|
کدخبر: 297149

برق این ادارات تهران قطع شد

با تشدید برخورد با ادارات پرمصرف که اقدام به اجرای مصوبه هیات دولت مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق نکرده اند، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ امروز دوشنبه، ۲۲ خردادماه برق ۲۰ اداره پرمصرف دیگر را نیز قطع کرد.

کامبیز ناظریان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تاکید بر الزام تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی بر کاهش مصرف برق و برخورد قاطع با دستگاه‌های پرمصرف اظهار کرد: اولویت اول در صنعت برق کشور تامین رفاه و آسایش هموطنان است و مطابق مصوبه هیات وزیران همه دستگاه‌های اداری موظفند با کاهش مصرف برق همراه و همکار صنعت برق در این مهم باشند.

وی با بیان این که شیوه اجرای این طرح به گونه‌ای است که خللی در ارائه خدمات اداری به مراجعان به ادارات ایجاد نخواهد شد و عدم همکاری تعداد معدودی از دستگاه‌های اداری فاقد توجیه است، تشریح کرد: مصرف برق تمامی ادارات شهر تهران به صورت لحظه‌ای و برخط با استفاده از کنتورهای هوشمند در حال رصد است، به ادارات پرمصرف اخطار داده شده و در صورت عدم همراهی، اقدام به قطع برق آنان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان این که به دنبال قطع برق ۱۵ نهاد عمومی پرمصرف در روز گذشته، امروز دوشنبه، ۲۲ خردادماه نیز برق ۲۰ دستگاه اداری دیگر پایتخت شامل پنج بانک و یک وزارت خانه به دلیل بی‌توجهی به اخطارهای داده شده، قطع شده است؛ از مدیران و مسؤولان ادارات شهر تهران درخواست کرد رعایت مصوبه هیات دولت و کاهش مصرف برق در ساعات اداری و غیراداری را با جدیت در دستور کار قرار داده و بر رعایت دقیق الزامات ابلاغی نظارت کنند.

منبع: فارس
  • shahrzad keshani ارسالی در

    به جای فروش برق به کشور دشمن مثل عراق وغیره برق را در این شرایط بحرانی به ملت خود ایران بدهید اگر در این گرما برق را قطع کنید با بحران جانی مواجهه میشوید واین اصلا به طلاق نیست الان بلید برق را برسانید در شرایط عادی که هنر نیست خجالت بکشید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها