|
کدخبر: 196560

ووچر پرفکت مانی چیست و چرا اهمیت دارد؟

همواره یکی از بزرگ ترین مشکلات ایرانیان با توجه به تحریم ها و محدودیت های موجود در اینترنت، خرید از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی خارجی و پرداخت های غیرنقدی بین المللی است.

بانک و بیمه ووچر پرفکت مانی چیست و چرا اهمیت دارد؟

برای برطرف کردن این نوع مشکل استفاده از روش های گوناگون پرداخت اینترنتی مانند پرفکت مانی یا سایر ارزهای دیجیتال است.

در میان کل ارزهای دیجیتال، پرفکت مانی (PM) که در سال 2007 توسط کشور پاناما ثبت شده، یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ارائه خدمات پرداخت غیرنقدی می باشد. این شرکت برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال چون مستر کارت، ویزا کارت و پی پال برای کاربران ایرانی تحریم نیست و از این رو در بین ایرانیان بسیار پرطرفدار است.

 در این میان یکی از خدمات این مجموعه، ووچر پرفکت مانی می باشد که به دلیل سهولت استفاده و سریع بودن در انجام تراکنش، یکی از محبوب ترین روش ها جهت انتقال وجه و پرداخت اینترنتی می باشد. در ادامه از این مطلب شما را با کاربرد، کارمزد، ثبت نام، خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد آشنا می کنیم.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

 Voucher Perfect Money مانند یک کارت شارژ و یک کارت هدیه می باشد، با این تفاوت که فیزیکی نیست. شما به راحتی با وارد کردن کدهای موجود در این ووچر می توانید، کالا و خدمات مورد نیاز خود را از سایت ها و فروشگاه های خارجی خریداری کنید. در ضمن شما با ووچر می توانید حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید.

شما برای داشتن ووچر، نیازی به اففتاح حساب و ثبت نام ووچر پرفکت مانی در سایتPerfect Money ندارید و از طریق سایت  و مجموعه واسط معتبر مانند سایت arzipay، می توانید کد ووچر تهیه کرده و با وارد کردن کد آن کالا و خدمات مورد نیاز خود را خریداری کنید.

کد فعال سازی ووچر چیست؟

به طور کلی روی هر ووچر پرفکت مانی یک شماره 10 رقمی، یک کد فعال سازی 16 رقمی و تاریخ ایجاد ثبت شده است. برای خرید کردن از طریق ووچر، فقط کافی است که شماره 10 رقمی و کد فعال سازی 16 رقمی را داشته باشید. این نوع ووچر نسبت به سیستم های سنتی، نیاز به زمان کوتاه برای فعال سازی و نقد کردن دارد و از آن جایی که محدودیت زمانی در خصوص این ووچر وجود ندارد، در هر لحظه امکان فعالسازی ووچرها وجود دارد.

میزان کارمزد ووچر پرفکت مانی

اگر شما قصد سپرده گذاری در این سیستم را دارید، نیازی به پرداخت کارمزد ندارید و به راحتی می توانید بدون صرف هزینه اضافی، مبلغ ووچر را با وارد کردن کدها به حساب خود اضاف کنید. اما در صورتی که شما قصد ایجاد یک ووچر را داشته باشید، باید کارمزد آن را پرداخت کنید. این کارمزد برای حساب های احراز هویت شده 0.5 درصد مبلغ خواهد بود. در صورتی که حساب تان را احراز هویت نکرده باشید، کارمزد شما برابر با 1.9 درصد خواهد شد و بعد از ایجاد ووچر از حساب تان کم خواهد شد.

ووچر پرفکت مانی قابلیت تبدیل به چه ارزهای را دارد؟

با توجه به صرافی که از آن استفاده می کنید، تعداددلار ارزهای قابل انتقال نیز متفاوت خواهد بود. امروزه بیشتر صرافی که معتبر دنیا امکان تبادل ووچر را با ارزهای رایج دارد. این نوع ارزها شامل موارد زیر است:

  • دلار آمریکا
  • یورو
  • پوند بریتانیا
  • روبل روسیه

از موارد دیگر می توان به قابلیت تبدیل آن به ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، لایت کوین، مونرو اشاره کرد. یکی از جالب ترین و کاربردی ترین تبدیل های آن برای ایرانیان این است که امکان نقد کردن و تبدیل ووچرها به صورت ریال در صرافی های داخلی وجود دارد. البته باید بدانید که صرافی ها برای انجام دادن کارهای چون تبدیل ارز رایج به ارز دیجیتال، کارمزد دریافت می کنند. هزینه این کارمزد حدود 0.5 تا 4 درصد متغییر است.

کاربرد ووچر پرفکت مانی چیست؟

به طور مثال شما قصد خرید خرید خدمات یا کالا از یک وب سایت را دارید اما نمی خواهید که برای یک خرید، اقدام به ساخت حساب پرفکت مانی کنید. در این صورت شما می توانید ووچر بخرید و مبلغ سفارش را با آن پرداخت کنید.

از دیگر کاربردهای مهم آن می توان به این امر اشاره کرد که شما تمایلی به حمل پول نقد ندارید . در این صورت با استفاده از این سرویس می توانید در هر لحظه و در صرافی هایی که در سراسر دنیا وجود دارد، پول نقد خود را دریافت کنید. بیش از 200 صرافی متفاوت در سرتاسر دنیا از ووچر پشتیبانی می کند. دلایل محبوبیت Voucher Perfect Money به قرار زیر است:

۱. امکان انتقال پول به هر کسی در هر کجای دنیا

۲. پرداخت آنلاین مبلغ سفارش به صورت امن

۳. امکان نقد کردن آنی ووچرها در صرافی های سرتاسر دنیا

خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد در ارزی پی

امروزه همه تکنولوژی مالی به سمتی پیش می رود که تراکنش های مالی با سهولت انجام شود و همچنین امروزه با تراکنش های مالی آنلاین بدون وجود پول نقد باعث شد، شما در خانه در حال انجام تراکنش مالی خود هستید اما امروزه سهولت کار به حدی رسیده است که شما می توانید به خارج از کشور هم پول ارسال ارسال کنید. موسسات و همچنین سیستم های تراکنش مالی بین المللی چون: پرفکت مانی، پی پال، وب مانی و مسترکارت باعث شدند که شما به راحتی اقدام به دریافت و یا انتقال وجه کنید.

گروه ارزی پی یکی از صرافی های آنلاین در ایران است که با تکیه بر تجربه فروان و استفاده از نیروهای جوان آموزش دیده و همچنین “پشتیبانی صرافی” سعی بر رفع موانع بر سر راه ارتباط ایرانیان با سایر بانک ها، فروشگاه ها و مراکز دریافت و پرداخت وجوه ارزی دارد. شما که حال با ووچر پرفکت مانی چیست و چرا استفاده از اهمیت دارد، آشنا شدید. برای استفاده از این سیستم پرداخت بین المللی می توانید به سایت این مجموعه به نشانی www.arzipay.com مراجعه کنید و از خدمات ارزان و سریع آن استفاده کنید.

برگرفته از مطلب ووچر پرفکت مانی چیست : https://arzipay.com/what-is-voucher/

نویسنده: رپورتاژ
  • شهریار ارسالی در

    بسیار مفید بود این مطلب به نظرم به دلیل عدم ارتباط بانک ها و مراکز پرداختی در ای ران با سایر بانک های جهان٫عملیات بانکی و خرید از فروشگاه های اینترنتی با توجه به تحریم های بانکی امری دشوار بوده اما شما میتونید با خدمات گروه ارزی پی در بهترین قیمت و کمترین زمان عملیات بانکی و خرید از فروشگاه های مجازی رو انجام بدید

  • فرشاد ارسالی در

    من تمام خرید هامو از سایت های خارجی با ک مک ارزی پی انجام میدم

  • ناشناس ارسالی در

    ممنون از سایت گسترش نیوز که راجب ارزی پی مطلب گذاشته

ارسال نظر