت نتایج ضعیفی حاصل خواهد شد.

متقاضیان باید مواردی را رعایت کنند. به طور مثال از استعمال دخانیات پرهیز کنند. همچنین باید مراقب باشند تا از ورود ضربه های ناگهانی و غیر قابل پیش بینی به ناحیه کاشت ابرو، جلوگیری کنند. عدم رعایت در شیوه های مراقبتی نتایج ضعیفی را به همراه خواهد داشت و مسیولیت این اتفاق با متقاضیان است.

۲-ضمانت‌نامه جلسه ترمیم کاشت ابرو در سعادت آباد

 در این فرم ضمانت نامه ها چنانچه متقاضی از روند کار اعلام نارضایتی کند، کلینیک وظیفه دارد تا مجدداً برای وی جلسه ترمیم کاشت ابرو بگذارد.

صد البته این موضوع جز بدیهیات است و روتین تمام مراکز زیبایی و همچنین آرایشگاه‌ها می‌باشد.

۳-ضمانت‌نامه خواب طبیعی ابروها بعد از کاشت

واقعیت آن است که در مورد خواب ابروها، معیار کمی و قابل‌اندازه‌گیری برای میزان خواب ابروهای کاشت شده وجود ندارد و این موضوع به غیر از شیوه ی تکنیک کاشت، به شرایط بدنی، جنس و حالت موهای شخص متقاضی نیز ارتباط دارد. البته نمی‌توان نقش تبحر و مهارت تیم پزشکی و همچنین تکنیک کاشت مورد استفاده را ناچیز انگاشت.

استفاده از متدهای پیشرفته روشهای کاشت ابرو در سعادت‌آباد

استفاده از اسکنر سه بعدی، از جدید ترین پیشرفت ها در فناوری کاشت ابرو در سعادت‌آباد محسوب می شود.

 این متد به نوبه ی خود، انقلابی در روش های کاشت ابرو به حساب می آید، که می تواند ابرو هایی طبیعی تر و دائمی را به متقاضیان هدیه دهد. با استفاده از این تکنیک، از یک اسکنر سه بعدی برای تعیین دقیق محل و فرم ابرو استفاده می شود.

 نکته ی بسیار حائز اهمیت در کاشت ابرو، قرینه بودن هر دو ابرو در صورت فرد متقاضی است. از این جهت که ابرو ها باید به لحاظ شکل و فرم و محل قرارگیری در صورت، کاملاً قرینه و شبیه به هم باشند. 

پیشنهادات کارشناسان برای کاشت ابرو در سعادت آباد

پزشکان و متخصصان ماهر حاضر در کلینیک ایران واقع در سعادت‌آباد، پاسخ گوی سوالات و ابهامات شما پیرامون روش های کاشت ابرو در سعادت آباد هستند.

برای ارتباط و گرفتن وقت مشاوره با مشاورین و متخصصان مجرب کلینیک ایران با تلفن های 02175113 و 09124145132 در تماس باشید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها