|
کدخبر: 42483

کی‌روش: افرادی که ناراحت هستند در خانه بمانند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من مطمئنم حامیان، طرفداران و عاشقان واقعی تیم ملی از ما حمایت می‌کنند و بقیه هم می‌توانند در منزل بمانند.

گسترش نیوز: کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه برابر ملی پوشان قطر پیش از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: جا دارد بار دیگر از قطری‌ها تشکر کنم که قبل از جام ملت‌های آسیا از ما میزبانی کردند. تیم ملی قطر ۹ بازی و ما ۵ مسابقه تدارکاتی برگزار کردیم و اگر دعوت قطری‌ها نبود ما تنها ۳ بازی دوستانه پیش از جام ملت‌ها داشتیم. این آماده‌سازی که من در ذهن داشتم نبود، اما وقتی سرنوشت ما در دستان دوستانمان قرار می‌گیرد باید با کمال فروتنی تشکر کنم، زیرا آنها کمپ اسپایر را به ما هدیه کردند.

کیروش

کی‌روش در خصوص اینکه ۲ روز پیش مدعی شد همه پرچم صلح بالا بیاورند گفت: هم صحبت‌های خوبی شده و هم حمایت‌های فوق العاده‌ای صورت گرفته است. من مطمئنم حامیان، طرفداران و عاشقان واقعی تیم ملی از ما حمایت می‌کنند و بقیه هم می‌توانند در منزل بمانند.

کی‌روش گفت: همانطور که می‌دانید ما یک برنامه‌ریزی دقیق داشتیم، اما از طرف مسئولان فدراسیون فوتبال ایران حمایت نشدیم دقیقا مثل جام جهانی روسیه و جام ملت‌های آسیا در گذشته. مجبور هستم تصمیماتی مانند شعبده باز‌ها بگیرم و حالا هم فقط هدفمان این است که از حضور در بازی‌های جام ملت‌ها لذت ببریم.

وی ادامه داد: ما در بازی‌های گروهی مقابل عربستان و امارات حاضر نمی‌شویم، اما چون مسابقه با قطر یک هدیه بوده باید آن را بپذیریم و از قطری‌ها تشکر کنیم. اگر کسی سودی در این بازی داشته باشد قطر است، چون ایران به سبک بازی رقبایش در بازی‌های گروهی بازی می‌کند و این برای قطر خیلی خوب است.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد پیشرفت فوتبال قطر گفت: در بازی‌هایی که از آنها دیدیم پیشرفت زیادی داشته‌اند. یک نسل جدید از بازیکنان را در این کشور حضور دارند. آنها هماهنگی خوبی دارند، اما باید بدانیم تمام تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند و در حال رویاپردازی هستند. ما بعد از جام جهانی زیر درخت نارگیل نشستیم و منتظر بودیم میوه‌های روی درخت روی سرمان نیفتد. اگر سردار آزمون یکی از نارگیل‌ها را گل کند مطمئنا می‌توانیم به موفقیت برسیم.

کی‌روش ادامه داد: ما در زمین، یک هدف داریم و هزار درصد تمرکزمان را برای بازی با یمن گذاشتیم. تنها فکر من این است که مقابل یمن بازی خوبی انجام بدهیم و این تنها فکر و ذکر من و ملی پوشان ایران است.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: ما باید تفکر مثبت داشته باشیم و همه چیز را تبدیل به عادت کنیم. برای ما فرقی ندارد مقابل اسپانیا، لبنان، یمن یا قطر بازی می‌کنیم بلکه ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و به همه نشان می‌دهیم که تمرکزمان روی کار است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها