|
کدخبر: 304785

فراهانی: شمشیربازی اپه ایران در چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته است

عضو تیم ملی شمشیربازی ایران اعتقاد دارد رشته اپه در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است.

ورزش فراهانی: شمشیربازی اپه ایران در چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته است

مانی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: آخرین مسابقه‌ای که شرکت کردیم مسابقات انتخابی زیر ۲۳ سال کشور و مسابقات لیگ برتر شمشیربازی بود‌ که حدود یک ماه پیش مسابقات لیگ برتر برگزار شد و ۴ ماه ‌پیش مسابقات انتخابی زیر بیست و سال را داشتیم. در ماه های آینده مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی بزرگسالان را پیش رو داریم.

عضو تیم ملی زیر ۲۳ سال شمشیربازی در رابطه با آخرین مقامی که در این رشته کسب کرده است گفت: در بخش بین المللی مسابقات قهرمانی آسیا را داشتیم که با تیم ملی مقام سوم تیمی را بعد از ۱۵ سال کسب کردیم.

وی در ادمه گفت: در حال حاضر مشغول آماده شدن برای مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان هستم.‌ من تنها مدال آور تاریخ شمشیربازی البرزم و چندین سال با تیم البرز تمرین می کردم ولی به علت نبودن امکانات و عدم توجه سرپرست هیات شمشیربازی البرز به این باشگاه در آستانه تعطیلی قرار داریم. ما در فصل گرما، کولر و برای فصل سرما بخاری نداریم. آب و برق و… امکانات اولیه برای تمرین کردن اصلا وجود ندارد و من در حال حاضر با هزینه شخصی و به صورت انفرادی تمرین می کنم.

فراهانی در رابطه با زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بیان کرد: با توجه به تقویم مسابقات فدراسیون و نظر سرمربی محترم تیم ملی باید تا اواخر تابستان تاریخ دقیق آن اطلاع رسانی شود. تیم ملی در حال حاضر با وجود سرمربی باتجربه‌ای مثل آقای حامد صداقتی و جناب آقای صادق آرامش در بخش جوانان در رشته اپه رشد بسیار چشم گیری داشته و تیم ایران در بخش اپه موفق شد بعد ۱۵ سال قهرمان آسیا شود و افتخار آفرینی کند. ان شالله این روند ادامه پیدا کند تا تیم ملی ایران بتواند در مسابقات آینده به افتخار آفرینی خودش ادامه دهد.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها