|
کدخبر: 312185 سهیل مافی

باشگاه استقلال / محمد نوری / جواد نکونام

گل محمدی در اندازه نکونام نیست / استقلال لایق قهرمانی است

محمد نوری؛ پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازی بسیار سخت و سنگینی در راه است و هواداران باید حمایت گسترده‌ای از استقلال به عمل بیاورند. استقلال با وجود تمام حواشی، عملکرد خیلی خوبی داشته و بی تردید لایق قهرمانی است.

ورزش گل محمدی در اندازه نکونام نیست / استقلال لایق قهرمانی است

مصاف تیم های شمس آذر و استقلال در هفته نهم مسابقات لیگ برتر، برنده‌ای نداشت و امتیازها در قزوین تقسیم شد. آبی های پایتخت در نیمه اول تیم برتر زمین بودند و توسط کوین یامگا پیش افتادند. در نیمه دوم، تیم میزبان عملکرد خیلی خوبی داشت و گل یامگا را جواب داد.

امیرمحمد نسایی روی غفلت مدافعان استقلال، گل تساوی را به ثمر رساند. در ادامه آرمان رمضانی باز هم استقلال را پیش انداخت اما این پایان کار نبود. حسین گودرزی در دقیقه ۷۵، گل دوم شمس آذر را به زیبایی وارد دروازه حسینی کرد.

استقلال برای جبران این نتیجه، هفته آینده در خانه پذیرای تیم تراکتور تبریز است. این دیدار روز شنبه ۲۰ آبان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. گسترش نیوز برای بررسی آخرین وضعیت استقلال، گفت و گویی با محمد نوری، پیشکسوت این باشگاه انجام داده که در ادامه می خوانید.

محمد-نوری

می‌خواهند چوب لای چرخ استقلال بگذارند

محمد نوری درباره توقف استقلال برابر تیم شمس‌آذر گفت: تیم میزبان عملکرد بسیار خوبی داشت و در اکثر خطوط هماهنگ و منسجم نشان داد. کسب دو برد برابر تیم هایی مثل تراکتور و فولاد، بیانگر این موضوع است که استقلال مقابل یک تیم خطرناک قرار گرفته بود.

او ادامه داد: انگیزه تیم‌های تازه لیگ برتری شده مقابل استقلال مضاعف می شود و این مسئله اجتناب ناپذیر است. البته حواشی پیش از بازی و بحث رنگ لباس دو تیم هم در نوع خود جالب بود. این قبیل حاشیه ها همیشه برای بازی های استقلال ایجاد می شود و تازگی هم ندارد. سازمان لیگ طبق معمول به دنبال سلب آرامش از استقلال است و اصطلاحا چوب لای چرخ تیم ما می گذارد.

آرمین-سهرابیان

شمس آذر یقه همه را می گیرد

نوری افزود: بازی خوب و باکیفیتی را از دو تیم شاهد بودیم. شمس آذر با بهره گیری از بازیکنان سرعتی، در ضدحملات عالی کار می‌کرد و خط دفاعی استقلال را بارها آزار داد. عدم حضور محمدحسین مرادمند در خط دفاعی به چشم آمد و عملکرد خوبی را از سلیمی ندیدیم. مرادمند به کمک تجربه خود می توانست به انسجام خط دفاعی استقلال کمک کند که متاسفانه عدم حضور او در زمین، کار را برای ما سخت کرده بود. به باور من، شمس آذر با این پتانسیل می تواند سایر تیم های مدعی را در این فصل اذیت کند.

وی درمورد وضعیت داوری این بازی بیان کرد: استقلال در این فصل از بابت داوری ها خیلی ضرر کرده و در این بازی هم روند سابق برقرار بود. بارها نسبت به شرایط بد داوری ها تذکر دادیم ولی متاسفانه آقای افشاریان گوش شنوایی ندارد. تمام سوت های پنجاه-پنجاه به نفع شمس آذر زده شد و این مسئله واضح و مشخص بود. در ابتدای بازی باید یک پنالتی روی محمدی اعلام می‌شد و بازیکن حریف کارت قرمز می‌گرفت.

نکونام-لیگ

نکونام صبر زیادی دارد

کارشناس فوتبال تصریح کرد: عده‌ای چشم دیدن صدرنشینی استقلال را ندارند و با تصمیمات ظالمانه و موذیانه، می‌خواهند ترمز تیم ما را بشکند. یکی از ترفندهای همیشگی و البته تکراری، ناداوری‌ها است که به وضوح در مسابقات دیده می شود. جواد نکونام و کادر او در مقابل این میزان از ظلم و بی عدالتی خیلی صبور هستند.

نوری در ارتباط با ضرورت جذب یک هافبک طراح در پنجره نقل و انتقالات زمستانی عنوان کرد: جواد نکونام پیش از آغاز فصل نام چند هافبک خلاق را در لیست خود قرار داده بود اما متاسفانه مدیریت باشگاه چنین هافبکی را جذب نکرد. اکثر نفرات مدنظر نکونام به تیم های دیگر رفتند و گزینه های دوم و سوم کادرفنی در نهایت جذب شدند. از این رو، باید نمره خیلی بالایی به عملکرد نکونام تا به اینجای فصل داد.

سعید-مهری

استقلال به یک هافبک نظم دهنده نیاز دارد

او در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال از خلأ یک مهاجم تمام کننده هم رنج می برد و این مشکل بر قوت خود باقی است. پس از مدت‌ها، بلانکو جذب شد که البته زمان از دست رفته را نمی توان جبران کرد. وقف‌پذیری یک بازیکن جدید خارجی زمان‌بر است و نمی توان روی این مسئله سرپوش گذاشت. استقلال به یک هافبک نظم دهنده و خلاق نیاز مبرمی دارد. امیدوارم در نیم فصل یک بازیکن جدید در این پست جذب شود و مدیریت باشگاه بتواند به این خواسته کادرفنی جامه عمل بپوشاند.

بازیکن پیشین آبی‌های پایتخت در پیوند با حواشی اخیر پیرامون سرمربی استقلال به گسترش نیوز گفت: بزرگ‌ترین پشتوانه جواد نکونام در این فصل، حمایت همه جانبه هواداران است. طرفداران باشگاه، عاشقانه جواد را دوست دارند و به شکل همه جانبه‌ای از او حمایت می کنند. یحیی گل محمدی در حد و اندازه جواد نکونام نیست. رزومه جواد و سابقه او در تیم ملی با مربی تیم حریف قابل قیاس نیست.

یحیی-گل-محمدی

گل محمدی در اندازه نکونام نیست

نوری در ادامه اذعان کرد: جواد در لالیگا برابر بزرگ ترین ستاره های تاریخ فوتبال نظیر لیونل مسی، ژاوی و اینیستا بازی کرده و نیازی به کری خوانی با اشخاصی مثل گل محمدی ندارد. زمانی که در زمین حریف استقلال نمی شوند، با ایجاد حواشی قصد برهم زدن تمرکز ما را دارند. مربیان و حتی سرپرست تیم پرسپولیس حرف هایی را بر زبان می آورند که انسان را به حیرت می اندازند. پرسپولیس از همه نظر تحت حمایت مسئولان و فدراسیون فوتبال قرار دارد اما باز هم دست از شیطنت برنمی دارند.

یاسر-همرنگ

او درباره بازی بعدی استقلال با تراکتور بیان کرد: من بازی قبلی تراکتور را دیدم و متوجه قدرت بالای این تیم شدم. تراکتور از بازیکنان باکیفیتی برخوردار است و در کنار پرسپولیس و سپاهان، جزو تیم های پرمهره لیگ محسوب می شود. عدم حضور آلوز یک اتفاق مهم است اما با بودن این بازیکن هم فصل پیش ۷ گل خوردند و امیدوارم آن ۷ گل باز هم تکرار شود.

محمد نوری در پایان اضافه کرد: بازی بسیار سخت و سنگینی در راه است و هواداران باید حمایت گسترده ای از استقلال به عمل بیاورند. هفته دهم، هفته خیلی مهمی به حساب می آید و نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان نیز مهم است. استقلال با وجود تمام حواشی، عملکرد خیلی خوبی داشته و بی تردید لایق قهرمانی است.

  • ابراهیم ارسالی در

    قابل توجه اقای محمد نوری استقلالی تیمی در اسپانیا هست به نام اوساسونا از قحطی ب ازیکن خوب نکونام کاپیتان ان بود و حالا هم از هم در لیگ اسپانیا نیست تیمی در ر ده نساجی ایران میباشدکجای این افتخار است و اگر نکو زیراب زن این همه خوب بود چرا از تیمهای خوب اسپانیا دعوت نشد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها