|
کدخبر: 298597

پارتیشن اداری ارزان از کجا بخریم؟

پارتیشن اداری از جمله المان هایی است که این روزها تقریبا در دکوراسیون داخلی همه ادارات، علی الخصوص ادارات و سازمان های خصوصی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس حتما قبلا بارها در این محیط ها پارتیشن اداری را دیده اید و احتمالا توجهتان به زیبایی و سایر ویژگی های آن جلب شده است که اکنون تصمیم به خرید این دیوار کاذب گرفته اید! اگر قصد خرید پارتیشن اداری باکیفیت و قیمت مناسب را دارید، همراه ما باشید که می‌خواهیم بزرگترین تولیدکننده انواع پارتیشن های اداری در تهران را خدمت شما معرفی کنیم.

پارتیشن

انواع پارتیشن اداری کدامند؟

حدود 90 درصد افرادی که تصمیم به خرید پارتیشن و نصب آن در محل کارشان می‌گیرند، نمی‌دانند که این دیوار متحرک را با چه متریال هایی می‌توان ساخت و یا با کارایی پارتیشن هایی که جنس های مختلف دارند، آشنا نیستند. در حالی که این یکی از مسائل مهمی است که قبل از اقدام برای خرید پارتیشن، حتما باید از آن مطلع بود! از همین رو ما تصمیم گرفتیم قبل از معرفی تولیدکننده پارتیشن های اداری در تهران، ابتدا راجع به انواع پارتیشن با شما صحبت کنیم.

پارتیشن های اداری ممکن است از جنبه های متفاوت به انواع مختلف تقسیم شوند. ولی در هر حالت از نظر جنس و متریال اولیه، یکی از انواع زیر خواهند بود؛

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای همانطور که از نامش پیداست تماما از شیشه ساخته می‌شود و به همین دلیل هم ویژگی های خاص و کاربردی دارد! مثلا این که نور را به طور کامل عبور می‌دهد و در نتیجه باعث می‌‌شود محیط کاملا نورگیر و دلباز باشد. یا این که امکان نظارت به کار کارمندان را برای مدیر مجموعه فراهم می‌کند. البته این مدل پارتیشن قابلیت این را دارد که با استفاده از شیشه های مات، مات شونده یا رنگی ساخته شود. به این ترتیب شما اگر دوست نداشته باشید که کارمندان‌تان را زیر نظر بگیرید یا بخواهید برای ایشان محیطی کاملا خصوصی ایجاد کنید، می‌توانید هنگام ثبت سفارش ساخت این موارد را بیان کنید تا پارتیشن نهایی دقیقا مطابق سلیقه خودتان ساخته شود.

پارتیشن شیشه‌ای همچنین در دو مدل فریملس و فریم دار ساخته می‌شود که مدل فریملس آن پرطرفدارتر و محبوب‌تر بوده و از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه‌تر است.

پارتیشن۱

پارتیشن اداری آلومینیومی

پارتیشن اداری آلومینیومی از دیگر انواع پارتیشن های اداری است که غالبا از ترکیب آلومینیوم و شیشه ساخته می‌شود، یعنی قسمت پایینی آن جنس آلومینیومی دارد و قسمت بالایی شیشه‌ای است. این مدل پارتیشن را حتما در بیمارستان ها، دفاتر پیشخوان، دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و سایر ادارات عمومی دیده اید. چون از قدیمی‌ترین پارتیشن ها هستند و به دلیل داشتن قیمت مناسب، طول عمر بالا و ویژگی های دیگر، در بیشتر محیط های مذکور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پارتیشن۲

پارتیشن اداری چوبی

پارتیشن های اداری چوبی سومین مدل از انواع پارتیشن های اداری هستند که مثل دو مدل قبل استفاده ندارند. این مدل پارتیشن ها ظاهری زیبا، خاص و اصیل دارند و به همین دلیل هم برای محیط های اداری دارای سبک کلاسیک قطعا بهترین گزینه به حساب می‌آیند.

اگر قیمت نهایی پارتیشن برای شما مهم نیست و کیفیت و زیبایی برایتان اولویت دارد، بهتر است پارتیشن MDF بخرید. ولی اگر به دنبال پارتیشن چوبی ارزان قیمت هستید، می‌توانید از نمونه هایی که از پالت های چوبی معمولی مثل فیبر ساخته می‌شوند، استفاده کنید.

پارتیشن های اداری چوبی در بیشتر مواقع به پنجره های شیشه‌ای مجهز می‌شوند تا نور از این پنجره ها عبور کند. یا حتی در صورت درخواست شما قابلیت طراحی و ساخت در ارتفاع متوسط را هم دارند. اما آنچه حائز اهمیت است این که این مدل پارتیشن ظاهری لوکس و اصیل دارد و به همین دلیل هم جزو گران قیمت‌ترین پارتیشن هاست.

پارتیشن اداری ارزان و باکیفیت را از پارتیران بخرید!

درباره انواع پارتیشن اداری گفتیم و حالا نوبت این است که بزرگترین تولیدکننده پارتیشن های اداری در تهران را به شما معرفی کنیم.

پارتیران یکی از مجموعه های باسابقه در زمینه طراحی و تولید انواع پارتیشن های اداری شیشه‌ای، چوبی و آلومینیومی است. این مجموعه صفر تا صد کار اندازه گیری، طراحی، ساخت و نصب پارتیشن را توسط افرادی متخصص و آموزش دیده برای شما انجام می‌دهد. پس از این بابت اصلا نگران نباشید و با خیال راحت برای خرید پارتیشن از پارتیران اقدام کنید.

دلیل ارزان بودن پارتیشن های مجموعه پارتیران، بی کیفیت بودن متریال هایی که استفاده می‌کنند نیست! بلکه این مجموعه صرفا در جهت جلب رضایت مشتریان، تصمیم به قیمت گذاری منصفانه کرده اند تا همه کسانی که قصد خرید پارتیشن دارند بتوانند بدون نگرانی بابت قیمت آن، اقدام به خرید کنند.

مزایای دیگر خرید پارتیشن اداری از پارتیران

با این که ارزان بودن و قیمت مناسب بودن پارتیشن های پارتیران، بزرگ‌ترین مزیت خرید پارتیشن از این مجموعه است ولی این تمام ماجرا نیست! در صورت انتخاب پارتیران برای خرید پارتیشن، شما علاوه بر خرید با قیمت خیلی خیلی مناسب، از مزایای زیر نیز بهره‌مند خواهید شد؛

  • تحویل سریع پارتیشن
  • نصب حرفه‌ای و تخصصی پارتیشن
  • ساخت پارتیشن دقیقا مطابق با سلیقه و خواست شما و همچنین مطابق با دکوراسیون و معماری محیط
  • پرداخت اقساطی هزینه

و نکته مهم این که تمامی پارتیشن های اداری تکجداره که در تولیدی پارتیران ساخته می‌شوند، آکوستیک هستند. بنابراین شما دیگر مجبور نیستید پارتیشن دوجداره آکوستیک بخرید و بابت آن هزینه بیشتری پرداخت کنید!

با این تفاسیر دیگر تعلل جایز نیست. همین حالا برای اطلاع از قیمت ها و شرایط خرید اقساطی و در نهایت ثبت سفارش ساخت پارتیشن اداری، به سایت پارتیشن پارتیران مراجعه کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها