|
کدخبر: 303033

معرفی بهترین صرافی نقد کردن درامد پرفکت مانی بدون کارمزد

یکی از دغدغه‌های افرادی که از پرفکت مانی استفاده می‌کنند، نقد کردن و کارمزدی است که صرافی‌ها از آن کسر می‌کنند. قطعا همه‌ی ما به دنبال کسب درآمد بیشتر هستیم و از پرداخت کارمزد خوشحال نمی‌شویم. به همین دلیل قصد داریم تا در این نوشتار به شما بهترین صرافی نقد کردن درامد پرفکت مانی بدون کارمزد را معرفی کنیم تا بتوانید با خیالی آسوده از بابت امنیت، بدون پرداخت هزینه اضافی، ووچر پرفکت مانی خود را نقد کنید.

ریپورتاژ۱

نقد کردن ووچر پرفکت مانی

یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌ها برای نقد کردن پرفکت مانی این است که به صرافی‌های آنلاین مراجعه کنید. در این صرافی‌ها شما می‌توانید پرفکت مانی خود را به ریال، دلار و یا سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید و آن را در کیف پول خود ذخیره نمایید.

برای انتخاب صرافی باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید؛ زیرا علاوه بر میزان کارمزد و امنیت، ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که در اختیار شما می‌گذارند، اهمیت دارند. این اهمیت برای ایرانیان که با محدودیت‌هایی مواجه هستند، پررنگ‌تر خواهد بود.

ریپورتاژ۲

بهترین صرافی نقد کردن ووچر پرفکت مانی

سیف اکسچنج 24 یکی از معتبرترین صرافی‌های آنلاین است که در کنار ارائه بیش از 90 ارز محبوب بازار دیجیتال، امکان تسویه برداشت در کمتر از 1 ساعت را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید علاوه بر نقد کردن کد ووچر پرفکت مانی، خرید آن را نیز بدون نیاز به احراز هویت انجام دهید.

در ادامه با ویژگی‌هایی که سیف اکسچنج 24 را به یک صرافی محبوب و ایمن تبدیل کرده است، بررسی خواهیم کرد.

عدم دریافت کارمزد برای نقد کردن درآمد پرفکت مانی

بسیاری از صرافی‌های موجود برای نقد کردن ووچر پرفکت مانی از شما کارمزد کسر می‌کنند که این کارمزد برای اعداد و ارقام بزرگ‌تر، چشم‌گیر و زیاد خواهد بود. صرافی سیف اکسچنج 24 از شما کارمزدی دریافت نخواهد کرد و شما تنها کارمزد مربوط به خود شرکت پرفکت مانی را باید پرداخت نمایید. کارمزد این شرکت نیز برای حساب‌های عادی و وریفای شده متفاوت است و به ترتیب 2 و 0.5 درصد می‌باشد.

ثبت نام ساده برای نقد کردن کد ووچر پرفکت مانی

برای آن که بتوانید پرفکت مانی خود را نقد کنید، باید ابتدا در صرافی سیف اکسچنج 24 ثبت نام کنید. تایید حساب کاربری شما در این صرافی به سرعت و در کمتر از 30 دقیقه انجام خواهد شد اما اگر فرآیند ثبت نام و ارائه مدارک شناسایی برای شما خوشایند نیست، می‌توانید تا سقف 100 هزار تومان درآمد پرفکت مانی خود را بدون ثبت نام نقد کنید.

عدم نیاز به احراز هویت برای تبدیل پرفکت مانی به ریال و دلار

شرکت پرفکت مانی همانند تمامی کمپانی‌هایی که در زمینه‌ی ارز دیجتال فعالیت می‌کنند، سیاست‌های منحصر به فرد خود را دارد. یکی از این سیاست‌ها این است که شما می‌توانید بدون نیاز به احراز هویت، اقدام به خرید، مبادله و نگهداری پرفکت مانی نمایید.

اما این امکان فقط برای حجم تراکنش کم امکان پذیر است و  به منظور جلوگیری از اقدامات سوء، مانند پول‌شویی تنها تا سقف 500 هزار تومان می‌توانید از این امکان برای فروش پرفکت مانی بهره‌مند شوید.

برای دسترسی نامحدود به امکانات سایت سیف اکسچنج 24، تنها کافیست تا مراحل احراز هویت که بسیار ساده هستند را طی کنید تا ظرف کمتر از 1 ساعت، از امکانات اکانت وریفای شده‌ی خود بهره‌مند شوید.

نقد کردن پرفکت مانی بدون نیاز به کیف پول

ساخت کیف پول برای افرادی که تعداد دفعات کمی نیاز به نقد کردن درآمد پرفکت مانی دارند، کار خوشایندی نیست؛ به همین دلیل صرافی سیف اکسچنج 24 این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا تنها با ثبت نام در این وب‌سایت و بدون نیاز به ساخت کیف پول بتوانید پرفکت مانی خود را نقد کنید.

اما از سوی دیگر اگر تراکنش‌های پرفکت مانی شما زیاد است و یا قصد نگهداری آن را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما در این صرافی کیف پول پرفکت مانی بسازید.

کیف پول پرفکت مانی مانند تمامی wallet‌های دیگر، محلی برای نگهداری ارز است. داشتن کیف پول پرفکت مانی امنیت بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد و امکان مبادله این ارز با سایر ارزها مانند بیت کوین، اتریوم و یا هر ارز دیجیتال دیگری که دوست دارید، تبدیل کنید را فراهم می‌آورد.

در نهایت مهم‌ترین مزیت مالی آن این است که اگر پرفکت مانی خود را در این کیف پول نگهداری کنید، به صورت ماهیانه سود به شما تعلق خواهد گرفت. از سوی دیگر اگر دانش و تسلطی بر زبان انگلیسی ندارید، باز هم می‌توانید از کیف پول پرفکت مانی در صرافی سیف اکسچنج 24 استفاده نمایید؛ زیرا در کنار 22 زبان زنده دنیا، فارسی هم پشتیبانی می‌کند.

ریپورتاژ۳

 پشتیبانی 24 ساعته

کار کردن با صرافی سیف اکسچنج 24 بسیار ساده است اما در هر زمانی که احساس کردید به شخصی متخصص برای راهنمایی بیشتر نیاز دارید، می‌توانید از طریق واتس اپ و یا سایر راه‌های ارتباطی موجود در این صرافی، با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید و به سرعت مشکل خود را برطرف نمایید. پشتیبانی 24 ساعته این امکان را فراهم کرده تا فرآیند تایید ثبت نام و احراز هویت نیز در کمترین زمان ممکن میسر شود.

بهترین راه برای نقد کردن ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد

بسیاری از شرکت‌های صرافی در ایران علاوه بر کارمزد خود شرکت پرفکت مانی که بین 0.5 الی 2 درصد است، کارمزدی را برای نقد کردن این ارز از شما دریافت می‌کنند. این کارمزد در تراکنش‌هایی با مبالغ بالاتر، چشم‌گیر خواهد بود و صرفه‌ی اقتصادی برای شما نخواهد داشت.

در میان این صرافی‌ها، صرافی سیف اکسچنج 24 با آدرس اینترنتی safeexchange24.net این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا بدون نیاز به کارمزد بتوانید درآمد پرفکت مانی خود را به ریال، دلار و یا ارزهای دیجیتال دیگر تبدیل کنید. تنوع بیش از 100 ارز در صرافی سیف اکسچنج 24 این امکان را به شما می‌دهد تا بر اساس تحلیل بازار کریپتو کارنسی، پرفکت مانی خود را با ارزی مبادله کنید که رشد خوبی را به دنبال داشته باشد.

این صرافی علاوه بر بدون کارمزد بودن، امنیت بالا، پاسخ‌دهی سریع پشتیبانی، تنوع بالای ارزها، نقد کردن بدون نیاز به احراز هویت و ثبت نام را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها