|
کدخبر: 306779

دلایل عجیب فدراسیون بسکتبال برای غیبت ۲ لژیونر

فدراسیون بسکتبال اعلام کرده دو بازیکن لژیونر به دلیل بدقولی باشگاه هایشان نمی توانند در بازی‌های آسیایی حاضر شوند، اما ظاهرا این تمام ماجرا نیست.

ورزش دلایل عجیب فدراسیون بسکتبال برای غیبت ۲ لژیونر

تیم ملی بسکتبال کشورمان در حالی خود را برای حضور در قهرمانی آسیا آماده می‌کند که روز گذشته از سوی فداسیون اعلام شد که ۲ لژیونر بسکتبال یعنی بهنام یخچالی و محمد امینی به دلیل حضور در باشگاه‌های فرانسه و آلمان نمی‌توانند در این رقابت‌ها تیم ملی را همراهی کنند.

فدراسیون در این خصوص اعلام کرده که بدقولی و اجازه ندادن 2 باشگاه فرانسوی و آلمانی دلیل غیبت این دو بازیکن در تیم ملی بوده است، اما آیا واقعیت ماجرا همین است؟ آیا فدراسیون بسکتبال نامه نگاری رسمی با این دو باشگاه برای در اختیار داشتن بازیکنان انجام داده است و پاسخ مثبت آنها را دریافت کرده یا قول شفاهی بوده است؟ اگر این کار صورت گرفته چرا آن را منتشر نمی‌کنند؟

اما از آنجا که بازی‌های آسیایی در تقویم فیبا وجود ندارد، به همین دلیل از ابتدا مشخص بوده است که طبق قوانین این بازیکنان نمی‌توانند توسط باشگاه‌ها در اختیار تیم‌ ملی قرار بگیرند. از سوی دیگر قطعا نمی‌توان روی آن چیزی که فدراسیون عنوان کرده  یعنی قول و این مسائل هم حساب کرد.

بدین ترتیب با خداحافظی حامد حدادی، کنار گذاشتن بازیکن تاثیرگذاری همچون محمد جمشیدی و غیبت دو بازیکن لژیونر، عملا نمی‌توان شانسی برای حضور در بین 4 تیم هم برای تیم ملی ایران قائل شد.

تیم ملی بسکتبال در بازی های آسیایی هانگژو با قزاقستان، عربستان و امارات همگروه است.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها