|
کدخبر: 302901

هشدار / سریعا وجوه خود را از این صرافی برداشت کنید

یکی از توسعه‌دهندگان مشهور دوج کوین با نام Mishaboar، به کاربران توصیه کرده که شایعات اخیر درباره صرافی هوبی را جدی بگیرند و دارایی‌هایشان، از جمله ذخایر DOGE خود را از این صرافی خارج کنند.

اقتصاد هشدار / سریعا وجوه خود را از این صرافی برداشت کنید

این هشدار در بحبوحه تشدید نگرانی‌ها در مورد پرداخت بدهی هوبی صادر شده و سوالاتی را در مورد کارایی مفاهیم پذیرفته‌شده مانند «اثبات ذخایر» به عنوان شاخصی از سلامت مالی صرافی‌ها ایجاد کرده است. به طور معمول، صرافی‌ها برای نشان دادن استحکام مالی و اطمینان بخشیدن به سرمایه‌گذاران و مشتریان خود، بر مفهوم «اثبات ذخایر» تکیه می‌کنند.

با این حال، اظهارات اخیر Mishaboar محدودیت‌های این مفهوم را مورد توجه قرار داده است. به گفته این توسعه‌دهنده دوج کوین، اگرچه «اثبات ذخایر» به طور گسترده‌ای به عنوان معیاری برای سلامت مالی مورد تبلیغ قرار می‌گیرد، اما می‌تواند گمراه‌کننده باشد و تصویر دقیقی از بدهی‌های یک صرافی را ارائه نکند. بنابراین، در صنعتی که به غیرمتمرکز بودن، نوآوری و انقلابی بودن خود می‌بالد، اصلاح و ارتقای مداوم مکانیسم‌هایی که امنیت و قابل‌اعتماد بودن صرافی‌های رمزارزی را تضمین می‌کنند، بسیار مهم است.

نگرانی‌های مربوط به ورشکستگی هوبی اولین بار توسط سرمایه‌گذار مشهور، آدام کوکران مطرح شد. ادعاهای کوکران حول تفاوت‌های بین داده‌های درون زنجیره‌ای هوبی و ارقام افشاشده در «ممیزی درخت مرکل» برای دارایی‌های استیبل کوین تتر (USDT) می‌چرخد. علاوه بر این، فروش قابل‌توجه استیبل کوین بحث‌برانگیز USDT توسط هوبی نیز به این نگرانی‌ها می‌افزاید.

با این حال، جاستین سان، مدیرعامل هوبی این شایعات را رد کرده و تعهد خود را به رشد و موفقیت این پلتفرم اعلام کرده است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها